Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla nuoret miehet yrittää iskeä tätejä?

Vierailija
13.09.2024 |

Jos nyt ei oteta mitään seuranhakupalstoja lukuun, niin missä ja miten nämä nuoret miehet yrittää iskeä itseään 20-30v vanhempia naisia? Tällaisesta täällä paljon puhutaan, mutta omalla kohdalla tai tutuille tällaista ei ole tapahtunut. Onko tottakaan nuorten miesten kiinnostus huomattavasti vanhempiin naisiin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin isolla ikäerolla en tule varmaan koskaan menemään mutta 5-15 vuotta menee. Olen itse 47v eikä omanikäisistä miehistä 99,9% miellytä silmää millään tavoin. Haluan että miehellä on hiukset, solakka kroppa ja kivat kasvot. Saa olla pitkä muttei pakko.

Jos ehdoton alaraja olisi seksin osalta, niin varmaan 30. Esim. 25 olisi liian matala.

Olet siinä iässä, että sinä miellytät 60+ ikäisten miesten silmiä jos niitäkään. Et 25-vuotiaiden, et kolmekymppisten, et oikeastaan enää edes ikäistesi. Et ole enää siinä positiossa jossa voit sanella millaiset kasvot ja kropan nuoremmalta mieheltä haluat. Sorry, sun juna meni jo.

60v:t ei katsele viisikymppisiä marjattoja ja hannoja joita näkevät kyllästymiseen asti arkielämässä vaan 23v-vuotiaita fitnesstyttöjä joihin näillä ei ole mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
22/28 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisissa Converseissani käyn alle 23-vuotiaasta, joten vienti on taattu.

M 52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle töissä eräs nuori mies vihjailevasti puhui puumista. En tiedä sitten, mitä tarkoitti enkä alkanut kysellä.

Tiesit kyllä kun kommentoit tähän ketjuun.

Voi olla, että kuvittelin itsestäni liikoja 😄

Vierailija
24/28 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä livenä että deittiohjelmistoista. Preferenssini on n. 27-35v:t, voi jokusen vuoden joustaa suuntaansa oikean miehen kohdalla.

Olen vähän päälle 50 ja todella ronkeli eli ihan kuka tahansa ei tuosta haarukasta kelpaa. Pitää olla todella komea että vaivaudun tutustumaan, ja ottamaan selvää haluaako pidemmän fwb suhteen (yhden yön juttuja en harrasta).

Sitten heräsit ja menit keittämään aamukahvit yksiössäsi.

Vierailija
25/28 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaisissa Converseissani käyn alle 23-vuotiaasta, joten vienti on taattu.

M 52

Mulla punanen takki ja valkoset adidakset.

m 62

Vierailija
26/28 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa yksityisviestillä

Vierailija
27/28 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät tekemässä remonttia ja sitten jälkeenpäin viestittelevät, olenko tyytyväinen ja tarvitsenko vielä jotain muuta remontin tapaista.

Vierailija
28/28 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 69 v ja nuorin deittipalstalla iskustava oli 19 v. Kun sanoin, etten sekaannu lastenlasteni ikäisiin, alkoi lähettelemään salikuvia, pullisteluja ilman paitaa. Minäkin olen salimimmi ja liikunnan opettaja. Siistit profiilikuvat, jotenkin nuoret huomaa lihakset ja kropan. Oman ikäiset miehet haikailee 40-kymppisiä naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän