Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on olemassa "tosimiehiä", niin millainen sitten on "tosinainen"?

Vierailija
13.09.2024 |

Esimerkkejä, kiitos.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaa lapset itsensä edelle.

75% nykyisistä alle 35-vuotiaista naisista ei ole synnyttänyt yhtäkään lasta. Ovatko he siis muunsukupuolisia tai epätosia naisia?

https://yle.fi/a/74-20068526

Epätosia.

Vierailija
22/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaa lapset itsensä edelle.

75% nykyisistä alle 35-vuotiaista naisista ei ole synnyttänyt yhtäkään lasta. Ovatko he siis muunsukupuolisia tai epätosia naisia?

https://yle.fi/a/74-20068526

Valehtelija. Sitaatti: "Tutkimuksen mukaan 73 prosenttia 2034-vuotiaista naisista ei ole synnyttänyt." Ja 

"35 vuotta täyttäneillä naisilla synnytykset ovat lisääntyneet, ja synnyttäneiden osuus on kasvanut kaksi prosenttiyksikköä.

Lasten saamisen siirtyminen myöhemmälle iälle on nähty tilastoissa jo pitkään,"

Luetun ymmärtäminen? Syntyvyys on laskenut alle kolmekymppisissä ja noussut 35-vuotiailla. Silti 35-vuotiaista naisista 73% on lapsettomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosinainen on käsite, mikä selviää kun sattuu joku hätätilanne. Tosinainen toimii. Raahaa lapset ulos palavasta talosta. Asettuu lasten ja väkivaltaisen miehen väliin, jos ei pääse karkuun lasten kanssa. Tosinainen hankkii lapsilleen ruokaa. Hoitaa isovanhemmat. Tosinainen on arjen sankari.

Iltalehden paikalla olleen toimittaja Eevi Karvisen mukaan kun ensihoito oli käynnissä, muutaman metrin päässä seisoneet sivulliset miehet huolehtivat lapsesta. Lapsi oli arviolta noin parivuotias ja huusi itkien äiti, äiti yhden miehen sylissä.

Tuo on lainaus Tampereella tapahtuneesta ampumisen uutisoinnista. Missä oli tosinaiset kun piti tehdä jotain? Eivät osaa edes lohduttaa järkyttynyttä lasta. 404

Vierailija
24/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä se tosimies nyt edes alkuun on?

Juo kaljaa, äänestää persuja, vihaa homoja ja vihreitä eikä osta ikinä uusia vaatteita tai käy parturissa.

Eli toisin sanoen vanhan ajan oikea mies.

Vierailija
25/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa valitettavasti liian moni nainen kuvittelee, että pallomahainen narukäsi jolla on kaulatatuointi tai tribaalitatska on miehekäs ja osoitus miehekkyydestä. Tosiasiassa nuo miehet ovat pahimpia soijapoikia mitä tästä maasta löytyy.

Jos te naiset edes tietäisitte mitä miehekkyys on, se olisi hyvä alku.

Vierailija
26/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juo kaljaa, äänestää persuja, vihaa homoja ja vihreitä eikä osta ikinä uusia vaatteita tai käy parturissa.

Miten voi olla "tosimies" kun 99% naisista ei halua koskeakaan tuollaiseen umpimieliseen haisuliin? Vai onko se oman käden kanssa touhuaminen läpi elämän sitä tosimieheyttä?

Vierailija
27/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosinainen ei hölkkää eikä hikoile.

Vierailija
28/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosinainen ei valita eikä pihtaa, vaan hoitaa kodin ja lapset iloisena. Tosinainen ei ole jakanut römpsäänsä sinne tänne ennen pariutumistaan. Tosinainen valitsee miehekseen tosimiehen, joka tarjoaa perheelleen riittävän elintason ja sanoo tärkeissä asioissa viimeisen sanan. Tosinaisen ja tosimiehen liitto on tilastojen valossa onnellisin. 

Vierailija
29/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosinainen on käsite, mikä selviää kun sattuu joku hätätilanne. Tosinainen toimii. Raahaa lapset ulos palavasta talosta. Asettuu lasten ja väkivaltaisen miehen väliin, jos ei pääse karkuun lasten kanssa. Tosinainen hankkii lapsilleen ruokaa. Hoitaa isovanhemmat. Tosinainen on arjen sankari.

Iltalehden paikalla olleen toimittaja Eevi Karvisen mukaan kun ensihoito oli käynnissä, muutaman metrin päässä seisoneet sivulliset miehet huolehtivat lapsesta. Lapsi oli arviolta noin parivuotias ja huusi itkien äiti, äiti yhden miehen sylissä.

Tuo on lainaus Tampereella tapahtuneesta ampumisen uutisoinnista. Missä oli tosinaiset kun piti tehdä jotain? Eivät osaa edes lohduttaa järkyttynyttä lasta. 404

Ensihoitajat on usein naisia.

Vierailija
30/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ole. Kyseessä on jäännös ääripatriarkaalisesta oikeistoyhteiskunnasta jossa vaan tietynlaisia miehiä arvostettiin (pitää olla peloton, lihaksikas, pitkä, tunteeton, valmis väkivaltaan). Esimerkiksi heiveröisiä, naismaisia tai lyhyitä miehiä saatettiin sanoa "pojiksi".

Mitään rankingsysteemejä naisille ei ollut kunhan nainen vaan oli normaalipainoinen ja kykeni synnyttämään lapsia.

Tämä kommentti haiskahtaa soijalta ja siemennesteeltä.

Vähintäänkin Vihreiden puoluetoimistolta. Ikään ku se että ois herkkä nyyhkyttäjä kynnysmatto joka ei osaa pitää puoliaan ois joku taito.

Sun kommentyi haisee paskalta ja känniyrjöltä, eli olet persu. Naiseton, lapseton persu, jota kukaan ei huoli. Ja hyvä niin.

Okei. Taidat vähän trollata.

Vierailija
31/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tykkää miesten pyllyistä.

Vierailija
32/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosinainen pysyttelee neitsyenä 25-vuotiaaksi, minkä jälkeen hänestä kuoriutuu estoton seksipeto, kun päätyy peräkammarinpojan kanssa yhteen. 

Vierailija
33/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtivainen, itsevarma ja omilla jaloillaan seisova. Tätä ei saa sanoa mutta kokkaustaitoinen. -nainen 38

Vierailija
34/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan Titanicin naisista ei tositilanteessa toiminut noin vaan joutuivat hengenhädässä paniikkiin. Siksi iso osa selviytyjistä oli nuoria miehiä ruumaluokasta.

Kuinka epätoivoinen pitää olla, että kaivelee todisteeksi jonkin Titanicin? 

Onhan se nyt ihan selvää, että tilanteessa, jossa tarvitaan fyysistä voimaa ja nopeutta (kuten uppoavassa laivassa), on nuorilla miehillä parhaat mahdollisuudet selviytyä. Vaikka henkistä kanttia olisi kuinka, niin jos fysiikka ei riitä, se ei riitä. 

Vierailija
35/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes tietää. 

Vierailija
36/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikainen googletus; Vastaajien sukupuolijakauma oli naiset 39 % ja miehet 68 %.

Vierailija
37/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo liity mitenkään siihen kuka huolehti lapsesta vaikka kaikki ensihoitajat olisi naisia.

Vierailija
38/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mä oon tosinainen. Olen synnyttänyt kaksi lasta, kasvattanut niistä kunnon ihmiset ja tulevat veronmaksajat. Olen maksanut asuntolainani pankille, elänyt ilman tukia, huolehtinut appivanhemmista ja nyt omista vanhemmistani. Olen ollut parisuhteessa fiksumpi ja vahvempi ja kestänyt miehen nuoruuden pölhöilyt. Olen tehnyt työni kunnialla, edennyt tallomatta kohtuuttomasti kenenkään varpaita, valinnut työni pienemmällä palkalla paikallisessa terveyskeskuksessa yksityisten lääkäriasemien sijaan. Käyn lenkillä, pidän huolen omasta terveydestään, syön kasvispainotteisesti enkä tuhlaa, törsää tai rasita ympäristöä arkisilla valinnoilla.

Ripsiä en ole ehtinyt pidentää. 

Olen se näkymätön, arkinen, julkisen sektorin työmuurahainen. Olen ehkä paikannut sinut tai lapsesi tai kirjoittanut lähetteen jatkotutkimuksiin.

Vierailija
39/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mä oon tosinainen. Olen synnyttänyt kaksi lasta, kasvattanut niistä kunnon ihmiset ja tulevat veronmaksajat. Olen maksanut asuntolainani pankille, elänyt ilman tukia, huolehtinut appivanhemmista ja nyt omista vanhemmistani. Olen ollut parisuhteessa fiksumpi ja vahvempi ja kestänyt miehen nuoruuden pölhöilyt. Olen tehnyt työni kunnialla, edennyt tallomatta kohtuuttomasti kenenkään varpaita, valinnut työni pienemmällä palkalla paikallisessa terveyskeskuksessa yksityisten lääkäriasemien sijaan. Käyn lenkillä, pidän huolen omasta terveydestään, syön kasvispainotteisesti enkä tuhlaa, törsää tai rasita ympäristöä arkisilla valinnoilla.

Ripsiä en ole ehtinyt pidentää. 

Olen se näkymätön, arkinen, julkisen sektorin työmuurahainen. Olen ehkä paikannut sinut tai lapsesi tai kirjoittanut lähetteen jatkotutkimuksiin.

Miksi olet ottanut miehen joka on sinua huonompi?

Vierailija
40/58 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHITE TRASH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan