Linkkaa biisi joka minun pitäisi ehdottomasti kuulla
Kerron kun tulee ensimmäinen sellainen, joka mielestäni oli sellainen, että minun todellakin olisi pitänyt se kuulla. Minulle entuudestaan tutut kappaleet sivuutan.
Saa myös laittaa perustelut, miksi juuri tämä kappale.
Kommentit (400)
Kylläpäs Bolero potki hyvin. Täytyy muistaa kaivaa useammin naftaliinista, joten kiitos muistutukselle.
Korpiklaanin laittajalle kuittaan, että Ämmänhaudan taustatarina on tuttu samoin kuin Korpiklaanin koko diskografia.
Ap
Muistoja, muistoja, kauniita muistoja
Vierailija kirjoitti:
Parasta ja ei niin suosittua, mutta nämä veljekset 👍
Pidin tästä paljon, kiitos,
Ap
Eka LP minkä mä ostin ja onhan tää kova
Vierailija kirjoitti:
Mitäs me vanhat 😘 Ennen oli paremmin
Se on just näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. Tiedän, että näin tamperelaisella tämä jää loppuviikoksi soimaan päähän Kummeli-versiona Aina Vaan ja Uudestaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Kiitos, olinkin tämän jo unohtanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kasariklassikoiden klassikko, teinitkin tiesivät tämän pari vuotta kaikki kun oli Stranger Thingsissä. Kiva ilmiö että sarjojen tekijät laittavat nykyään nuoruutensa musiikkia tekemiinsä ohjelmiin niin nuoretkin tutustuvat klassikoihin.
Samaiselta levyltä löytyy oma suosikkini Bushilta, Cloudbusting.
Ap
No niin, nyt on jono purettu. Sparksin lisäksi ei mitään uutta, mutta vanhoja hyviä suosikkeja muistutettu. Kiitos taas kaikille. Menen nyt nukkumaan ja palaan ihmettelemään uusia ehdotuksia myöhemmin.
Edelleen Wildflowers pitää kärkipaikkaa. Kuunnelkaa se.
Ap
oli mitä mieltä sitten vaan orkesterin menosta niin fakta on, että Janne Perttilä on ihan liian aliarvostettu riffimaakari
Hijo de la luna, kuun poika
Mediterraneo, Välimeren poika Joan Manuel
Camaron, El gitano, suurin
Yksi Suomen parhaimmista laulajista ja laulusta
Muksuna mentiin baarin levyautomaatista tätä biisiä kuuntelemaan
Ostin bestikselleni näiden levyn, tykkäsin, hän vissiin ei kun katkaisi ystävyytemme. Minusta tämä on yhä hyvä.
Infinite Dreams. Harvoin .missään soiteltu mutta mun top ten listalla