Miten saisi parissa viikossa itseä vähän hehkeämmän näköiseksi?
Yhdet juhlat tulossa ja peilistä katsoo aika väsynyt naama. Mihinkään hoitoloihin tai kampaajalle ei ole nyt mahiksia mennä.
Kommentit (25)
Mulla auttaa hiustenvärjäys kotona. Mahdollisimman lähelle omaa väriä, niin kiiltävät upeasti.
Niin paljon meikkiä että kuin olisit kuolleista noussut.
Vierailija kirjoitti:
- Poista ylimääräistä nestettä olemalla viikko ennen juhlia vähällä suolalla ja hiilareilla ja alkoholilla
- Kuori iho ja laita naamio, ihan hyviä aineita saa marketeistakin
- Hiuksille laita joku hyvä naamio hoidoksi nyt pari kertaa ennen juhlia. Jos hiukset tahtoo olla pörröiset, hanki jotain "silotustippoja" tai kevyttä öljyä, jolla saat hiusten pinnan kiiltävän ja terveen näköiseksi.
- Tärkein tällä aikataululla kasvojen kanssa on meikki. Harjoittele sitä jo ennen juhlapäivää. Jos on esim. väsymyksen merkkejä kuten tummat silmänaluset, niitä saa hyvin peitettyä sopivilla peiteväreillä, esim. kellertävää sinertävälle tummuudelle, persikanväriä sinipunaiselle. Korosta parhaita puolia kasvoissa, ja jätä vähemmälle huomiolle niitä ehkä ei niin hyviä.
- Suunnittele ja kokeile myös kampaus jo etukäteen, ellet sitten varaa ihan kampaajalta aikaa kampaukseen juhlapäivänä.
Milani Supercharged under eye concealer tummille silmänalusille!!! Maksaa kympin Prismassa, Cittarissa tms. ja ihan oikeasti kirkastaa silmänaluset tosi kevyelläkin kerroksella, ainoa joka mulla toimii ja oon kokeillut vaikka mitä. On myös kosteuttava niin ei tee sellaista ryppyistä lookia.
Hiilarit minimiin, alle 50 grammaa päivässä. Lähtee enin turvotus ja pöhötys, ja iho näyttää paremmalta. Kasvot näyttää kohonneilta, silmäluomet eivät ole yhtä raskaat kuin ennen. Älä harrasta rääkkiliikuntaa, se vain väsyttää ja kuluttaa.
Youtubessa on paljon ohjevideoita, joiden avulla voi kokeilla kasvohierontaa, jolla saa myös turvotusta vähemmälle.
Hanki muotoilevat alusvaatteet, esim. alusmekko, joka pitää kaiken paikoillaan ja piilottaa myös alusvaatteiden rajat ja saumat.
Kosteuta kasvojen ja vartalon ihoa. Monesta kaupasta saa halvalla ihan hyviä kangasnaamioita, joilla saa tehokosteuskuurin kasvoille.
Hoida kynnet ja kädet kuntoon, laita yöksi valkoiset puuvillahanskat käsiin ja runsaasti hoitavaa voidetta sitä ennen.
Jalat voi myös hoitaa eli kovettumat pois ja yöksi rasvaa ja sukat jalkaan.
Pari vinkkiä myös täältä_ Seerumi hyvin pestyille kasvoille iltaisin ennen nukkumaan menoa. Silmätippoja jos silmät ovat kuivan tuntuiset tai punoittavat. Hyvä kampaus ja siisti meikki sitten itse juhlaan.