Miten te naiset tunnette niin USKOMATTOMAN HUONOSTI pimpsanne tominnan?
Olen aina ihemetellyt, miten täällä jauhetaan orgasmivaikeuksista, isojen kalujen paremmuudesta yms. Keskusteluissa tulee aina ennemmin tai myöhemmin ilmi, että naiset eivät tunne vartaloaan ja sen toimintaa!!! Ettekö te koskaan roplaa itseänne ihan vaan huvikseen tai tutustumismielessä???
t. ihmettelevä aviomies (jonka vaimo onneksi osaa hoitaa tarvittaessa omat orgasminsa)
Kommentit (11)
Et varmaan oo saanu naista moneen aikaan.
Säälin heitä toisinaan.
Itse saan yhdynnässä orgasmin ihan missä asennossa tahansa.
-nainen joka on opetellut itse oman orgasminsa salat aikanaan
Tosiasia on, että suurin osa miehistä ei tiedä, missä sijaitsee klitoris ja miten sitä kiihotetaan.
3
Miehet eivät ole vastuussa orgasmeistanne, vaan TE olette! Kyllä pitäisi sen verran olla tuntemusta omasta kropasta, että tietäisi, mikä parhaalle tuntuu. Ja jos mies ei osaa, niin miestä voi (ja kannattaa) opettaa; ihan kädestä pitäen näyttää, että miten ja mistä.
Ei heru multa säälipisteitä heille, jotka miehelle vastuun nautinnostaan sysäävät.
Ei sitä AINAKAAN miehen kanssa saa jos ei pimpsaansa tunne.
Ja kyllä uskon että jokainen nainen värkkinsä tuntee. Mistä olet saanut päähäsi että näin ei olisi?
Vierailija:
Miehet eivät ole vastuussa orgasmeistanne, vaan TE olette! Kyllä pitäisi sen verran olla tuntemusta omasta kropasta, että tietäisi, mikä parhaalle tuntuu. Ja jos mies ei osaa, niin miestä voi (ja kannattaa) opettaa; ihan kädestä pitäen näyttää, että miten ja mistä.Ei heru multa säälipisteitä heille, jotka miehelle vastuun nautinnostaan sysäävät.
Jos näin on, niin sittenhän riittää pelkkä masturbointi, eikö vain? Vai olemmeko mieheni kanssa ymmärtäneet parisuhteen seksielämän jotenkin väärin?
3
Siis muka mies tällaisilla palstoilla :D :D :D
Ei kuuna kuun valkeana kukaan mun tuntemistani miehistä ole vauvalehden av-palstalla. " Nauraa maha kippurassa" Ja kommentoi naisten piiras-peräisiä asioita :D Tosi hauskaa. :D Uskotteko tätä aloitusta oikeasti?
Siis toki tarkoitin sitä, että jos mies ei tiedä, että mitä nappeja painella, niin naisen kuuluisi häntä opastaa. Ja toki myös toisin päin, jos nainen ei tiedä mitä tekee. Eli siis ei voi tulla tänne itkemään sitä, että ei saa orgasmia miehen kanssa, jos ei ole edes kertonut miehelle, miten sen orgasmin voi saavuttaa!
Vierailija:
Siis muka mies tällaisilla palstoilla :D :D :D
Ei kuuna kuun valkeana kukaan mun tuntemistani miehistä ole vauvalehden av-palstalla. " Nauraa maha kippurassa" Ja kommentoi naisten piiras-peräisiä asioita :D Tosi hauskaa. :D Uskotteko tätä aloitusta oikeasti?
Kyllähän meikäkin saa orgasmin yhdynnässä, mutta klitorissellaisen.
Mutta joskus olisi IHANAA kun mieskin haluaisi nähdä vaivaa minun orgasmini takia.