Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole hyvän näköinen, mutta kaikki pitävät seurassani. Miehet ja naiset usein ihastuu.

Vierailija
13.09.2024 |

DI on miesten aatelia 😘

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin koen olevani etuoikeutettu kun mun DI-mies maksaa kaiken. Koruista ja pullista nyt en niin välitä, mutta kyllä mun mies meidän kaikkien elämän kustantaa. Ja maksaa 4000€ verojakin kuussa. Eli maksaa "pullat" monelle sossun varassa elävällekin.

Että kiitos vaan, rakas!

Vierailija
2/6 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla narsisti, joka kuvittelee itsestään liikoja ja elää omassa harhaisessa todellisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI on arvostettu tutkinto. Tosi monipuolinen sisällöltään. Toki myös vaativa. Ja ai että ne on komeita.

Jos haluaa nimenomaan koodariksi, on nopein tie helppo AMK tai tietojenkäsittelytieteen löysä FM.

Aika harvasta upeasta dippainssistä tulee koodaria. Tyypillinen polku on asiantuntijasta projektipäälliköksi ja siitä sitten esimiestehtäviin. Kuumaa.

Vierailija
4/6 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäköpelkästään kaikkea ratkaise. Tunnen henkilöitä jotka ovat ulkonäöltään vaatimattomia, mutta luonteeltaan todella miellyttäviä, heidän seurassaan tuntuvat viihtyvät kaikki ja heidän seuraansa hakeudutaan.

Vierailija
5/6 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
6/6 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen puhuu itsestään noin? Persoonallisuushäiriöinen?