Huomenta! Mitä teillä on ruokana tänään?
Jauhelihakastiketta täällä ja perunoita + salaattia
Kommentit (34)
En tiedä. Tapaan muutamaa ystävää keskustassa ja mm. käydään syömässä jossain. eipä tarvitse tämän päivän ruokaa ajatella.
Muutenkin pyrin pääsemään mahdollisimman helpolla, asun ja elän yksin ja kasvisruoka on se mitä syön.
Lapset sai eilen päikys ranskiksia ja lihapullia, ni nyt on mun vuoro 😄
Minä lähden Lemille tänään 18v synttäreille, siellä on vege tarjoilut, jotka on koko perhe tehnyt yhdessä ja aina tosi hyviä olleet. Taitavia .
Lounaaksi varmaan lämpimiä voileipiä ja päivälliseksi raviolit salviavoissa
Läskisoosia ja keitettyä perunaa.
Toissapäiväistä makaronilaatikkoa lounaaksi. Toivottavasti sieniä illalla. Pizza ja janssoninkiusaus vaihtoehtoina jollei sieniä.
Kalakeittoa. Mies kokkaa. Aikuinen poika tulee myös syömään. Mietin tässä jos leipois leipää...
Klapihommia. Mies hoitaa isomman homman, minä lasten kaa autetaan .. :) sen jälkeen perinteistä grillimakkaraa hiiligrillissä, ja jonkun kivan salaatin teen siihen kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin riisipuuroa ja illalla uunituoreita riisipiirakoita. Samalla kuivuu huoneilma kun leivinuuni lämpiää ja ilp kosteuden poistolle.
Niin, mutta mitä ruokaa?
Eilen tehtyä lihapullacurrya, riisiä ja salaattia. Lihapullat halvimmasta sikanautajauhelihasta, eli mitään autenttista ei ole, mutta syömäkelpoista.
Keiteyt perunat+vihanneksia, kananmunakastike ja lohta paistettuna.
Ei mitään. Rahaa tilillä 1.37 ja tuet tulee keskiviikkona vasta. Olen ihan tossisani, jääkaappini on ihan tyhjä.