Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnittelen viikon reissua yksin Lappiin

Vierailija
14.09.2024 |

Tarkoituksena olisi ainakin hiihtää, lasketella, moottorikelkkailla ja nähdä maisemia. Mihin kannattais ensikertalaisena ja yksin lähteä, minä ajankohtana, miten majoittua ja miten matkustaa etelästä? Vinkkejä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla mukaan? Oon riippakivi, mutta en jaksa tätä yksinäisyyttä enään.

Pliis 

Vierailija
22/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan Saarijärvellä omalla mökillä aina pari viikkoa vuodesta ja lopunaikaa se on vuokralla etelän pölvästeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen menemään ennemmin Ruotsin tai Norjan puolelle. Paremmat maisemat ja parempi valikoima kaikkea.

Tää on muuten jännä ilmiö, että ihmiset usein katsovat Lapin matkailua vain kapeasti Suomen Lapin näkökulmasta ja näkevät ainoastaan ne kotimaiset kohteet. 

Joo. Aika hullua minun mielestä ajella jonnekin käsivarteen asti, mutta ei vaivauduta ylittämään rajaa Norjan puolelle. Kai ne lättänät kukkulat vaan ovat sitten niin paljon parempia kuin oikeat vuoret.

Ne on paljonkin parempia vaelluksen ja hiihtovaelluksen suhteen. Ei ole mikään mukava tunnelma olla jossain vuonon pohjalla kun siitä nousee toista kilometriä korkeat jyrkät vuorenseinät jotka ahdistaa  ja varjostaa auringon.  Suomen Lapin avarat maisemat on paljon hienompia ja siksihän niin moni Norjasta tuleekin Suomen puolelle retkeilemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan