Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi ymmärtää

Vierailija
13.09.2024 |

Siis olen huomannut deittiapeissa missä vain Tinderissä tai missä vain, niin semmoiset naiset tykkää tai voivat kiinnostua jotka ei minua kiinnosta tippaakaan, ei mun taso ole tämä, ei missään nimessä. Siis olen seurustellut kyllä ihan nätin naisen kanssa. Mutta siis ei vois vähempää kiinnostaa semmoset naiset, ei ole yhtää mun tyyppisiä siis, mieluite sinkkuna, en vois koskaa ees kuvitella semmoista naista.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et enää seurustele sen mainitsemasi "ihan nätin naisen" kanssa?

Koska se jätti mut, se oli todella kaunis

Mitä pahaa teit hänelle, kun hän jätti sinut?

En tiedä varsinaista syytä, mutta en kelvannut hänelle ilmeisesti loppupeleis

Et siis ollut alunperinkään hänen tasoaan ja hän oli kanssasi vain säälistä?

En tiedä syytä varsinaista

Vierailija
22/31 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis on ollut kuitenkin ihan nättejä naisia mun tyyppisiä elämässä, mutta viimeaikoina olen huomannut että semmoiset ihan kauheat suoraa sanoen kiinnostuu tai tykkäyksiä tulee, joo ei vois vähempää kiinnostaa

Miksi et enää seurustele niiden "ihan nättien" naisten kanssa, joita elämässäsi on ollut?

Jos olit 21-vuotiaana komea, seksikäs ja romanttinen jalkapalloilija, mutta nyt 48-vuotiaana lihava kaljuuntunut ja alkoholisoitunut persu, niin et voi saada enää koskaan samanlaisia naisia kuin nuoruudessasi.

Tuon asian ymmärtäminen vaatii älyä ja elämänkokemusta mitkä eivät ole ap:n vahvuuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on paljon todella hot naisia

Vierailija
24/31 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä missää nimes väkisin semmosta mistä ei ole yhtää kiinnostunut, joo ei ikinä

Vierailija
25/31 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sitä saikin yli 190 cm miehenä aikamoisia naisia, nykyää ei ole mahdollista ymmärrän, mutta silti en halua mitää kauheeta.

Vierailija
26/31 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täälä ketää vapaata pyöreetä muodokasta naista joka haluaa tutustua?

Vierailija
27/31 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs naisia vaivaa, ei pitkä ihan suht kivan näkönen mies kelpaa?.. hiljaista on ollut viimeaikoina, ei 5 v sitte ollut tälläistä

Vierailija
28/31 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on rintamalla.. Naiset muuttunu ja heidän vaatimuksensa on lisääntynyt.

Vierailija
29/31 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs kai olla joku chad.. käydä välillä salilla.. kohtuu hyvät tulot, tottakai vähintää 10 tonnin auto pihassa, säästöjä muutama tonni tilillä ja kaikkee.

Vierailija
30/31 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuitenkin vakitöissä ja pitkä mieheksi ja kyllä en pahimmasta päästä, mutta aivan hiljaista on naisrintamalla.

Vierailija
31/31 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaista on rintamalla.. Naiset muuttunu ja heidän vaatimuksensa on lisääntynyt.

Niin miehillähän ei ole mitään vaatimuksia. :D Tuollainen ulisija ei naisia kiinnosta.