Mieheni exä on monsteri
Kuvittelee pelottelevansa minua, miehen uutta naisystävää somessa. Enemmän kuin vähän viiraa exällä päässä. Kohta melkein viranomaisasia.
Kommentit (48)
No jos on kyse siitä että tää miehen ex yrittää varoittaa sua miehestä niin kuuntelisin. Mutta jos kyse uhkailusta niin sit asia on ihan toinen. Asioilla on aina kaksi puolta.
Vierailija kirjoitti:
Se exä uhriutuu somessa, vaikka itse aiheuttanut heidän eron.Todella huomionkipeä. Kummallakaan ei ole lapsia.
Pata kattilaa soimaa.
Vierailija kirjoitti:
Pettämisestä yms. tässä ei ei todellakaan ole kyse. He eivät yksinkertaisesti sopineet toisilleen. Suuri ikäero.
Eli joku tytönhupakko sua häiritsee?
Vierailija kirjoitti:
Se exä yrittää saada minut hiljenemäån ja pelkäämään. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa? Minä ainakin puolustan itseäni ja miestäni, koska tiedän entuudestaan että hän on kunnon mies. Mieheni puolustaa minuakin.
Missä asiassa hiljenemään? En tiedä mitä se ex tekee että olisiko poliisiasia. Jos et enempää tänne avaa niin soittaisin ihan poliisillle ja kysyisin neuvoa.
En ymmärrä, mikset vain estä häntä. Kuulostaa nimittäin siltä, että haluat tällaista draamaa elämääsi ja hykertelette ja odotatte mitä hän seuraavaksi keksii. Estä hänet ja hän kyllästyy. Ongelma ratkaistu.
Tämäähän on aivan ilmiselvä provo, älkää enää ruokkiko tätä.
Vierailija kirjoitti:
Tämäähän on aivan ilmiselvä provo, älkää enää ruokkiko tätä.
Provoko? Totista totta tämä.
Ap.
Niin, ja nainenkin voi olla narsisti.