En voi ymmärtää
Siis olen huomannut deittiapeissa missä vain Tinderissä tai missä vain, niin semmoiset naiset tykkää tai voivat kiinnostua jotka ei minua kiinnosta tippaakaan, ei mun taso ole tämä, ei missään nimessä. Siis olen seurustellut kyllä ihan nätin naisen kanssa. Mutta siis ei vois vähempää kiinnostaa semmoset naiset, ei ole yhtää mun tyyppisiä siis, mieluite sinkkuna, en vois koskaa ees kuvitella semmoista naista.
Kommentit (31)
Siis kun mun taso on ihan erilainen tai tykkään erilaisemmista naisista jotka on mun tyyppisiä, mutta ne ei sitten millään kiinnostu, toki olen muuttunu itsekkin, mutta en ole niin kauhee, että pitäisi tyytyä mihin vaan, en ymmärrä
Allu, elämässä on niin paljon kaikenlaista, mitä sinä raukkaparka et ymmärrä vaikka ratakiskosta vääntäisi.
Vierailija kirjoitti:
Siis kun mun taso on ihan erilainen tai tykkään erilaisemmista naisista jotka on mun tyyppisiä, mutta ne ei sitten millään kiinnostu, toki olen muuttunu itsekkin, mutta en ole niin kauhee, että pitäisi tyytyä mihin vaan, en ymmärrä
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa/ se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Mitenniin pitää tyytyä? Ole sinkku jos ei tasosi naiset miellytä. Miksi pitää tehdä ongelma sinne missä ongelmaa ei ole.
Miksi et enää seurustele sen mainitsemasi "ihan nätin naisen" kanssa?
Siis on ollut kuitenkin ihan nättejä naisia mun tyyppisiä elämässä, mutta viimeaikoina olen huomannut että semmoiset ihan kauheat suoraa sanoen kiinnostuu tai tykkäyksiä tulee, joo ei vois vähempää kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Mitenniin pitää tyytyä? Ole sinkku jos ei tasosi naiset miellytä. Miksi pitää tehdä ongelma sinne missä ongelmaa ei ole.
Joo mutta en halua mitää rumaa,epätyylillistä naista herranjumala, vähän pitää naisen ees miellyttää silmää :DD.
Vierailija kirjoitti:
Koska se jätti mut, se oli todella kaunis
Kuulehan poju, et sinä itse määrittele omaa tasoasi. Tasosi määräytyy sillä perusteella, minkälaiset naiset kiinnostuvat sinusta. Olet käsittämyt kaiken ihan väärin.
Mutta ap, kadulla vaan suu auki kun näät sopivan
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan poju, et sinä itse määrittele omaa tasoasi. Tasosi määräytyy sillä perusteella, minkälaiset naiset kiinnostuvat sinusta. Olet käsittämyt kaiken ihan väärin.
Joo mutta ei kiinnosta pätkääkää tommoset naiset, ei ole yhtää mun tyylisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta en halua mitää rumaa,epätyylillistä naista herranjumala, vähän pitää naisen ees miellyttää silmää :DD.
Niin eli ole tyytyväinen sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa teit hänelle, kun hän jätti sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä varsinaista syytä, mutta en kelvannut hänelle ilmeisesti loppupeleis
Oma naistyyppi on semmonen naisellinen joka vähän meikkaa ja on nätti mun mielestä, en vaan voi käsittää miten ne kiinnostuu jotka ei ikinä tulisi minua kiinnostamaan, ei ikinä
Vierailija kirjoitti:
Siis on ollut kuitenkin ihan nättejä naisia mun tyyppisiä elämässä, mutta viimeaikoina olen huomannut että semmoiset ihan kauheat suoraa sanoen kiinnostuu tai tykkäyksiä tulee, joo ei vois vähempää kiinnostaa
Miksi et enää seurustele niiden "ihan nättien" naisten kanssa, joita elämässäsi on ollut?
Jos olit 21-vuotiaana komea, seksikäs ja romanttinen jalkapalloilija, mutta nyt 48-vuotiaana lihava kaljuuntunut ja alkoholisoitunut persu, niin et voi saada enää koskaan samanlaisia naisia kuin nuoruudessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä varsinaista syytä, mutta en kelvannut hänelle ilmeisesti loppupeleis
Et siis ollut alunperinkään hänen tasoaan ja hän oli kanssasi vain säälistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et enää seurustele niiden "ihan nättien" naisten kanssa, joita elämässäsi on ollut?
Jos olit 21-vuotiaana komea, seksikäs ja romanttinen jalkapalloilija, mutta nyt 48-vuotiaana lihava kaljuuntunut ja alkoholisoitunut persu, niin et voi saada enää koskaan samanlaisia naisia kuin nuoruudessasi.
tiedän sen itsekkin, on vähän mahaa kyllä, ei paljon. Olen myös kaljuuntunut en voi sille mitää. Juon alkoholia mutta en ole juoppo, on vakityö ja rahaakin löytyy, velkaa tosin, mutta silti asiat on hyvin
Mä en voi ymmärtää, miksi kirjoitit tuon viimeisen lauseen, vaikka sama asia oli ilmaistu jo ensimmäisessä lauseessa.