Tykkääkö joku oikeasti petroolin sinisestä?
Itse tykkään paljon erilaisista sinisistä, mutta petroolin sinistä en ole käsittänyt koskaan. Se on likaisen harmaa, vihertävän tunkkainen väri. Tykkääkö joku siitä oikeasti? Enkä tarkoita nyt mitään navy sinistä tms vaan nimenomaan ihan petroolia. Vaatteissa, sisustuksessa, ym. Kertokaa!
Kommentit (123)
Jos joku ei tiedä millainen väri se on niin tällainen https://fi.pinterest.com/pin/321374123411051312/
Ap
Lempivärini ollut jo vuosikymmeniä.
Sopii sinapinkeltaisen ja violetin sekä mustan kanssa. Ihan säväkkä yhteisefekti. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään.
Pakko kysyä miten ja miksi. Osaatko yhtään kuvailla? Miksi tykkäät sameasta, kovasta ja tunkkaisesta väristä? En yritä dissata vaan haluan aidosti ymmärtää. Ap
Värinä ihan passeli mutta vaatteissa tai sisustuksessa en osais kyllä käyttää?
Joo, tykkään. Tykkään paljon erilaisista sinisen sävyistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään.
Lisään vielä että varsinkin sisustuksessa kiva. Vaatteita mulla ei taida olla, mutta ajattelin neuloa ensi talveksi petroolinvärisen pipon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään.
Pakko kysyä miten ja miksi. Osaatko yhtään kuvailla? Miksi tykkäät sameasta, kovasta ja tunkkaisesta väristä? En yritä dissata vaan haluan aidosti ymmärtää. Ap
Onko tullut mieleen että meidän mielestä jotka tuosta tykätään niin se ei ole samea, kova eikä tunkkainen? Ihan ystävänä kysyn :)
Vierailija kirjoitti:
Sopii sinapinkeltaisen ja violetin sekä mustan kanssa. Ihan säväkkä yhteisefekti. :D
Hassua. Itse en voi sietää myöskään sinapinkeltaista. Violetista ja mustasta tykkään!
Onkohan niin, että ihminen joko tykkää sekä petroolin sinisestä että sinapinkeltaisesta tai sitten inhoaa niitä molempia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään.
Onko tullut mieleen että meidän mielestä jotka tuosta tykätään niin se ei ole samea, kova eikä tunkkainen? Ihan ystävänä kysyn :)
Joo on tullut mieleen. Siksi haluankin kuulla teiltä lisää. Ehkä nimittäin eri ihmiset näkee värit vähän eri tavalla. Siksi kysyin kuvailua teiltä? Näettekö sen raikkaana tai kotoisana tms? Vai millaisilla positiivisilla adjektiiveilla kutsuisitte sitä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Itse en voi sietää myöskään sinapinkeltaista. Violetista ja mustasta tykkään!
Onkohan niin, että ihminen joko tykkää sekä petroolin sinisestä että sinapinkeltaisesta tai sitten inhoaa niitä molempia?
Ap
Ei välttämättä. Pidän petroolinsinisestä, mutta en voi sietää sinapinkeltaista tai muita murretun keltaisen/oranssin sävyjä. Tummasta violetista ja mustasta pidän, kaikki pinkkejä ja vaaleanpunaisia taas inhoan ja punaisista sävyistä ylipäätään pidän lähinnä viinin/verenpunaisesta.
Taitaa olla ihan henkilökohtaisia mieltymyksiä yksittäisten värien kohdalla, joko tykkää tai sitten ei.
Minäkään en tykkää. Minusta se on ahdistava väri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään.
Olen eri, mutta en pidä petroolia tunkkaisena ja sameana värinä. Pidän kaikista sinivihreistä, petroolista, turkoosista, mintusta. Muista sinisen sävyistä en niinkään välitä. En osaa sen tarkemmin selittää miksi, mutta laspsesta asti olen pitänyt sinivihreistä väreistä. Lapsena vaaleammista ja kirkkaammista, aikuisena kaikista.
Toivoisin näkeväni enemmän miesten vaatteissa petroolia. Sopii todella hyvin joillekin miehille, mutta valitettavan harvoin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään.
Joo on tullut mieleen. Siksi haluankin kuulla teiltä lisää. Ehkä nimittäin eri ihmiset näkee värit vähän eri tavalla. Siksi kysyin kuvailua teiltä? Näettekö sen raikkaana tai kotoisana tms? Vai millaisilla positiivisilla adjektiiveilla kutsuisitte sitä? Ap
Petroolin sinisestä on toki olemassa erilaisia sävyjä siitäkin, mutta mun mielestä se on juuri sellaista kotoista, ehkä vähän hämyistä tunnelmaa luova, etenkin isoilla pinnoilla. Ei raikas.
Kyllä siitä tykätään, ei sitä väriä muuten olisi olemassakaan.
Ihana. Kaikki turkoosit sopii minulle.
Joo, tykkää.