Linkkaa biisi joka minun pitäisi ehdottomasti kuulla
Kerron kun tulee ensimmäinen sellainen, joka mielestäni oli sellainen, että minun todellakin olisi pitänyt se kuulla. Minulle entuudestaan tutut kappaleet sivuutan.
Saa myös laittaa perustelut, miksi juuri tämä kappale.
Kommentit (400)
Onko Vesilahden historia tuttu? Esim tämä tarina?
Bonuspiste, jos tunnistat, kenen säveltäjän teosta tässä mukana.
🥰 Elämää ja Erotiikkaa Extended Version 🥰
💖 Lil Louis - French Kiss 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin jopa ip-osoitteeni Moldovaan, jotta sain annettua toisen yläpeukun Warmduscherille.
Ap
Tää biisi (ja sun kommentit siihen tietysti myös) antaa mulle enemmän toivoa kuin todella moni muu asia tässä toivottomassa maailmassa ;D
T. Biisin postannut
Tämä oli kyllä, kuin joku olisi osunut suoraa sieluun. Ja toi video vielä tuki biisi täydellisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Peace and love 😍
Esiintyi Kiovan metroasemalla kun Kiovan taistelua käytiin. Toi monille Ukrainalaisille toivoa - Kiova kestää keväällä 2022
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peace and love 😍
Esiintyi Kiovan metroasemalla kun Kiovan taistelua käytiin. Toi monille Ukrainalaisille toivoa - Kiova kestää keväällä 2022
YLE:
Kuuluisa laulaja ja drag-esiintyjä opettelee tulemaan toimeen ilman hoviaan ja nousee Ukrainan vastarinnan symboliksi. Jakso perustuu euroviisutähti Verka Serduchkan toimintaan hyökkäyssodan alussa
"He jotka jäivät"
Jos olet työssäkäyvä veronmaksaja niin ehdottomasti tämä. Sopii tietenkin myös työttömille. Kannattaa pitää mielessä että demarit pettää aina.
Konemusiikkia roskasoundilla mutta jostain syystä kasvaa paremmaksi mitä kauemmin kuuntelee.
Parasta ja ei niin suosittua, mutta nämä veljekset 👍
Fireworks Factory by Stewart Copeland.
Ei ole laiskasti tehtyä elektronista videopelimusiikkia mikä on itseään toistavaa tietyn silmukan jälkeen. Vuodelta 2000.
Musiikkia Karjalan mailt. Ei huono.
Mikä sinusta tekee niin erityisen että meidän pitäisi etsiä juuri sinulle musiikkia?