Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säätöä salaa työkaverin kanssa. Onko typerää, kannattaako jatkaa?

Vierailija
13.09.2024 |

Nyt en kyllä tiedä mitä tässä tehdä. 

Olen ollut pitkään kiinnostunut työkaverista. On sinkku ja minäkin, sen puolesta ei mitään ongelmaa. Silti kuitenkin on asioita minkä vuoksi tilanteesta saattaisi tulla aika paisunut juttu työpaikalla, joten asiaa ei auta paljastaa millään tavalla. 

Olen tosiaan ollut ihastunut häneen ja selvisi erään kostean illan jälkeen, että hänkin on ollut. Sattumoisin tavattiin kaupungin baarissa ja siitähän se sitten lähti. Lopulta olin hänen luonaan yötä ja meillä oli aivan ihanaa. 

On niin turvallista ja ihana olla hänen lähellään. Siinä on jotain niin rauhoittavaa energiaa ja meillä kemiat yksinkertaisesti kolahtaa ja kovaa. 

Järjellä ajateltuna meidän ei pitäisi näin toimia mutta tunteet sanoo toista. Tulemme vielä jatkossa tapaamaan mutta tiedä miten kauan uskaltaa jatkaa. Todellisuudessa ei tosiaan pitäisi. Ikäero on melkoinen. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse epäilet että on typerää ja sitä kannattaako jatkaa, niin vastaus on ei jatkoon.

En oikeasti edes tiedä. Tunteet menee kyllä nyt niin kovaa järjen edelle. Ihan sumeena mietin, että mitä hittoa tässä pitäisi tehdä ja todellakaan tiedä oikeaa tai väärää. Tavallaan ei mitään pahaa mutta ehkä ajattelen liikaa sitä mitä muut ajattelevat. 

-ap

Ei kuulu kenenkään. Suhde kestää sen minkä kestää. Anna palaa ja nauti elämästä.

Vierailija
22/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai elämä niin vakavaa ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On typerää ja ei todellakaan kannata jatkaa. Kuormasta syöminen on käytännössä ihan aina todella lyhytnäköinen ja hölmö idea jos ei ole valmis vaihtamaan työpaikkaa kun säpinät karahtaa kiville.

Vierailija
24/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki pitää jatkaa, koska meistä työkavereista on hauska seurata näiden salasuhteiden kehitystä.

Vierailija
25/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jatkaisi. 

Vierailija
26/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei sitten voisi nauttia niin kauan kuin sitä kestää? Tosin sitten ehkä perääntyisin, jos suhteen tai  suhteentapaisen loppuminen voisi johtaa ongelmiin työpaikalla (esim. toimitte työparina tai jompi kumpi on toisen esihenkilö). 

Vierailija
27/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti raskasta ihastua ihmiseen ja ryhtyä välittömästi pohtimaan, miten teillä menee 30 vuoden kuluttua. Se karmea ikäero, joka murskaa suhteenne jo alussa. Apua!

Toinen vaihtoehto on ihan vaan elää elämänsä hetkeä just nyt  ja rennosti vain seurata, miten asiat etenevät. Kuukauden kuluttua tiedät jo huomattavasti enemmän kuin nyt. 

On olemassa se hirveä riski, että sinusta tulee onnellinen ja suhteenne onnistuu. 

Vierailija
28/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän se maito on jo kaatunut joten mitä väliä. Reippaasti nyt vaan yhteen.

Ihmiset pelkää työpaikkaromansseja koska jos erotaan, voi mennä hankalaksi. Mutta tämähän on jo nyt myöhäistä joten siitä vaan.

Vierailija
29/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan toki pitää jatkaa, koska meistä työkavereista on hauska seurata näiden salasuhteiden kehitystä.

Ja varsinkin naureskella sitten kun juttu on ohi ja kummallakin on silminnähden tukala ja kiusallinen olo työpaikalla. Ihan parasta!

Vierailija
30/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhlannut jo 10vuotta elämästäni itseäni 19v vanhemman miehen kanssa. Nyt se on ihan pappa ja itse vielä suht nuori. Ei asuta yhdessä mutta hän tukeutuu jatkuvasti minuun vaikka minä en oikeasti haluaisi enää olla tekemisissä edes. Syyllinen olo, kun tuntuu että mun pitäis huolehtia kun kerran tähän leikkiin lähdin.

Neuvoni on: älkää nuoret naiset huoliko vanhoja ukkoja! Ottakaa oman ikäinen.

Vierailija
31/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha..

Vierailija
32/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monia säätöjä työpaikalla, piristää päivää eikä tule otettua mitään yksittäistä säätöä liian vakavasti. Tosin on yli 500 hlön työpaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan