En olekaan aseksuaali
Nyt pitempään olin alkanut pitää itseäni aseksuaalina. Kukaan mies eikä seksi ei ole kiinnostanut ollenkaan ja olin ajatellut etten todellakaan enää harrasta seksiä. Kaikki miesten ehdottelut koin ahdistavina ja ärsyttävinä.
Eilen illalla menin tapani mukaan yksin baariin ja keikalle, yhtäkkiä siellä katseeni kohtasi erään miehen kanssa ja saman tien yhteistuumin alettiin jutella ja vietettiin koko ilta ja yö yhdessä tänään puoleenpäivään asti. Tuntui että vaan kolahti heti ja kaikki niin helppoa ja luonnollista. En siis olekaan aseksuaali vaan juuri oikeaa miestä ei ollut osunut kohdalle vuosiin. Koko päivän olen ollut kuin pilvissä, se läheisyys ja seksi mitä olin inhonnut olikin niin ihanaa ja vapauttavaa, pystyn ihastumaan ja tuntemaan tunteita.
En olisi uskonut mutta näin kävi onneksi ja toivon samaa myös muille. Ei välttämättä ole kyse aseksuaalisuudesta vaan siitä ettei just oikeaa tyyppiä ole osunut kohdalle.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ja mitä teette ensi viikolla ja ensi vuonna? Niin arvelinkin.
Paljon suunnitelmia mitä voitaisiin puuhailla yhdessä :)
Ap
Sama täällä - luulin olevani asesuksuaali.
Kun työskentelin Turussa, minulla oli naispuolinen työtoveri. Kerran hän kävi kotonani, kun olin etätöissä. Menin kuselle ja hän halusi katsoa. Sanoin, että vain jos saan katsoa hänen virtsaavan. Hän sanoi istuvansa rinnalleni ja pissaavan päälleni, jotta voisin katsella läheltä.
Se oli mahtavaa. Teimme sitä useita kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä - luulin olevani asesuksuaali.
Kun työskentelin Turussa, minulla oli naispuolinen työtoveri. Kerran hän kävi kotonani, kun olin etätöissä. Menin kuselle ja hän halusi katsoa. Sanoin, että vain jos saan katsoa hänen virtsaavan. Hän sanoi istuvansa rinnalleni ja pissaavan päälleni, jotta voisin katsella läheltä.
Se oli mahtavaa. Teimme sitä useita kertoja.
Kakkasiko hän sen jälkeen suuhusi?
No kerros nyt vähän siitä äijästä joka on noinkin kova ukko että saa sut kostumaan toisin kuin 99.9% muista.
Me halutaan referenssiä!
Niin? Ja mitä teette ensi viikolla ja ensi vuonna? Niin arvelinkin.