Onko kukaan toinen viihdetaivaan tähti ollut yhtä iso ja suosittu kuin Taylor Swift nykyään on
Tai monenneksiko suurin Swift on jo tähän mennessä kaikkien aikojen listalla?
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
Madonna on ollut.
Milloin muka? Luulen että Taylor on ainakin naistensarjan ykkönen. Jopa ohi MM:n.
Vierailija kirjoitti:
Rihanna, Eminem, Kanye west ööö
Epäilen vahvasti.
Taylor Swiftillä on vielä pitkä matka ollakseen Michael Jackson tai Madonna. Puhumattakaan Elviksestä.
Miten tämä lasketaan? Miten Elviksen, Beatlesin tai David Bowien suosiota aikana ennen nettiä ja somea voidaan verrata nykyajan tähtiin?
Nyt pitäisi enää tietää kuka on Taylor Swift.
Onko se joku näyttelijä vai laulaja?
Vierailija kirjoitti:
Taylor Swiftillä on vielä pitkä matka ollakseen Michael Jackson tai Madonna. Puhumattakaan Elviksestä.
Näin on, ja vaatisi vähän sellaisia biisejäkin jotka jäisi mieleen. Itse en nyt äkkiseltään saa mieleeni yhtään Taylorin biisiä, mutta en toki nykypoppia juuri kuuntelekaan.
Vierailija kirjoitti:
Elvis on ainoa joka on edellä Tayloria. Nyt siis puhutaan menestyksestä, ei siitä kuka on kivoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonna on ollut.
Milloin muka? Luulen että Taylor on ainakin naistensarjan ykkönen. Jopa ohi MM:n.
Madonna on myynyt yli 400 miljoonaa albumia ja Taylor Swift 114 miljoonaa. Vielä on pitkä matka Madonnaan, vaikkei teinit asiaa tiedäkään.
Michael Jackson oli suositumpi. Ja hänen biisinsä jopa tiedettiin. Itse en tiedä yhtään Taylorin biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä lasketaan? Miten Elviksen, Beatlesin tai David Bowien suosiota aikana ennen nettiä ja somea voidaan verrata nykyajan tähtiin?
Kun on kyse artistista, niin lähinnä levymyynnillä. Voitaisiin kai mitata jotenkin myös radiosoitolla. Nettilataukset on niin uusi asia, ettei se sovi vertailukohdaksi vanhempiin artisteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonna on ollut.
Madonna on myynyt yli 400 miljoonaa albumia ja Taylor Swift 114 miljoonaa. Vielä on pitkä matka Madonnaan, vaikkei teinit asiaa tiedäkään.
Mutta eihän ihmiset osta enää levyjä niin vähän vaikea verrata. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis on ainoa joka on edellä Tayloria. Nyt siis puhutaan menestyksestä, ei siitä kuka on kivoin.
Millä mittarilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonna on ollut.
90-luvulla, ennen kuin sinä jonne olit syntynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Michael Jacksonilla on nykyisin erittäin kysenalainen maine niihin pikkupoikiiin liittyvän kiinnostuksen takia muista oudoista tempauksista puhumattakaan.Arvostan Princen huomattavasti korkeammalle muusikkona ja hän oli sentään kiiinnostunut aikuisista naisista.
En ole kuullut yhtäkään tämän lauluista, ei kiinnosta niin paljon, että ottaisin selvää. Ehkä jonain päivänä. Yliarvostettu. Onko Taylor raskaana, korsetissaankin vatsansa pullottaa voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonna on ollut.
Mutta eihän ihmiset osta enää levyjä niin vähän vaikea verrata. 🤔
Nettilatauksillakin mitattuna Madonna on Tayloria edellä. Jostain syystä teinit aina kuvittelevat, että juuri heidän aikansa tähdet ovat suurimpia maailmanhistoriassa. Kun eivät muusta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on kyse artistista, niin lähinnä levymyynnillä. Voitaisiin kai mitata jotenkin myös radiosoitolla. Nettilataukset on niin uusi asia, ettei se sovi vertailukohdaksi vanhempiin artisteihin.
Montako LP-levyä Taylor on myynyt?
Madonna on ollut.