Mieheni exä on monsteri
Kuvittelee pelottelevansa minua, miehen uutta naisystävää somessa. Enemmän kuin vähän viiraa exällä päässä. Kohta melkein viranomaisasia.
Kommentit (48)
Kaiken huipuksi tämä exä naismonsteri on itsekin uudessa parisuhteessa. Ei anna mieheni mennä elämässä eteenpäin.
Pakko seurata mitä se henkisesti sairas nainen touhuaa, kun ei tiedä mitä keksii seuraavaksi. Kerätään todisteita viranomaisiilmoitusta varten.
Me ei millään muotoa edes provosoida tätä exää, vaan hän kiusatakseen haluaa hankaloittaa minun ja mieheni suhdetta. Teki saman toiselle entiselle exälleen.
Vierailija kirjoitti:
Me ei millään muotoa edes provosoida tätä exää, vaan hän kiusatakseen haluaa hankaloittaa minun ja mieheni suhdetta. Teki saman toiselle entiselle exälleen.
Eli minkäänlaista konkreettista kuvausta exän toiminnasta et pysty antamaan? Onko sinulla haasteita kirjoittaa viestiisi, mitä exä on tehnyt? Esim. someen kirjoittanut, että mies on pettävä väkivaltainen sika?
On saanut toiset ihmiset uskomaan juttuihinsa, niin että he ovat jo tehneet kiusaa minulle ja miehelleni. Eli ei ollenkaan tervettä toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minkäänlaista konkreettista kuvausta exän toiminnasta et pysty antamaan? Onko sinulla haasteita kirjoittaa viestiisi, mitä exä on tehnyt? Esim. someen kirjoittanut, että mies on pettävä väkivaltainen sika?
Nyt nauran mieheni kanssa vielä makeemmin.
Onko sidukka valas vai skumppa teuras tyyppinen tämä EX
Exän pitää suoraan ja selkeästi loukata sinua somessa, jotta saat siitä poliisiasian. Kannattaa siksi ottaa nettipoliisin nyt yhteyttä ja tarkistaa se asia ennen kuin innostut miettimään raskaimpia vaihtoehtoja exän pään menoksi. Jos se on vain pientä veetuilua ja jota ei voi tulkita kriteerit täyttäväksi kunnianloukkaukseksi et voi tehdä muuta kuin laittaa exä estoon. En käsitä, miten et osaa tuollaista asiaa kuin estäminen? Somessa tehokkain keino on nimenomaan olla reagoimatta.Muut ihmiset kyllästyvät hänen yksipuoliseen kiukutteluunsa pikku hiljaa ja etsivät muita haaskoja nokittavaksi,
Vierailija kirjoitti:
Se exä uhriutuu somessa, vaikka itse aiheuttanut heidän eron.Todella huomionkipeä. Kummallakaan ei ole lapsia.
Koskaan ei voi tietää kumpi puhuu totta.
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sinua pelottelee? Voit estää somessa. Muista vaan että joskus "pelottelu" on myös todellisuuteen pohjautuva. Oma siskoni ei uskonut kun uuden miehensä eksä kertoi että mies on häntä puukottanut jne aivan kamalia asioita. No sitten parin vuoden päästä oli alkoholismi tiedossa ja naimisiin mentyä alkoi hakkaaminen. Eksän varoitus oli tosi.
Tämä. Ap tajuaa oman virheensä myöhemmin ja ex saa nauraa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sinua pelottelee? Voit estää somessa. Muista vaan että joskus "pelottelu" on myös todellisuuteen pohjautuva. Oma siskoni ei uskonut kun uuden miehensä eksä kertoi että mies on häntä puukottanut jne aivan kamalia asioita. No sitten parin vuoden päästä oli alkoholismi tiedossa ja naimisiin mentyä alkoi hakkaaminen. Eksän varoitus oli tosi.
Tämä. Ap tajuaa oman virheensä myöhemmin ja ex saa nauraa lisää.
Mulla on nykyisin silmät selässä, tän exän tähän mennessä tehtyjen tekojen ja niihin värväämien ihmisten tekojen takia.
Enkä paljasta mitään yksityiskohtia asioista kuin luottamuksemme ansainneille tahoille. T: Ap
Mä olen se exä, onneksi otit "joo oota kohta -miehen" pois
Vierailija kirjoitti:
Se exä yrittää saada minut hiljenemäån ja pelkäämään. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa? Minä ainakin puolustan itseäni ja miestäni, koska tiedän entuudestaan että hän on kunnon mies. Mieheni puolustaa minuakin.
Miten niin hiljenemään? Missä olet puhunut teidän asioista ja kenelle?
Ihan vinkiksi että tuollaisia asioita ei kannata julkisesti puida. Varmistakaa, että exä ei näe mitään teidän postauksia sonessa, älkääkä itse myöskään katsoko hänen. Täydellinen hajurako auttaa.
🇺🇦🇮🇱
Niinhän ne aina on, ainakin miehen puheiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huipuksi tämä exä naismonsteri on itsekin uudessa parisuhteessa. Ei anna mieheni mennä elämässä eteenpäin.
Pakko seurata mitä se henkisesti sairas nainen touhuaa, kun ei tiedä mitä keksii seuraavaksi. Kerätään todisteita viranomaisiilmoitusta varten.
Ei pahalla, mutta sinä tässä henkisesti sairaalta vaikutat näiden juttujen kanssa.
Ei hyvällä, mutta narsisti usein sanoo uhrilleen, että ota lääkkeeksi tai mene hoitoon. Haluaa että uhri sekoaa. Sitten syyttää uhria vielä sekoamisesta. Kokemusta on tällaisesta henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Cookie monster vai Monsterit OY.n johtaja.
Ettei vaan olisi lentävä keksihirviö.
Sut lempataan ja mies palaa exän lämpimään syliin.
Muista että miehesi on sen naisen joskus halunnut, häneen ihastunut ja rakastunut, eli tuskin se täysi noita on syvimmiltään. Heillä on varmasti ollut myös paljon hyvää aikaa suhteessaan. Nyt pitää miehesi pitää vaan säilyttää ne kauniit muistot, te kumpikin voitte blokata ex:tä kaikissa medioissa ja jatkaa omaa elämäänne,
Kerrotko nyt ihan selkeäsanaisesti, mitä se exä on siellä somessa julkaissut ja, miksi sen exän somea seuraatte?