Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan toinen viihdetaivaan tähti ollut yhtä iso ja suosittu kuin Taylor Swift nykyään on

Vierailija
14.09.2024 |

Tai monenneksiko suurin Swift on jo tähän mennessä kaikkien aikojen listalla?

Kommentit (854)

Vierailija
201/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se, ettet sinä välitä hänen musiikistaan tarkoita sitä, ettäkö se olisi harmaata ja mitätöntä roskaa. 

Opettele arvostamaan sitä, että ihmisillä on erilaiset musiikkimaut, eikä sinun musiikkimakusi ole muita parempi.

Voin olla lähes varma että nämäkin ihmiset jotka täällä kovasti puhuu Beatlesista eivät ole heidän kappaleita kuunnelleet kuin ehkä muutaman kerran. Nirvana on toinen. Siitä usein puhutaan, mutta harvoin kuunnellaan. "

Maailmassa on paljon artisteja ja genrejä, joista en itse välitä, mutta voin silti ymmärtää heidän suosion, mutta Taylor Swiftin kohdalla en ymmärrä, hänen biiseissään ei ole mieleenjääviä kertosäkeitä, eikä hänen äänensä ole erityisen mieleenpainuva. Hänen biisit eivät jää päähän soimaan, pidän tätä tärkeänä mittarina. Tavallaan jopa haluaisin että noin menestyneellä artistilta oikeasti olisi edes joku hyvä biisi, minä oikeuttaisi sen suosion, mutta kun ei sellaista löydy. Minä pidän kyllä monesta nuoresta naisartistista, esim Ava Maxilla on tarttuvia biisejä ja hänellä on vahva ääni, hänessä on sellaista tähteyttä josta Taylor Swift voi vain uneksia. Dua Lipallakin on joitain hyviä biisejä, mutta kaikki ei minuun iske, mutta ymmärrän suosion hyvin. Taylor Swiftin kohdalla en kertakaikkiaan ymmärrä. 

Vierailija
202/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ymmärrä miksi Taylor on näin suosittu. Ihan täysi mysteeri. Tavallista musaa, tavallinen lookki...onko se sitten syy?

En tiedä edes koska tämä alkoi. Yleensä sen jotenkin tuntee kun jostain kasvaa ajan kanssa maailman luokan ilmiö, mutta Taylor vain yhtenä päivänä päätti, että tästä eteenpäin isosti.

Joo, onhan hän ollut skenessä jo varmaan teinistä asti. Miksi nyt nostettu parrasvaloihin tylsällä tusinapopillaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella voisi kysyä onko kukaan tähti ollut niin epäsuosittu. Tosin pedofiileiksi tuomitut näyttää myös olevan hyvin epäsuosittuja. Kyllä Swift voi someajan suurin tähti olla ainakin. Taikka viraalein, mitä näitä nyt on.

Vierailija
204/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna is one of the best-selling music artists of all time. As of recent estimates, she has sold over 300 million records worldwide, including both albums and singles. This makes her the best-selling female recording artist in history according to Guinness World Records.

Her highest-selling albums include:

"The Immaculate Collection" (1990), with over 30 million copies sold.

"True Blue" (1986), with over 25 million copies sold.

"Like a Virgin" (1984), with over 21 million copies sold.

Her singles, albums, and tours have contributed significantly to her massive global sales.

Vierailija
205/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat tilastojen perusteella myyneet enemmän levyjä, tehneet enemmän keikkoja, tienanneet jokusen satamiljoonaa dollaria enemmän kuin Swift. Siihen ei vaikuta se, mitä musiikkia minä tai sinä kuuntelemme. Kaikki nuo ovat suosituimpia ja tunnetumpia kuin Swift, se on vain kylmä totuus. Myönnän että olen vanha pieru sillä olen jo 32 vuotias ja ymmärrän, että sinun ikäisellesi teinitytölle Swift on varmasti se suurin idoli, mutta faktatietoja se ei muuta mihinkään.

Kuulostaa siltä, että sinä olet se tietämätön teinityttö, joka ei tarkista omia faktojaansa.

Coldplay teki vuonna 2023 172,5 miljoonaa

Taylor Swift teki vuonna 2023 1.18 biljoonaa.

Huomaatko noiden valtavan eron?

On typerää lähteä sinun laskemaan esimerkiksi jonkun bändin koko elämän tehtyjä tuloja, varsinkin kuten esimerkiksi Metallica on ollut tekemässä uraa jo vuodesta

1.18 biljoonaa mitä? Makkaraa? Euroa? Dollaria?

No, jos tuo olisi vaikkapa dollareissa. Maailmassa on noin 8.2 miljardia ihmistä. Eli Taylor Swift tienasi keskimäärin 144 dollaria jokaista maapallon ihmistä kohti, vauvasta vaariin, eskimoista afrikkalaisiin, biljardööeistä ryysyläisiin.

Tiedätkö mitä? En taida usko sinua.

Vierailija
206/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ymmärrä miksi Taylor on näin suosittu. Ihan täysi mysteeri. Tavallista musaa, tavallinen lookki...onko se sitten syy?

Vähän niin kuin ABC:n ruoka. 

Älä nyt, lehtipihvi on varmasti siellä hyvää.

Vierailija
207/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on paljon artisteja ja genrejä, joista en itse välitä, mutta voin silti ymmärtää heidän suosion, mutta Taylor Swiftin kohdalla en ymmärrä, hänen biiseissään ei ole mieleenjääviä kertosäkeitä, eikä hänen äänensä ole erityisen mieleenpainuva. Hänen biisit eivät jää päähän soimaan, pidän tätä tärkeänä mittarina. Tavallaan jopa haluaisin että noin menestyneellä artistilta oikeasti olisi edes joku hyvä biisi, minä oikeuttaisi sen suosion, mutta kun ei sellaista löydy. Minä pidän kyllä monesta nuoresta naisartistista, esim Ava Maxilla on tarttuvia biisejä ja hänellä on vahva ääni, hänessä on sellaista tähteyttä josta Taylor Swift voi vain uneksia. Dua Lipallakin on joitain hyviä biisejä, mutta kaikki ei minuun iske, mutta ymmärrän suosion hyvin. Taylor Swiftin kohdalla en kertakaikkiaan ymmärrä. 

Jos et ymmärrä miksi Taylor on suosittu, niin eikös se kerro vain sun älyllisistä lahjoista?

En itse kummosemmin välitä Taylorista, mutta ymmärrän hänen suosionsa. 

Ja yhä, se ettet sinä tykkkää hänen kappaleista tarkoita sitä, etteikö ne olisi hyviä. Sinun mielipiteesi ei ole onneksi maailman napa. 

Mua naurattaa että sanot Ava Maxilla olevan hyvä ääni :D 

Vierailija
208/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bon Jovi has sold over 130 million records worldwide, making them one of the best-selling rock bands of all time. The band's success spans decades, with chart-topping albums and singles since the 1980s.

Their highest-selling albums include:

"Slippery When Wet" (1986), which sold over 28 million copies.

"New Jersey" (1988), with over 18 million copies sold.

Bon Jovi is also known for their successful tours, contributing to their significant overall sales and impact on rock music.

Vierailija
209/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos tuo olisi vaikkapa dollareissa. Maailmassa on noin 8.2 miljardia ihmistä. Eli Taylor Swift tienasi keskimäärin 144 dollaria jokaista maapallon ihmistä kohti, vauvasta vaariin, eskimoista afrikkalaisiin, biljardööeistä ryysyläisiin.

Ei sinun minua tarvitse uskoa. Sen kun googletat. 

Vierailija
210/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa luokkaa on ollut esim M.a Numminen. Sepi Kumpulainen pääsee myös lähelle, mutta ei ihan sinne missä Taylor on.

Jos puhutaan musiikillisista ansioista, niin nämä kaksi on valovuosia edellä.

Vierailija
211/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat tilastojen perusteella myyneet enemmän levyjä, tehneet enemmän keikkoja, tienanneet jokusen satamiljoonaa dollaria enemmän kuin Swift. Siihen ei vaikuta se, mitä musiikkia minä tai sinä kuuntelemme. Kaikki nuo ovat suosituimpia ja tunnetumpia kuin Swift, se on vain kylmä totuus. Myönnän että olen vanha pieru sillä olen jo 32 vuotias ja ymmärrän, että sinun ikäisellesi teinitytölle Swift on varmasti se suurin idoli, mutta faktatietoja se ei muuta mihinkään.

Kuulostaa siltä, että sinä olet se tietämätön teinityttö, joka ei tarkista omia faktojaansa.

Coldplay teki vuonna 2023 172,5 miljoonaa

Taylor Swift teki vuonna 2023 1.18 biljoonaa.

Huomaatko noiden valtavan eron?

On typerää lähteä sinun laskemaan esimerkiksi jonkun bändin koko elämän tehtyjä tuloja, varsinkin kuten esimerk

Öö. Tiedätkö kuinka monta konserttia Taylor on tehnyt kiertueella? Jos jokainen konserttilippu maksaa 100€ ja yhteen halliin menee  77 000 katsojaa. Tuohon päälle oheismyynti ja uuden tuplalevyn tulot.

Vierailija
212/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swift on kyllä tämän hetken suurin. Vanhoja on huono verrata (beatles, elvis) koska niillä oli vain levymyynti ja konserttiyleisön määrä joita voi verrata ja niissä tuskin voittavat.

Some-näkyvyys, fanipohjan kaikki-ikäisyys ja maineen maailmanlaajuus vie swiftin ihan uudelle tasolle. Aikaisemmin ei vaan pystynyt tulemaan niin megasuosituksi kuin nyt.

Vierailija
213/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä maga💩 valuu palstalle. Ennen Trumpin temppuja ei tehty Taylorista aloituksia. Nyt on useampi aloitus lyhyessä ajassa.

Väitätkö, että on Trumpin kannattaja automaattisesti jos ei pidä Swiftistä tai ymmärrä sen suosiota? Ei vois vähempää pitää paikkansa itseni kohdalla ainakaan. Hienoa jos Swift saa ihmiset äänestämään Harrisia - mutta muuten hän on mulle täysin yhdentekevä.

Vierailija
214/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis yli 1,4 miljardia myytyä levyä.

The Beatles yli 1,6 miljardia myytyä levyä.

Villi veikkaus että suosio voi ehkä olla Taylor Swiftiä heikompaa kyllä näillä artisteilla.

Kyllä Taylor on ehdottomasti maailman ykkös artisti. Ihan ylivoimaisesti.

Legenda jonka kuoleman jälkeen nuo ennätykset lyödään rikki kevyesti.

Vierailija
215/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä maga💩 valuu palstalle. Ennen Trumpin temppuja ei tehty Taylorista aloituksia. Nyt on useampi aloitus lyhyessä ajassa.

Väitätkö, että on Trumpin kannattaja automaattisesti jos ei pidä Swiftistä tai ymmärrä sen suosiota? Ei vois vähempää pitää paikkansa itseni kohdalla ainakaan. Hienoa jos Swift saa ihmiset äänestämään Harrisia - mutta muuten hän on mulle täysin yhdentekevä.

Ja heti löytyi magahullu.

Vierailija
216/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Swift has sold over 250 million records worldwide, making her one of the best-selling music artists of all time. Her commercial success spans albums, singles, and digital downloads, with a massive global fan base.

Some of her top-selling albums include:

"1989" (2014), with over 10 million copies sold globally.

"Fearless" (2008), also with around 10 million copies sold.

"Midnights" (2022), one of her most recent albums, became an instant hit with millions of copies sold.

Swift's ability to constantly reinvent her sound has played a significant role in her enormous sales and cultural impact.

Vierailija
217/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elvis oli hyvin uskonnollinen ja suosia saattoi aiheuttaa ristiriitaisia tunteita naisia kohtaan. Rumasti sanottuna "tavaraa" oli tarjolla yllin kyllin. Halusi kai neitsyen kanssa naimisiin. 

Elvis kiksautti monta neitsyttä, koska halusi puhdasta tavaraa. Normaalikäytäntö muslimimaissa nykyäänkin. Ei sukukypsän neitsyen kiksauttamisessa ole mitään pahaa; jonkunhan ne laatupanot pitää suorittaa.

Vierailija
218/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun minua tarvitse uskoa. Sen kun googletat. 

En löydä googlettamalla. Etkä löydä sinäkään. Etkö tajua, että kukaan ei tienaa biljoonaa dollaria? Maailman rikkaimman miehen, Elon Muskin omaisuus on noin 250 miljardia dollaria, joka on neljännes biljoonasta. Ja sinä pokkana väität että joku poppitähti tienaa saman kolmessa kuukaudessa.

Eli ei, en usko sinua edelleenkään.

Vierailija
219/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jackson has sold over 400 million records worldwide, making him one of the best-selling music artists of all time. His extraordinary career spanned several decades, with massive success in both album and single sales.

Key album sales include:

"Thriller" (1982), the best-selling album in history, with over 70 million copies sold worldwide.

"Bad" (1987), which sold over 35 million copies.

"Dangerous" (1991), with over 32 million copies sold.

Jackson's influence on pop music, along with his record-breaking sales, solidified his legacy as the "King of Pop."

Vierailija
220/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja heti löytyi magahullu.

Mikä on magahullu? Että pidän maga-liikettä hulluna? No sitten olen sellanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan