Mieheni exä on monsteri
Kuvittelee pelottelevansa minua, miehen uutta naisystävää somessa. Enemmän kuin vähän viiraa exällä päässä. Kohta melkein viranomaisasia.
Kommentit (48)
Se exä uhriutuu somessa, vaikka itse aiheuttanut heidän eron.Todella huomionkipeä. Kummallakaan ei ole lapsia.
Jaahas...
Mutta olipa kiva, kun nyt sen kerroit täällä.
Tärkeä tieto!!
Jossakin asiat pitää purkaa. Kun ei uskalla vielä miehelle kertoa ajatuksia hänen exästä.
Eli Ap on kakkonen jonka helmaa mies pyrkii koska exä antoi monoa. Miten ap kehtaa olla ylpeä tästä?
Nauran vaan mieheni kanssa sun 7. kommentille.
Vierailija kirjoitti:
Nauran vaan mieheni kanssa sun 7. kommentille.
Terkuin ap & mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Jossakin asiat pitää purkaa. Kun ei uskalla vielä miehelle kertoa ajatuksia hänen exästä.
Hoh hoijaa...
Olet sitten varmaan juuri miehesi tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa..
Lasten nukkumaanmenoaika!
Nauru loppuu kun tajuat exän olleen oikeassa. Ainahan se syy on exässä. Kuka nyt kertoisi uudelle miten itse petti ja hakkasi? Vähempikin riittää monille, nämä vain esimerkkeinä.
Vierailija kirjoitti:
Se exä uhriutuu somessa, vaikka itse aiheuttanut heidän eron.Todella huomionkipeä. Kummallakaan ei ole lapsia.
Sinä tässä olet huomionkipeä!
Pettämisestä yms. tässä ei ei todellakaan ole kyse. He eivät yksinkertaisesti sopineet toisilleen. Suuri ikäero.
Miksi jonkun jämät kelpaa joillekin?
Huomionkipeä siitä että kirjoitan asiasta? Ajatuskin on jo outo.
Se exä yrittää saada minut hiljenemäån ja pelkäämään. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa? Minä ainakin puolustan itseäni ja miestäni, koska tiedän entuudestaan että hän on kunnon mies. Mieheni puolustaa minuakin.
Tilannetta voisi melkein kutsua vainoamiseksi.
Miten hän sinua pelottelee? Voit estää somessa. Muista vaan että joskus "pelottelu" on myös todellisuuteen pohjautuva. Oma siskoni ei uskonut kun uuden miehensä eksä kertoi että mies on häntä puukottanut jne aivan kamalia asioita. No sitten parin vuoden päästä oli alkoholismi tiedossa ja naimisiin mentyä alkoi hakkaaminen. Eksän varoitus oli tosi.
Cookie monster vai Monsterit OY.n johtaja.