Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16€ raha tilillä, ja ruoat loppuu huomenna. Tukia tuli vähemmän tässä kuussa kuin yleensä kun niitä leikattiin...

Vierailija
14.09.2024 |

Mitä nyt teen kun ei ole rahaa ruokaan?

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän, että kouluun on vaatimukset. Mutta esim. yliopistoon voi pyrkiä pelkän pääsykokeen perusteella, tarvitsee lukea muutama kirja kunnolla. Jos ei onnistu, sitten valitaan koulutus oman tason mukaan.

Ei koulua tai työpaikkaa valita. Niihin päästään. Voi olla että ei pääse mihinkään.

Jos haet kaupunginjohtajaksi sinua tuskin valitaan, mutta hae paikkoja ja koulutuksia, mihin sinulla on realistiset mahdollisuudet päästä. Ammattikoulun jälkeen voi hakeutua vaikkka amk:hon, jos ammattikoulutus ei riitä. Ei ammattitutkinnossa ole vikaa. Olet valinnut hakea paikkoihin mihin sinulle ai ole edellytyksiä.

Vierailija
122/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla saa 16 eväsleipä pakettia. Kai sillä pärjää. Toisaalta tolla saa jogurttia, tai 32 banaania. Kuoleeko nälkään jos syö banaanin päivässä 8€ ja riisipaketti 3€ sekä suklaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin jaetaan se kuukauden tulo 31 päivään. Ensin ne laskut ja vuokrat sitten se ruoka. Sen mukaan on ennenkin eletty. Jos tuntuu ettei osaa ottaa sitten velkaa ja syö kinkkua joka päivä sillä. 

Vierailija
124/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä ne rahat ehti kulua?

Vierailija
125/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään neuvo ei kelpaa. Ei sitten oli kyseessä opiskelu, työ tai ruoka. 

Itse olet polkusi valinnut, älä kitise. Me veronmaksajina maksetaan sun eläminen, miten kehtaat valittaa. Miksei sulla ole kaapissa ja pakastimessa ruokaa? Jemmarahaa? Vai oletko ollut elätti jo vuosia?

Itse käyn töissä, yhteiskunnalta en saa tippaakaan rahaa. Käytän työterveyshuollon lääkäripalveluita. Eli mitkä on ne rahat mitä valtio mullekin maksaa? Valaise asiaa. 

Vierailija
126/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet polkusi valinnut, älä kitise. Me veronmaksajina maksetaan sun eläminen, miten kehtaat valittaa. Miksei sulla ole kaapissa ja pakastimessa ruokaa? Jemmarahaa? Vai oletko ollut elätti jo vuosia?

Itse käyn töissä, yhteiskunnalta en saa tippaakaan rahaa. Käytän työterveyshuollon lääkäripalveluita. Eli mitkä on ne rahat mitä valtio mullekin maksaa? Valaise asiaa. 

Opiskeluun ja töihin olen hakenut tuhansia kertoja mutta en ole päässyt kumpaankaan

Ap

Vierailija
127/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkä ne rahat ehti kulua?

Halvimpaan ruokaan ja laskuihin

Ap

Vierailija
128/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetat toistopaskan

Niin kauan kun ongelma on niin aion siitä puhua

Ap

Tililläsi käy kuitenkin aikamoinen viuhuna, kun välillä siellä on 20 c, sitten kolme euroa ja nyt jo 16 euroa. Muutama päivä sitten kolmella eurolla piti pärjätä viikon, nyt 16:lla loppukuu. Hanki työ, mikä tahansa, sen puute tässä on se ongelma, ei tukien leikkaus.

Tottakai tilin saldo vaihtelee sitä mukaan kun käy kaupassa yms

Ap

Vierailija
129/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluun ja töihin olen hakenut tuhansia kertoja mutta en ole päässyt kumpaankaan

Ap

No sitten lienee jotain vikaa sussa. Itselläni on 2 työpaikkaa. Ikinä en ole ollut päivääkään työtön. 

Vierailija
130/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo joutui armas aika ja suvi suloinen ,kauniisti joka paikkaa koristaa kukkanen. 

Vierailija
131/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tukien leikkaaminen on parantanut oloani. Olen laihtunut ja voin virkeämmin.

Ap

Vierailija
132/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tukien leikkaaminen on parantanut oloani. Olen laihtunut ja voin virkeämmin.

Ap

Paljonkos on painoa lähtenyt?

Vierailija
133/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ennen oli 138 ja nyt enää 129kg. Mutta nälkä on karmiva. Mistä saa nugetteja halvalla?

Ap

Vierailija
134/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ennen oli 138 ja nyt enää 129kg. Mutta nälkä on karmiva. Mistä saa nugetteja halvalla?

Ap

Ai sinä ootkin se 11sentin kikulimies? Leikkaukset on sulle ihan oikein. Alkaa läski hävitä. Läski liikkumaan se on parasta hoitoa.

Vierailija
135/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Leikkauksia jatkettava. Ei ihme ettei työt maistu. 

Vierailija
136/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Leikkauksia jatkettava. Ei ihme ettei työt maistu. 

Mutta ruoka näköjään maistuu 😅😅😅

Vierailija
137/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sitten voit hakea henkilökohtaiseksi avustajaksi. Niistä on nyt pulaa

Vierailija
138/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikan leikkaukset alkaa purra. Hemmetin hyvä.

Vierailija
139/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16€ syö kolme viikkoa.

Joopa joo. No jos sinulle kelpaa pelkkä makaroni joka päivä niin sitten kyllä. Pelkkää makaronia kolme viikkoa...heh heh! Olo on takuulla heikko sen jälkeen.

Näin. Tässä näkee työttömän loisen ajatusmaailman. Vaatii kaviaaria ja Uunon tapaan hanhenmaksapalleroita.

Vierailija
140/173 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:sta tulee vahva vasemmistolainen haju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi