En voi ymmärtää
Siis olen huomannut deittiapeissa missä vain Tinderissä tai missä vain, niin semmoiset naiset tykkää tai voivat kiinnostua jotka ei minua kiinnosta tippaakaan, ei mun taso ole tämä, ei missään nimessä. Siis olen seurustellut kyllä ihan nätin naisen kanssa. Mutta siis ei vois vähempää kiinnostaa semmoset naiset, ei ole yhtää mun tyyppisiä siis, mieluite sinkkuna, en vois koskaa ees kuvitella semmoista naista.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis on ollut kuitenkin ihan nättejä naisia mun tyyppisiä elämässä, mutta viimeaikoina olen huomannut että semmoiset ihan kauheat suoraa sanoen kiinnostuu tai tykkäyksiä tulee, joo ei vois vähempää kiinnostaa
Miksi et enää seurustele niiden "ihan nättien" naisten kanssa, joita elämässäsi on ollut?
Jos olit 21-vuotiaana komea, seksikäs ja romanttinen jalkapalloilija, mutta nyt 48-vuotiaana lihava kaljuuntunut ja alkoholisoitunut persu, niin et voi saada enää koskaan samanlaisia naisia kuin nuoruudessasi.
Tuon asian ymmärtäminen vaatii älyä ja elämänkokemusta mitkä eivät ole ap:n vahvuuksia
Onneksi on paljon todella hot naisia
Ei kyllä missää nimes väkisin semmosta mistä ei ole yhtää kiinnostunut, joo ei ikinä
Nuorempana sitä saikin yli 190 cm miehenä aikamoisia naisia, nykyää ei ole mahdollista ymmärrän, mutta silti en halua mitää kauheeta.
Onko täälä ketää vapaata pyöreetä muodokasta naista joka haluaa tutustua?
No mikäs naisia vaivaa, ei pitkä ihan suht kivan näkönen mies kelpaa?.. hiljaista on ollut viimeaikoina, ei 5 v sitte ollut tälläistä
Hiljaista on rintamalla.. Naiset muuttunu ja heidän vaatimuksensa on lisääntynyt.
Pitäs kai olla joku chad.. käydä välillä salilla.. kohtuu hyvät tulot, tottakai vähintää 10 tonnin auto pihassa, säästöjä muutama tonni tilillä ja kaikkee.
Minä kuitenkin vakitöissä ja pitkä mieheksi ja kyllä en pahimmasta päästä, mutta aivan hiljaista on naisrintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista on rintamalla.. Naiset muuttunu ja heidän vaatimuksensa on lisääntynyt.
Niin miehillähän ei ole mitään vaatimuksia. :D Tuollainen ulisija ei naisia kiinnosta.
En tiedä syytä varsinaista