Montako laatikkoleuka lentäjä-kirurgia sinulle on tullut Tinderissä vastaan?
Mulla ei yhtään. Tavallisia kivoja miehiä kyllä paljonkin ja treffeillä käyn viikottain
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kerran telkkarissa yhdessä amerikkalaisessa ohjelmassa oli lentäjä-kirurgi. Mies oli hintelä aasialaistaustainen mies. Ja naisten mieleen, ohjelmassa oli myös miehen poika vilaukselta.
Voi hittosen hitto, kun ei ollut laatikkoleukaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän siroista leuista, soikeista kasvoista ja feminiinisistä kasvoista, joten Ridget ja Aaltolat olkoot rauhassa.
Ai niinku Orlando Bloom Bilbo Reppulina?
En ole nähnyt. Yleensä taiteilijat ja muusikot.
Vierailija kirjoitti:
Jos ikinä kohtaa laleki:n, pitää toimia välittömästi ja täydellä arsenaalilla - niin harvinaisia ovat. Olen nyt 17 vuotta laleki-bongaillut, enkä ole vielä nähnyt vilausta yhdestäkään (!)
Laleki! Nyt oli hyvä! Otan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän siroista leuista, soikeista kasvoista ja feminiinisistä kasvoista, joten Ridget ja Aaltolat olkoot rauhassa.
Mikä kysymys tuo on? Ei pidä paikkaansa.
Kumppania ei kannata enää ottaa, yli puolet suomalaisista ovat jollain tapaa päästään sekaisin...
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hauska nähdä, miltä nämä 'tavalliset' miehet ovat näyttäneet.
Sehän tutkittiin deittisivulla, että naiset pitää 80% miehistä keskivertoa rumempina. Naisten mittareilla ns. tavallinen on varmaan 80-95 prosentiilin mies, komea top 5%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli varmasti semmoinen ns. vitsi.
Olen joutunut hankkimaan ovelleni vuoronumeroautomaatin, kun niitä on jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tutkittiin deittisivulla, että naiset pitää 80% miehistä keskivertoa rumempina. Naisten mittareilla ns. tavallinen on varmaan 80-95 prosentiilin mies, komea top 5%.
Tuossapa oikein hyvä esimerkki siitä, miten nuo deittisovellukset toimivat huonosti parinmuodostuksessa. Kuvat harvoin kertovat yhtään mitään viehättävyydestä, ainakaan näin naisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on mikä incelin erottaa tavallisesta miehestä, tavalliset miehet tietää että luonne kompensoi ulkonäköä eikä toisin päin.
Jokaisen incel-haukkujan sietäisi lukea "arguing with a hole"
Ja se laatikkoleukajuttu on sellainen vertauskuva, "metafora".
Ei normaalit ihmiset lue incel-wikiä.
Ei kiusaajat olekaan normaaleja.
Niin, inkkelien tulisi lopettaa naisten kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut hankkimaan ovelleni vuoronumeroautomaatin, kun niitä on jonoksi asti.
Uu, laleki-magneetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisten mielestä miehistä:
rumia 80%
tavallisia 15%
komeita 5%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oli, niin olipa huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oli, niin olipa huono.
Mun mielestä taas oli ihan hauska.
Vierailija kirjoitti:
En ole Tinderissä, mutta asun haja-asutusalueella, ja just, kun olin koiraa kusettamassa, tuli sattumalta vastaan kymmeniä laatikkoleukaisia lentäjä-kirurgeja!
Niillä oli varmaan seuran kokous siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Tinderissä, mutta asun haja-asutusalueella, ja just, kun olin koiraa kusettamassa, tuli sattumalta vastaan kymmeniä laatikkoleukaisia lentäjä-kirurgeja!
Niillä oli varmaan seuran kokous siellä
Korpikuusen kannon alla on lalekeilla kokous.
Kai jotkut astronautit ovat lääkäritaustaisia. Olisikohan astronauttikirurgi vielä kovempi alfa kuin laleki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossapa oikein hyvä esimerkki siitä, miten nuo deittisovellukset toimivat huonosti parinmuodostuksessa. Kuvat harvoin kertovat yhtään mitään viehättävyydestä, ainakaan näin naisen näkökulmasta.
Varmaan niinkin, livenä näkyy paremmin karisma ja tulee supliikkitaidot esille.
Mutta naiset järjestään yliarvioi naisten ulkonäön ja aliarvioi miesten ulkonäön. Jotain perusnättiä naista ne kehuu tosi kauniiksi (kun on meikattu) ja ihmettelee, miten tavallisen näköinen mies (joka kuuluu oikeasti komeimpiin) voi saada sellaisen naisen. Se on vähän koomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde on varmaan taas Incel-wiki?
Täällähän on pitkä Chad/Inkkeli-ketju, jossa nämä on jankuteltu läpi moneen kertaan.
Jos ikinä kohtaa laleki:n, pitää toimia välittömästi ja täydellä arsenaalilla - niin harvinaisia ovat. Olen nyt 17 vuotta laleki-bongaillut, enkä ole vielä nähnyt vilausta yhdestäkään (!)