Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako hotellivarauksen kanssa kikkailla?

Vierailija
14.09.2024 |

Eli saako varata samassa hotellissa esimerkiksi kolme peräkkäistä yötä erillisinä varauksina, jos tulee siten halvemmaksi kuin kolmen yön hotellivaraus? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saa, mutta aika rasittavaa sitten joka päivä luovuttaa se huone klo 12.00 mennessä ja kirjautua uudelleen ja ottaa huone vastaan klo 14.00 jälkeen.

Vierailija
2/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Olen tehnyt näin, kun eka yö oli lahjakortilla, toka yö hotelliketjun pisteillä ja kolmas rahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole koskaan edes miettinyt tuollaista.

Voiko tuossa käydä niin, että joudut joka päivä lähtemään klo 12 ja pääset taas klo 15 takaisin 🤔

Vierailija
4/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saa, mutta aika rasittavaa sitten joka päivä luovuttaa se huone klo 12.00 mennessä ja kirjautua uudelleen ja ottaa huone vastaan klo 14.00 jälkeen.

Ei tarvinnut, sisäänkirjautumisvaiheessa huomautin kolmesta erill varauksesta. Sama huone koko ajan. Hotellin ei tarvinnut siivota kuin kolmannen yön jälkeen.

Vierailija
5/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuossa käydä niin, että joudut joka päivä lähtemään klo 12 ja pääset taas klo 15 takaisin 🤔

Voi muuten olla noin. 

Vierailija
6/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen varannut, tosin siksi, että suunnitelmat muuttuivat ja tarvitsin lisäyön. Ei tarvinnut vaihtaa huonetta, kun mainitsin sisäänkirjautuessa.

Vierailija
7/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi muuten olla noin. 

Suattaapa ollahhii vuan suattaapa olla olematahhii.  Hyvillään ovat jos sama huone uudestaan.

Vierailija
8/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen respasta ottanut hyvät alennukset, kysyn hinnan ja sitten ihmettelen miten booking lupaa halvemmalla.  Eivät ole tarkastaneet vaan antanut sillä hintaa mitä sanonut (valehdellut)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän