Lue keskustelun säännöt.
Mitä helkkarin väliä on jollain lääketieteen termistöllä?!
11.02.2007 |
Sekundääri-lapsettomuus on ihan hyvä sana, vaikka ei missään termistössä olisikaan.
Joillekin vinkujille saisi sen v*tun lääkiksen kirjan tunkea hanuriin tai suuhun vaihtoehtoisesti.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsettomuudesta puhutaan silloin, kun raskaus ei ole lähtenyt alkuun vuoden yrittämisen jälkeen. Lapsettomuus voi olla primaarista, tarkoittaen että henkilöllä ei ole yhtään aikaisempaa raskautta, tai sekundaarista, tarkoittaen että henkilöllä on aikaisempi/aikaisempia raskauksia tai synnytyksiä, mutta uusi raskaus ei ala.