Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys lähestymässä

Vierailija
11.09.2008 |

Oliko sinulla jotain selkeitä merkkejä, joista pystyit päättelemään synnytyksen alkavan päivän tai parin päästä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei....odotan toista lastani ja luulin että raskaus menisi jotenkin samaan tyliin kuin edellinenkin... EI sinne päinkään

Olen nyt lähellä laskettua aikaa ja toivon todella että olisi ennustettavissa toi synnytys ...olen 3 kertaa jo ajatellut että synnytys on käynnissä paljon supistuksia kestävät 2h loppuvat vauva ehan alhaalla ja painaa nivusiin kovaa . Viimeksi kun luulin että synnytys alkoí supistusten lisaksi tuli viiltaävää kipua emättimeen ...... kun kysyin neuvolasta mikä aiheutti kivun mahdollisesti sanoivat että pikat aukeavat... hirveetä. Mulle ei mitään tälläsiä tuntemuksia edellisessä raskaudessa.

Vierailija
2/4 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta loppujen lopuksi se oli se perinteinen limatulppa, joka tuli n. vuorokautta ennen, mikä vihjaisi synnytyksen alkamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa tuli perjantaista saakka napakampia suppareita joita koitettiin innostaa tuloksella että väsytti helvetisti!

Synnytys lähti maanantaina ja tiistaina lapsi syntyi. Olin ihan raakki sen jälkeen.

Toinen lapsi supisteli loppuajasta välillä, mutta en laskenut aikoja.

Sitten se vaan lähti käyntiin: tuli kovat supparit, mentiin sairaalaan ja 5 h myöhemmin lapsi oli putkahtanu maailmaan.

Molemmilla kerroilla supparit on lähettäny mut sairaalaan. Soitto vastaanottoon että milloin mun kannattaa tulla on hyvä tehä ettei lähe ekasta supparista ambulanssilla (ellei asu jossain tunturilla).

Siis lähtöön vaikuttaa oma jaksaminen (jos on miten kipee olo), onko lapsivesi lähteny ja onko se vihreetä, miten kaukana sairaala on ja pääseekö sinne nopsaan esim. aamuyöstä ja ruuhkassa, suppareitten kipu/kesto/säännöllisyys. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Molemmista raskauksista kalvot on puhkastu sairaalassa. Oon varmaan ihan sekasin jos ne nytten puhkeis spontaanisti kotona.. ;)

Mutta otahan rennosti! Ja musta levätäkin.

Vierailija
4/4 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saman kaavan mukaan, että aamulla sängystä noustessa lapsivedet menneet, sitä ennen ei mitään merkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan