Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että terapia onkin ihan turhaa höpöttelyä ja ajan hukkaa

Vierailija
14.09.2024 |

Mietin jo parin käynnin jälkeen lopetanko.

Jotenkin vain mietin että mitähän paskaa se lopulta on ja maksan yli 50€ joka käynnistä. 

Katson nyt vielä. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen omaelämänkerran kirjoittamista! Tosi hyvää omaterapiointia.

Vierailija
22/25 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitähän se 8n, olen käynyt pari kertaa työpsykologilla ja ihan turhaa höpinäähän se on ollut. Mukavia jutellaan, mutta ei se yhtään mitään muuta tai auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun menisi lääkärin vastaanotolle ja lähtisi aina pois ilman lääkkeitä ja apua. Olisi kuitenkin saanut puhua vaivoistaan. Jes.

Vierailija
24/25 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat voi sanoa ääneen vaikka peikonlehdelle kotona. Mitäpä psykologi muuta tekee kuin kuuntelee. Jotenkin vain tämänajan muotia.

Kyllä mulle terapiasta oli hyötyä. Osasi kysyä juuri oikeita kysymyksiä, joihin vastatessani oivalsin uutta. Myös tehtävät ja harjoitukset veivät minua eteenpäin, samoin psykologin kommentit. Peikonlehti ei tuohon olisi pystynyt. 

Vierailija
25/25 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämäni todella masentunut, niin, että olen jäänyt välillä pitkille sairaslomille töistä. En minä muutenkaan mitenkään terve ole. Aika sekaisin monella tapaa.

Kuitenkin elän elämää eteenpäin. Vihdoin sain todella hyvän lääkkeen ja sillä elämä on avautunut ihan eri tavalla. Enää ei masenna ja olo on oikein hyvä, ajatuskin kulkee paremmin. 

Niin ehkä nyt kun tunnen oloni näin hyväksi niin koen, että terapia kohdallani on aivan turhaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi