Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kammottavaa unta. Voiko tästä elpyä?

Vierailija
13.07.2025 |

Lausuin unessa saatanan nimen ja vaikutti siltä kuin saatana ottaisi minua enemmän hallintaansa. En tahdo kuitenkaan olla saatanan vallan alla. Miten menettelen? Olen yrittänyt rukoilla ja Jeesusta myös.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Itse näin sellaista Intia, jossa menin mokaamaan tosi pahasti. Nolotti ihan hirveästi. Kyllä oli helpotus herätä ja tajuta nähneensä vain unta. Sinäkin näit vain unta. Jos saatana ihan helvetisti pelottaa, niin mene kirkkoon istumaan ja rauhoittumaan. 

Vierailija
2/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Itse näin sellaista Intia, jossa menin mokaamaan tosi pahasti. Nolotti ihan hirveästi. Kyllä oli helpotus herätä ja tajuta nähneensä vain unta. Sinäkin näit vain unta. Jos saatana ihan helvetisti pelottaa, niin mene kirkkoon istumaan ja rauhoittumaan. 

Siis unta. Intialla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit elpyä. Seuraavassa unessa hoet Jeesusta niin hyvä voittaa.

Vierailija
4/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit elpyä. Seuraavassa unessa hoet Jeesusta niin hyvä voittaa.

Jos vaan ymmärtäisi unessa rukoilla/lausua Jeesusta. Tämähän se tässä hankalinta.

Vierailija
5/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolz.

Vierailija
6/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollaisia unia noin 26- 35 vuotiaana, koin hengellisen heräämisen (ei mitään radikaalia), mutta etsin johdatusta elämäni käytännön asioihin. Tein pesäeron entiseen elämään (olin ateisti). 

sen jälkeen olen pitänyt itseäni kristittynä mutta koin hirveitä hyökkäyksiä, just saatana (ilmoitti olevansa)  kuristi unessa jne. En uskaltanut nukkua. 

pyysin jossain srk:ssa esirukousta, jossain penkissä joku rukoili mun puolesta, kävin myös ort kirkossa, jossa laskeutui rauha sisimpään ja juttelin sielläkin papin kanssa, kävin Lintulassa kerran ja keskustelu rauhoitti.

Vierailija
7/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo taas..Tämä on jotain uskovaisten juonia pelotella satuhahmoilla,erosin viime viikolla kirkosta

Vierailija
8/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo taas..Tämä on jotain uskovaisten juonia pelotella satuhahmoilla,erosin viime viikolla kirkosta

Eihän se kenestäkään Jumalan lasta tee että kuuluu kirkkoon. Varottaminen ei ole pelottelua. Jeesus ei ole pelottava, hän on pelastaja.

Vierailija
9/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ennen paljon unia joissa menin paikkoihin missä Saatana oli. Tunsin pahan läsnäolon, vaikka ne paikat ei näyttäny mitenkään tavallisesta pokkeavilta. Kerran unessa tunsin pahan kosketuksen olkapäälläni ja säikähdin kovasti. Yhdessä unessa sitten kohtasin tämän persoonan ja jouduin sen otteeseen, mutta sanoin että olen Jeesuksen oma, niin se lähti. Sittemmin nämä unet loppui.

Vierailija
10/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kenestäkään Jumalan lasta tee että kuuluu kirkkoon. Varottaminen ei ole pelottelua. Jeesus ei ole pelottava, hän on pelastaja.

Mene nyt muualle tyrkyttämästä satuolentoasi ! jeesusta ei ole ollut olemassakaan! Ja mistä se pelaistais muka ,ei saatana sentään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi