Taas käsittämätön tuomio raiskauksesta ja pahoinpitelystä
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010694605.html
Ase ollut ohimolla, sitten veitsi. Raiskauksen lisäksi pahoinpidelty ja uhattu vielä tappaa, jos tekee rikosilmoituksen. Useampi mies vielä ollut paikalla.
Ja mikä vitsi tämä tuomio! Ehdollista. Olen kyllä naisena lopullisen pettynyt tähän meidän sivistysvaltioon. Tekijät juoksee tuolla vapaana ja seuraava uhri voi olla sinun äiti, sisko tai tytär.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei sentään jättänyt armeijaa väliin. Siitä olisi saanut isomman tuomion.
Osuva kommentti. Miksi v**ussa meillä on täällä Suomessa tällaiset arvot? Alkaa nyt ihan oikeasti tuntua siltä, että voisin vaihtaa maisemaa.
Ihan samaa katsoin. Näin kahden tytön äitinä kyllä pistää vihaksi näitä vitsituomioita katsella päivästä toiseen. Naisviha kukoistaa ja pahoinpitelyistä ja murhista seuraamuksena on pelkkää pään silittelyä. Sama porukka on heti tai hetken päästä vapaalla jalalla uusimassa rikoksiaan ja korvaukset pääsääntöisesti täysin naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei sentään jättänyt armeijaa väliin. Siitä olisi saanut isomman tuomion.
Juu minä sain aikoinani 13 kuukauden pakkotyörangaistuksen. Koska en halunnut olla osa väkivaltakoneistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu minä sain aikoinani 13 kuukauden pakkotyörangaistuksen. Koska en halunnut olla osa väkivaltakoneistoa.
Oikeesti? Olen pahoillani.
Naiset ei vaadi kovempia rankaistuksia jännämiehille. Naisten pitäisi mellakoida ja alkaa vaatia kovempia rankkuja. Menkää lakkoon pitkäksi aikaa. Tässä maassa aika moni työ hoidetaan naisten tekemänä kuten ruuan myynti ja kaikenlaiset toimistotyöt ja palkanmaksu. Kun menette lakkoon niin kaikki keskeytyy ja alatte vaatia sitten kovempia rankaistuksia niin lakolla on iso vaikutus kun ihmisset ei saa enää ruokaa ja palkkaansa.
Meillä on kokoomuslainen oikeuslaitos.
Suoja.värillä saa pienemmät rangaistukset.
Tätähän vasemmistolaiset haluavat, mistään rikoksista ei saa mitään tuomioita.