Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helkkarin väliä on jollain lääketieteen termistöllä?!

Vierailija
11.02.2007 |

Sekundääri-lapsettomuus on ihan hyvä sana, vaikka ei missään termistössä olisikaan.

Joillekin vinkujille saisi sen v*tun lääkiksen kirjan tunkea hanuriin tai suuhun vaihtoehtoisesti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuudesta puhutaan silloin, kun raskaus ei ole lähtenyt alkuun vuoden yrittämisen jälkeen. Lapsettomuus voi olla primaarista, tarkoittaen että henkilöllä ei ole yhtään aikaisempaa raskautta, tai sekundaarista, tarkoittaen että henkilöllä on aikaisempi/aikaisempia raskauksia tai synnytyksiä, mutta uusi raskaus ei ala.

Vierailija
2/2 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka kielitoimistosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme