Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ei toimi miesopiskelijalla

Vierailija
13.09.2024 |

Kaksi viikkoa tinderöintiä takana. Tuloksena vain kourallinen tykkäyksiä, kolme osumaa eikä yhtään treffiä. Tiedän että ympärillä on paljon itsenäistyviä nuoria naisia vailla seuraa. Mitä teen väärin?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastukset? Työväen-/kansalaisopisto tai avoimen yliopiston lähikurssit? Tiktokista lähti just menemään tuhansia naistilaajia kerännyt rakkausrunoilija. 

Mitä etua saa työväen opiston ja avoimen yliopiston kursseista?

Entä kotona nököttämisestä?

Vierailija
22/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä opiskelijana Tinderiin? Opiskelijoillahan on paljon juhlia ja muitakin aktiviteetteja, joissa tavata muita opiskelijoita.

Opiskelijaelämä toimii nykyään vain eri tavalla. Niissä juhlissakin sinkuilla on Tinder, ja sitä käytetään juhlissa sekä baareissa. Eli varmistetaan, onko toinen sinkku ja kiinnostunut ajamalla ensin Tinderillä varmistus. Ei tarvitse nolata itseään livelähestymisellä. Tämä on ollut jo pitkään näin.

Matala testosteroni, jos pelkää "nolostumista"

No ei mitään tekemistä matalan testosteronin kanssa. Aikanaan tuo nolostuminen poistettiin alkoholilla ja näin toimitaan edelleenkin, mikäli nettisovellukset eivät ole käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastukset? Työväen-/kansalaisopisto tai avoimen yliopiston lähikurssit? Tiktokista lähti just menemään tuhansia naistilaajia kerännyt rakkausrunoilija. 

Toimii hyvin, kun nykyään deittaillaan netin kautta.

Vierailija
24/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputa vaikeusastetta vaihtamalla profiili naisprofiiliksi. Miehet kuulemma matchaavat kaiken kanssa.

Vierailija
25/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä opiskelijana Tinderiin? Opiskelijoillahan on paljon juhlia ja muitakin aktiviteetteja, joissa tavata muita opiskelijoita.

Opiskelijaelämä toimii nykyään vain eri tavalla. Niissä juhlissakin sinkuilla on Tinder, ja sitä käytetään juhlissa sekä baareissa. Eli varmistetaan, onko toinen sinkku ja kiinnostunut ajamalla ensin Tinderillä varmistus. Ei tarvitse nolata itseään livelähestymisellä. Tämä on ollut jo pitkään näin.

Matala testosteroni, jos pelkää "nolostumista"

No ei mitään tekemistä matalan testosteronin kanssa. Aikanaan tuo nolostuminen poistettiin alkoholilla ja näin toimitaan edelleenkin, mikäli nettisovellukset eivät ole käytössä.

Kyl se vaan aika nössöö tollanen on. Ite oon menny ihan ilman alkoholiakin kysymään oli varattu tai ei, välillä sitä sitten saannu varatuiltakin:DD

Vierailija
26/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii hyvin, kun nykyään deittaillaan netin kautta.

Älä valehtele.

Vierailija
27/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tytöt pyörii opiskelijabileissä, ei niiden tarvi etsiä seuraa netissä. 

28/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nyt vähän tsempata sua AP. Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 21, joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista 

Kolme tapailusuhdetta 

Eli ei kovin hyvät lukemat 

Vierailija
29/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä haluaisin nyt vähän tsempata sua AP. Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 21, joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista 

Kolme tapailusuhdetta 

Eli ei kovin hyvät lukemat 

Miksi treffailusi on taas viime aikoina hiipunut? Yhdessä vaiheessa nousit nopeasti 23:sta 30:een?

Vierailija
30/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyl se vaan aika nössöö tollanen on. Ite oon menny ihan ilman alkoholiakin kysymään oli varattu tai ei, välillä sitä sitten saannu varatuiltakin:DD"

Naiset arvostavat kohteliaita, hyvätapaisia, luotettavia ja kilttejä miehiä. Näin kuulin naisilta ja naisia pitää kuunnella näissä asioissa.

31/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Kolme tapailusuhdetta 

Miksi treffailusi on taas viime aikoina hiipunut? Yhdessä vaiheessa nousit nopeasti 23:sta 30:een?

Mä kävin edellisen kerran ensitreffeillä toukokuussa. Sen jälkeen olen ollut vain yhden miehen kanssa. Tämän vuoden keväällä kävin lyhyessä ajassa 7 eri miehen kanssa treffeillä, jolloin lukema nousi 25:stä 32:en.

Vierailija
32/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Kolme tapailusuhdetta 

Mä kävin edellisen kerran ensitreffeillä toukokuussa. Sen jälkeen olen ollut vain yhden miehen kanssa. Tämän vuoden keväällä kävin lyhyessä ajassa 7 eri miehen kanssa treffeillä, jolloin lukema nousi 25:stä 32:en.

Rassattiinko mirriä?

Vierailija
33/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Kolme tapailusuhdetta 

Rassattiinko mirriä?

Tässä on sitten kaikille esmerkki kilttimiehen lähestymistavasta, jolla ei naiselta saa

Vierailija
34/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit jättää tuon opiskelijan pois. Tinder toimii vain klassisesti hyvännäköisillä miehillä.

Sama naisille.

Paitsi pilluksi kelpaa myös tavis- tsi ruma nainen. 

Meille tavallisen näköisille ja rumille naisille, jotka etsivät parisuhdetta miehet Tinderissä lähettävät mu*** kuvia ja ehdottavat pi*** antamista tai pnoa kakkoseen jo suunnilleen endim.äisesdä tai toisessa viestissä. Kauniit, nuoret naiset puolestaan saavat kaikenikäisiltä tai - näköisiltä miehiltä treffikutsuja, jajopa avioliittoehdotuksia niissä ensimmäisissä tai toisissa viesteissä.

Turha on miesten vinkua täällä, että Tinder on vain komeille miehille, kun itselleen kelpaavat tosissaan otettaviksi vain ne nuoret ja kauniit naiset, ja muut naiset on vain pillureikiä.

Vierailija
35/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit jättää tuon opiskelijan pois. Tinder toimii vain klassisesti hyvännäköisillä miehillä.

Sama naisille.

Meille tavallisen näköisille ja rumille naisille, jotka etsivät parisuhdetta miehet Tinderissä lähettävät mu*** kuvia ja ehdottavat pi*** antamista tai pnoa kakkoseen jo suunnilleen endim.äisesdä tai toisessa viestissä. Kauniit, nuoret naiset puolestaan saavat kaikenikäisiltä tai - näköisiltä miehiltä treffikutsuja, jajopa avioliittoehdotuksia niissä ensimmäisissä tai toisissa viesteissä.

Turha on miesten vinkua täällä, että Tinder on vain komeille miehille, kun itselleen kelpaavat tosissaan otettaviksi vain ne nuoret ja kauniit naiset, ja muut naiset on vain pillureikiä.

Kauniita naisia on 100 versus 1 komea mies. Naisilla on myös kaikki muut markkinat auki: ulkomaat (länsi mukaan lukien), nuoremmat miehet, vanhemmat miehet jne. Naisten valinnanvara on reilusti laajempi, kuin miesten. Eli vertailu on täysin mitätöntä naisten ja miesten välillä.

Vierailija
36/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne 19-25v opiskelijanaiset haluaa varttuneemman 25-35v miehen jolla kokemusta ja itevarmuutta eri tavalla kuin jollain 22v klopilla.

Vierailija
37/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama naisille.

Tämä on niin totta. Ihan järkyttävää, miten paljon saat tavallisena naisena törkyä miehiltä Tinderissä,vaikka olet laittanut asialliset kuvat ja tekstin. Lisäksi nämä "tavalliset ja kiltit miehet" on niitä pahimpia. Heti, kun saavat yhteyden naiseen alkaa törkyviestien lähettely. Ja kuvien.Olin siellä kuukauden, ja minulle riitti. En ole ainoa nainen, jolla on tälläisiä kokemuksia. Myös ystävilläni on vastaavia. 

Miesten toiminta Tinderissä on OKSETTAVAA!!!

Vierailija
38/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne 19-25v opiskelijanaiset haluaa varttuneemman 25-35v miehen jolla kokemusta ja itevarmuutta eri tavalla kuin jollain 22v klopilla.

Ei halua. Samanikäisen. Kolmekymppuset on setämiehiä.

Vierailija
39/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua. Samanikäisen. Kolmekymppuset on setämiehiä.

Kyllä haluaa, itsekin 30 vuotiaana meiehenä pyörin viel opsikelijatoiminnassa, oli 7v ja 6v nuoremmat opiskelijanaiset tapailukumppaneina.

Vierailija
40/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla toimi. /M67v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi