Oletko ihan kesäisesti pukeutunut vai vuodenajan mukaan jo kevyttoppatakissa ym?
Millaisia kenkiä käytät nyt? Ihan kesäsandaalejakin vielä?
Kommentit (15)
En kumpaakaan. Suomessa on 4 vuodenaikaa, ei mennä suoraan kesästä talveen.
Sään mukaan. Ei järkeä hikoilla toppatakissa jos lämpöä on reilusti yli 20.
Sään mukaan, tähän asti ollut kesävaatteet, tarvittaessa tietysti joku kevyt pitkähihainen jakku tai farkkutakki yms. Ja aika lämmintähän siellä on edelleen vaikka sataakin, yli 16 jo. Kevyttoppikseen siirryn vasta kun on noin 5 astetta.
T-paita ja huppari, jos sitä tarvitsee. Jotkut housut, joggarit tms, ja lenkkarit. Eli perus-setti 🤷
Nyt alkaa shoftshell takki aika eikä vielä kevyt toppiksia. Kengät jalkaan tuupattavat city-mokkasiinit.
Ei kai pukeutumista kalenterista katsota?? Sään mukaan tietysti. +25 astetta -> kesäkamppeet.
Vaikka nyt pukeutuisi kalenterin mukaan, niin ei nyt herranjestas silti mikään kevyttoppis aika ole vielä ainakaan pariin kuukauteen. 😂
Jos sataa, niin takki päällä, mutta muuten housut ja t-paita näillä lämmöillä. Kun menee jonnekin tuonne +15, alkaa kaivata pitkähihaista. Mutta jos silloinkin aurinko paistaa eikä juurikaan tuule, niin t-paita riittää. En koskaan vain seisoskele ja oleskele ulkona, vaan olen tavalla tai toisella liikkeessä ja keho kyllä tuottaa riittävästi lämpöä. (Enkä ole lihava, pahoittelen.)
Sään mukaan pukeudun niin, ettei ole kylmä tai kuuma. Kaupungilla on kyllä nyt nähnyt kaikkea kesämekoista niihin kevyttoppatakkeihin.
Olen aina bikineissä. En koskaan poistu asunnostani ulos, niin vuodenajat ei kiinnosta
Kesävaatteissa tietysti, kun on vielä hyvin lämmintä. Ei tarvitse vielä edes villatakkia.
Kevyttoppatakki syyskuun alussa? Nythän on kesä vielä.
Sään mukaan. Olen vielä käyttänyt kesävaatteita ja sandaalit jalassa.
Takki? Zeez, siellähän on 20 astetta ja jos nyt jonain aamuna on vähän sen alle, niin takkia en laita vielä ennen kuin on pakko. Sitten saa taas vetää palttoota päälle kuukausikaupalla.
Kuljen kesät talvet samanlaisissa vaatteissa, paitsi kun lumi tulee, laitan toppatakin.
Pieruverkkarit, lenkkarit, pitkä t-paita, jos tuulee, villatakki.