Linkkaa biisi joka minun pitäisi ehdottomasti kuulla
Kerron kun tulee ensimmäinen sellainen, joka mielestäni oli sellainen, että minun todellakin olisi pitänyt se kuulla. Minulle entuudestaan tutut kappaleet sivuutan.
Saa myös laittaa perustelut, miksi juuri tämä kappale.
Kommentit (400)
Nuoruuteni musiikkia
Kuten myös Suzi Quatro 👍, Sweet, Mud, Gary Glitter ( tyyppi 🤮), Uriah Heep, Harpo, Rod Stewart, The Osmonds etc.
Sä oot jo niin vanha että, Erkki Junkkarisen ruusuja hopeamaljassa sopis sulle mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot jo niin vanha että, Erkki Junkkarisen ruusuja hopeamaljassa sopis sulle mainiosti.
Siinä sulle vanhaa! Erkin biisi on kyllä hyvä, mutta ei ihan mun tyyliä, vieläkään.
Mitäs me vanhat 😘 Ennen oli paremmin
Vieläkös aloittaja on linjoilla? :)
Kiitos tämän ketjun opin tuntemaan Sparks, Russel ja Ron 💕💕
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vieläkös aloittaja on linjoilla? :)
Just palasin ja ehdin purkamaan jonoa muutaman kappaleen verran. Maanantai ja projektin paukkuvat deadlinet harmittavasti haittaavat oikeaa elämää vauva-palstalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinä se taidat oikeasti olla vanha jos luulet, että naisen haukkuminen luonnollisen ikääntymisen johdosta olisi edelleen relevantti tai osuva keino.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuttuakin tutumpi, mutta aina toimiva.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Parempi alkuperäiskielellä.
T: Wanha setä
Ei kun oho, olinkin kommentoinut Styxin jo, ei vain osunut omaan silmään. Ja komppi vanhalle sedälle, itsellenkin uppoaa paremmin Schilingin alkuperäinen versio.
Vierailija kirjoitti:
Bonuspiste, jos tunnistat, kenen säveltäjän teosta tässä mukana.
Onkohan tämän laittaja vielä linjoilla? Jäi askarruttamaan kenen säveltäjän teosta tässä on lainattu. Jos pitäisi veikata, lähtisin hakemaan tätä klassisten venäläisten säveltäjien joukosta. En viitsi vielä googlata, vaan yritän hetken miettiä ennen kuin utelaisuus voittaa.
Ap
Kasariklassikoiden klassikko, teinitkin tiesivät tämän pari vuotta kaikki kun oli Stranger Thingsissä. Kiva ilmiö että sarjojen tekijät laittavat nykyään nuoruutensa musiikkia tekemiinsä ohjelmiin niin nuoretkin tutustuvat klassikoihin.