Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras valmis valkosipulimajoneesi, sellainen mikä oikeasti maistuu valkosipulille?

Vierailija
13.09.2024 |

Mikä valmismajoneesi maistuu valkosipulille? Aika mietoja ovat mitä olen maistanut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita itse lisää valkosipulia jos on liian mietoa? Tai tee itse koko majoneesi. Ostatko munavoinkin valmiina?

Vierailija
2/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat majoneesia ja valkosipulin. Kuorit valkosipulinkynnet ja ajat ne sipulisilppurilla tahnaksi ja sekoitat majoneesiin. Voila!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisista majoneeseista ei sellaista löydy, mutta kokeilepa kylmäosastolta vegaanista suomalaista valkosipulimajoa. Hitto kun en muista merkkiä. Joku Oiva tms. Todella valkosipulista ja käy myös dipistä. 

PS. En ole itse vegaani, mutta tuo tuote on ihan sikahyvä!

Vierailija
4/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli ja majoneesi? Taidan oksentaa!

Vierailija
5/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisista majoneeseista ei sellaista löydy, mutta kokeilepa kylmäosastolta vegaanista suomalaista valkosipulimajoa. Hitto kun en muista merkkiä. Joku Oiva tms. Todella valkosipulista ja käy myös dipistä. 

PS. En ole itse vegaani, mutta tuo tuote on ihan sikahyvä!

Se on sellaisessa pyöreässä purkissa, kuten jotkut tuorejuustot.

Vierailija
6/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesin tekeminen itse on oikeasti tosi helppoa ja silloin sen voi maustaa oman maun mukaan.

Vierailija
7/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippinä sekoitan kermaviiliin murskattuja v-sip. kynsiä. Parempaa seuraavana päivänä, kun maku on tasoittunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi