Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä tekisit minulle?

Vierailija
13.09.2024 |

Haluaisin olla naisen armoilla kokonaisen viikonlopun. Nainen saisi käyttää minua hyväkseen miten parhaaksi näkisi. Kerro nainen miten käyttäisit minua hyväksesi?

Terveisin m34v

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin tavoin!

Vierailija
2/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin voisit aloittaa pihatöillä. Siitä sutjakkaasti kunnostat autokatoksen, uusit rännit ja paikkaat katon. Työkalut ja tarvikkeet tuot tietysti tullessasi.

Jos yhä aikaa jää, niin käyt kalassa, sienessä ja marjassa. Siivottu marjat ja sienet jätät siihen oven pieleen, ettet turhaa häiritse minua poistuessasi.

Jos et tämänkään jälkeen tunne itseäsi hyväksikäytetyksi, niin etpä olekaan vielä avannut kirjettä, johon olen pakannut tukun laskuja sinulle välittömästi hoidettavaksi. Koska pitäähän sinun ansaita auton avaimet takaisin. Parempi oikeastaan, jos poistut bussilla ja jätät auton romusi luovutuskirjoineen siihen pihan lähettyville, ellei sekin haise kuten sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit imuroida, luututa lattiat, pyyhkiä pölyt, pestä ikkunat, puhdistaa kylpyhuoneen kaakelit, siivota vessat ja puhdistaa keittiön. Palkinnoksi voisin sylkäistä naamallesi. Miltä kuulostaa?

Vierailija
4/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läimisin perseelle matkalla kohti ulko - ovea. Kaiken maailman ihme hiippareita, tänne et kyllä jää.  

Vierailija
5/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoisin ja piiskaisin raitaiseksi niin eiköhän moinen haaveilu loppuisi.

Vierailija
6/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.

Vierailija
7/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vitsikkäitä vastauksia Ritva. 

Vierailija
8/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia teillä ei ole miestä.

Vierailija
9/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin sun rahat ja sitten hakkaisin sut.

Vierailija
10/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä härnäisin kaluasi lipsuttelisin ihan vähän vaan aluksi, voisin otta hiukan suihin välillä. Kokeilisin josko  tykkäisit pallien imemisestä jne. Sitten voisin hiukan tulla päälle istumaan, mutta ei toki loppuun asti. Ihmettelisin, teetkö itse mitään minulle?  Mutta voisin jatkaa tuota pitempään, kunnes tiedän että nyt pitää jo antaa armoa, ja miehen tulla! Silloin pitäisin kädellä tiukasti kullin juuresta kiinni, joko runkkaisin tai ottaisin suuhun tai naisin, silloin se orgasmi olisi paras.

Vierailija
11/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sun olisi täytettävä kriteerini miesten suhteen.

2. To do- lista kouraasi ja siitä samantien                 täyttämään villeimpiä seksifantasioitani! 

N 56v

Vierailija
12/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sut tekee ikuista orjatyötä jottei mun tarttis käydä töissä. Et pääsis viikonlopun jälkeen tästä vapaaksi.

Vapaan käyttäisin paremman seuran etsimiseen ja oikeiden miesten kanssa panemiseen.

Vierailija
13/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. To do- lista kouraasi ja siitä samantien                 täyttämään villeimpiä seksifantasioitani! 

N 56v

Avaisit vähän!

Vierailija
14/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 56v

Avaisit vähän!

En

Vierailija
15/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä härnäisin kaluasi lipsuttelisin ihan vähän vaan aluksi, voisin otta hiukan suihin välillä. Kokeilisin josko  tykkäisit pallien imemisestä jne. Sitten voisin hiukan tulla päälle istumaan, mutta ei toki loppuun asti. Ihmettelisin, teetkö itse mitään minulle?  Mutta voisin jatkaa tuota pitempään, kunnes tiedän että nyt pitää jo antaa armoa, ja miehen tulla! Silloin pitäisin kädellä tiukasti kullin juuresta kiinni, joko runkkaisin tai ottaisin suuhun tai naisin, silloin se orgasmi olisi paras.

No tulihan se miesten fantasiavastaus sieltä noiden naisten oikeiden mielipiteiden jälkeen! :D Onko nyt hyvä, miehet? Ei teistä kunnon orjiksi näköjään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi