Tori-ostaja haluaa kotiini??!
Myyn torissa vanhoja tex willereitä. Eräs henkilö laittoi sitten yksityisviestiä liittyen sarjiksiin. Henkilö kertoi asuvansa samalla paikkakunnalla, ja kysyi osoitettani missä nähdään. Kerroin hänelle, että voin tulla läheisen k-marketin pihaan tekemään kaupat, koska en tahdo kotiini vieraita ihmisiä. Tästä hän suuttui ja ihmetteli: "Mitä vaikeaa kotonta hakemisessa on???". Henkilö ei hetkeen vastannut, kun kerroin sen olevan helpompaa kummallekkin ja, että en tahdo ketään meille. Henkilö sitten vastasi, että se kaupanpiha sopii sittenkin. En vastannut heti ja hän kyseli, että milloin nähdään?? En ole varma kannattaako kyseisen henkilön kanssa käydä kauppaa missään muodossa, edes siellä julkisella paikalla🤔🤔
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies himoitsee kiviaikaasi
Iigor taas vauhdissa
Henns se on.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä ongelmaa. Minä pyydän ostajat aina kotiini, usein sisään asti. Ei mitään ongelmaa. Jos tulisi ongelmia, niin enköhän osaa kiljua niin kovaa että naapurit kiinnostuu. Mikä teitä pelottaa?
Se, että ostajasta ei pääse eroon! Moni ostaja kuvittelee, että voi tulla kotiini katsomaa tavaroita ja sitten valitsee, mitä ottaa. Ehei, en nostele myytäviä esineitä pöydälle valittaviksi, ne ovat kaapeissa/laatikoissa odottamassa lähettämistä. Ostajilla on aikaa rupatella ja ihastella ja jos vielä vilkaistaan, mitä tuolla lasiovien takana on...
Yhden kerran erehdyin päästämään ostajan puolisonsa kanssa meille ja kun 15 min oli kulunut, alkoi puoliso kysellä, saavatko kaupantekijäiskahvit, jos ostavat tuon taulun 30 eurolla (ja osoitti vähän yli 800 e maksavaa ns. aitoa taulua, joka ei ollut kaupan). Vastasin, että ei saa ja kaupat piti tehdä parista keräilylehdestä eikä muusta, joten jos kauppoja ei synny, niin heippa. Olin kuulemma hankala ihminen ja ajelutin heitä turhaan 30 km päähän.
Ei ole muuta ongelmaa ollut kun muutama ei ole ymmärtänyt mitä tarkoittaa "käteismaksu noudettaessa". Aletaan paypalia ja tilisiirtoja ehdottamaan muutaman kympinkin takia.
Mä ilmoitan jo myynti-ilmoitukseesa mistä tuote noudetaan. Annan pari vaihtoehtoa esim kirjasto tai juna-asema. Ikinä en antaisi kenenkään hakea mitään tuotetta kotiosoitteestani. Ja tietysti tori:ssa käyttämäni p.numero on ylimääräinen pre-paid, ei se mun oma.
Ei siitä montaa vuotta ole kun suomalaiset vielä luottivat toisiinsa. Nyt eletään eri aikoja kiitokset lähinnä Juha Sipilän hallituksen jäsenille.