Tapailukumppani ei vastaa viesteihin kun on lapsensa kanssa
Eli vähintään joka toisen viikonlopun on siis mykkänä. Minusta tuo on outoa.
Kommentit (82)
Mä mietin että mahtaakohan tuo liittyä varsinaisesti lapseen ollenkaan Tiedätkö onko miehen ja lapsen äidin erosta kauan? Jospa lapsen läsnäolo triggeröi muistoja menneestä parisuhteesta tai jotain sellaista, ehkä miehellä on vielä eroprosessin aivotyö kesken? Ehkäpä se henkisesti parantelee siellä itseään kun on lapsen kanssa kahdestaan.
Anna tilaa, ei kai tuossa muuta voi. Olipa syy mikä tahansa.
Jospa tekisit itse samoin, et vastaisi tiettyinä aikoina mitään? Joskus se avaa silmät näkemään toisen tilanteen. Voi myös olla, että ei sulla oo niin väliä tai haluaa sinusta välillä muutenkin vapaata.
Miksi ihmiset lähtee tällaisiin tapailuihin, joissa toisella on jo lapsia? En ymmärrä, kun elämä on ainakin itsellä jo muutenkin tarpeeksi monimutkaista.
No mun mieheni teki tuota, kun myös exä oli siellä leikkimässä kotia, kun molempia vanha suola janotti. Pelkkien lasten aikana vastasi kyllä ja otti itsekin yhteyttä. Tarkkaile merkkejä ja luota vaistoosi.
Hyvä mies, lapsi kuuluu olla nro 1. Ja tosiaan, nauti omasta olostasi, kun hän keskittyy lapseen. Tuossa ei ole mitään outoa. Olet löytänyt hyvän miehen, usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies, lapsi kuuluu olla nro 1. Ja tosiaan, nauti omasta olostasi, kun hän keskittyy lapseen. Tuossa ei ole mitään outoa. Olet löytänyt hyvän miehen, usko pois.
Niinpä. Viestittely on niin aikaavievää, että se kannattaa laittaa kokonaan tauolle lapsen läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää pommittaa viesteillä, jos toinen on lapsensa kanssa. Olet aika rasittava ja minua alkaisi ainakin ahdistaa tuollainen ettei voi hetken rauhassa viesittelyltä.
En pommita. Tuntuu vaan jotenkin tökeröltä, että saan torstai-iltana lähetettyyn viestiin vastauksen ehkä joskus maanantaina.
Ap
Kuinka monta aloitusta olet tehnyt tänään?
Tapailumies oli kummilastensa kanssa lähes viikon yhteisestä lomasta. Jotekin oudolle tuntui, että eristää toisen noin pois.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset lähtee tällaisiin tapailuihin, joissa toisella on jo lapsia? En ymmärrä, kun elämä on ainakin itsellä jo muutenkin tarpeeksi monimutkaista.
Mä ainakin näin lapsettomana skippaan kaikki vuoroviikkoisukit. Kovasti ne haluais suhteen lapsettoman kanssa, kun ailloin aikatauluttaminen on helpompaa eikä toisen lapset kilpaile huomiosta jne. Täytyisi olla kyllä mr perfect, että tuollaiseen sirkukseen lähtisin. Ei ole niin hyvää miestä kyllä tullut vastaan. Varmaan parempi, että lapselliset tapailee toisiaan.
Olen lapseton nainen, ja saatan ilman mitään kovin pätevää syytä vain haluta olla vastaamatta viesteihin tai olla pari päivää kokonaan ilman puhelinta. Meillä on mieheni kanssa tapana kertoa toisillemme etukäteen, jos emme ole tavoitettavissa, jotta toinen ei huolestu tai odota turhaan vastausta. Minusta olisi ehdottoman positiivista, jos mies välttäisi puhelimella roikkumista viettäessään aikaa lapsensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Saat aina olla se nro 2 tai mahdollisesti nro 3 miehen kavereiden jälkeen. Ja se ihana ex vaikuttaa sinunkin elämääsi vuosia vähintäänkin miehen tunnetilojen kautta. Uuh, mikä unelma.
No ei varmasti ole sitoutunutta parisuhdetta hakemassa jos käytös on tapailuvaiheessa tuollaista.
Itse en jaksaisi jäädä toiseksi (tällaisessa asiassa edes lapselle), tässä on kyse ainoastaan siitä että ei halua huomioida sinun tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen ei kuulu olla nro 1, puistattavaa tuollainen arvojärjestyksen laatiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää pommittaa viesteillä, jos toinen on lapsensa kanssa. Olet aika rasittava ja minua alkaisi ainakin ahdistaa tuollainen ettei voi hetken rauhassa viesittelyltä.
En pommita. Tuntuu vaan jotenkin tökeröltä, että saan torstai-iltana lähetettyyn viestiin vastauksen ehkä joskus maanantaina.
Ap
Älä laita herralle enää viestejä. Lopeta sinäkin pitämästä yksin suhdetta pystyssä.
Älä hajota itseäsi tuollaisissa tapailukuvioissa. Kun tapaat oikean ihmisen, kumpikaan ei ensinnäkään tarvitse mitään tunnustelua tai koeaikaa sen suhteen että haluatteko te olla yhdessä. Ja se oikea ihminen kyllä pitää sinuun yhteyttä myös silloin kun se on lapsensa kanssa.
Jos on lapsensa kanssa noin vähän, hyvä jos on sen aikaa 100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Saat aina olla se nro 2 tai mahdollisesti nro 3 miehen kavereiden jälkeen. Ja se ihana ex vaikuttaa sinunkin elämääsi vuosia vähintäänkin miehen tunnetilojen kautta. Uuh, mikä unelma.
Jaa. Minulla on ollut eron jälkeen hyvä parisuhde, vaikka aina lapset olleet nro. 1. Ei mitään erikoista. Olen asian tehnyt selväksi alusta alkaen. Kyllä sitä aikaa löytyi miesystävällekin ihan riittävästi. Suku oli sitten nro 3 ja kaverit nro 4. Tosi itsekkäitä ihmisiä, jos pitää saada 100 % huomio.