Saako hotellivarauksen kanssa kikkailla?
Eli saako varata samassa hotellissa esimerkiksi kolme peräkkäistä yötä erillisinä varauksina, jos tulee siten halvemmaksi kuin kolmen yön hotellivaraus?
Kommentit (8)
Totta kai. Olen tehnyt näin, kun eka yö oli lahjakortilla, toka yö hotelliketjun pisteillä ja kolmas rahalla.
No enpä ole koskaan edes miettinyt tuollaista.
Voiko tuossa käydä niin, että joudut joka päivä lähtemään klo 12 ja pääset taas klo 15 takaisin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saa, mutta aika rasittavaa sitten joka päivä luovuttaa se huone klo 12.00 mennessä ja kirjautua uudelleen ja ottaa huone vastaan klo 14.00 jälkeen.
Ei tarvinnut, sisäänkirjautumisvaiheessa huomautin kolmesta erill varauksesta. Sama huone koko ajan. Hotellin ei tarvinnut siivota kuin kolmannen yön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuossa käydä niin, että joudut joka päivä lähtemään klo 12 ja pääset taas klo 15 takaisin 🤔
Voi muuten olla noin.
Kyllä mä olen varannut, tosin siksi, että suunnitelmat muuttuivat ja tarvitsin lisäyön. Ei tarvinnut vaihtaa huonetta, kun mainitsin sisäänkirjautuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi muuten olla noin.
Suattaapa ollahhii vuan suattaapa olla olematahhii. Hyvillään ovat jos sama huone uudestaan.
Monesti olen respasta ottanut hyvät alennukset, kysyn hinnan ja sitten ihmettelen miten booking lupaa halvemmalla. Eivät ole tarkastaneet vaan antanut sillä hintaa mitä sanonut (valehdellut)
Varmaan saa, mutta aika rasittavaa sitten joka päivä luovuttaa se huone klo 12.00 mennessä ja kirjautua uudelleen ja ottaa huone vastaan klo 14.00 jälkeen.