Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hammasremppaan menee kaikkineen rahaa n 3500 euroa

Vierailija
13.09.2024 |

Kaikki hampaiden poistot, puudutukset, ikenien ompelu yms. Sitten ylä ja alaproteesi maksaa yhteensä 2200 euroa. Kallista on. Harmittaa meidän kaikkien pienituloisten puolesta.Hampaat on kuitenkin tärkeät.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ymmärrä, mitä sä täällä jatkuvssti voivottelet, kun sun miehesi ne hammasproteesit maksaa. 

Ei maksa. Itse ne maksan.

Millä sä ne maksat, kun olet kerran työtön?

Olen töissä. Ihme jankutusta taas.

Ai, tänään olet vaihteeksi töissä. Huomenna taas valitat, kuinka olet työelämästä syrjäytynyt. Tiedätkö, miksi sinulle naljaillaan jatkuvasti? Koska sinun totuutesi muuttuu päivästä toiseen. Valehtelijoista ei yleensä pidetä.

Olen ollut vuosia töissä. Luulisi sun sen tietävän. Haluat vaan tehdä kiusaa.

Miksi sitten valehtelet?

Vierailija
22/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ymmärrä, mitä sä täällä jatkuvssti voivottelet, kun sun miehesi ne hammasproteesit maksaa. 

Ai, tänään olet vaihteeksi töissä. Huomenna taas valitat, kuinka olet työelämästä syrjäytynyt. Tiedätkö, miksi sinulle naljaillaan jatkuvasti? Koska sinun totuutesi muuttuu päivästä toiseen. Valehtelijoista ei yleensä pidetä.

Kävikö mielessä, että täällä kommentoi muutkin, kuin aloittaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut, että olen sillä tavalla syrjäytynyt työelämästä etten pääse ulkopuolisille töihin. Olen yhteisessä firmassa miehen kanssa ollut jo vuosia töissä. 

Vierailija
24/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista toi sitten huomenna, kun tulet taas naukumaan kateuttasi työssäkäyviä naisia kohtaan, kun sä reppana olet vammainen, monisairas, työtön ja syrjäytynyt, etkä voi käydä töissä, etkä opiskella, kun olet vielä niin heikkolahjainenkin, ettet mitään opi.

Vierailija
25/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrallako noin paljon hampaita meni noin huonoksi, kun kuitenkin kävit säännöllisesti hoidoissa?

No jos hampaat ovat mädäntyneet jo lapsena? Minä rupesin käymään hammashoidossa vasta aikuisena, kun vanhempani jatkuvasti unohtelivat aikoja tai muusta syystä jättivät viemättä hammaslääkäriin.

Vierailija
26/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että maa han muuttoon menee 644 miljoonaa euroa. Noilla rahoilla voitais auttaa hammas remonteissa. 

Vierailija
27/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue viesti nro 25

Vierailija
28/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään "vuosia töissä", huomenna taas "koko ikänsä työtön". Sellaista se on Ammattivalehtelijan elämä.

Vierailija
29/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään "vuosia töissä", huomenna taas "koko ikänsä työtön". Sellaista se on Ammattivalehtelijan elämä.

Mä laitoin jo tuohon selityksen asiasta. En ole kelvannut vieraalle töihin. Olen ollut yhteisessä firmassa vuosia töissä. 

Vierailija
30/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloiset hakevat ja yleensä saavatkin näihin isoihin hammasremontteihin harkinnanvaraista toimeentulotukea, tämä hamnashoidon kalleus on keskituloisten ja sitä enemmän ansaitsevien päänsärky.

Vierailija
31/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen työtä sä pystyt firman hyväksi tekemään, kun et osaa tietokonetta edes avata saati ohjelmia käyttää. Et osaa laskuttaa, et osaa hoitaa kirjanpitoa, et osaa myydä etkä markkinoida.

Se, että kerran viikossa vastaat firman puhelimeen, jos äijä ei itse ehdi, ei todellakaan ole töissä käymistä.

Mä vastaan joka päivä puhelimeen ja teen muitakin hommia. Miksi se niin kiinnostaa? Tämä ketju oli hammasasiaa. Haluat vaan kiusata.

Vierailija
32/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrallako noin paljon hampaita meni noin huonoksi, kun kuitenkin kävit säännöllisesti hoidoissa?

Pikkuhiljaa ne ovat menneet. Lohkeilivat ja särkivät. Hammasproteeseja ehdotettiin jo vuosia sitten, mutta sain hampaat pidettyä näin kauan.

Ok. Eihän siinä muu auta varmaan. Paremmin sitten pärjäät niiden proteesien kanssa kuin särkyjen ym harmien. Ja kun ne saa sopiviksi, niin ei tule kulujakaan paljon hampaista. Yhdella vanhuksella oli 50 vuotta vanhat proteesit ja hän oli ihan tyytyväin!en niihin. Paljon tsemppiä elämääsi

Vierailija
33/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhiljaa ne ovat menneet. Lohkeilivat ja särkivät. Hammasproteeseja ehdotettiin jo vuosia sitten, mutta sain hampaat pidettyä näin kauan.

Ok. Eihän siinä muu auta varmaan. Paremmin sitten pärjäät niiden proteesien kanssa kuin särkyjen ym harmien. Ja kun ne saa sopiviksi, niin ei tule kulujakaan paljon hampaista. Yhdella vanhuksella oli 50 vuotta vanhat proteesit ja hän oli ihan tyytyväin!en niihin. Paljon tsemppiä elämääsi

Kiitos.

Vierailija
34/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen työtä sä pystyt firman hyväksi tekemään, kun et osaa tietokonetta edes avata saati ohjelmia käyttää. Et osaa laskuttaa, et osaa hoitaa kirjanpitoa, et osaa myydä etkä markkinoida.

Se, että kerran viikossa vastaat firman puhelimeen, jos äijä ei itse ehdi, ei todellakaan ole töissä käymistä.

Mä vastaan joka päivä puhelimeen ja teen muitakin hommia. Miksi se niin kiinnostaa? Tämä ketju oli hammasasiaa. Haluat vaan kiusata.

Selvä homma, sovitaan niin, mutta älä sitten tule tänne ruikuttamaan mitään työttömyydestä ja syrjäytyneisyydestä. Sulla on työpaikka, olet tärkeä työntekijä, yksityisyrittäjä ja saat palkkaa, jolla maksat proteesisi. 

Hyvä! Nyt voit sitten pitää pääsi kiinni. Kiitos!

Vierailija
35/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikomishoito on kallistunut älyttömästi. 20 vuotta sitten kun olin 19v kävin yksityisellä ikiomasta ykähampaat ja maksoi 1000€ (sivuilla ei purentavikaa, mut etuhampaat tosi vinot).

Nyt kävin kysymässä alahampaille hintaa niin 6000€ (oikomishoidon kesto 1,5v).

Kunpa olisin nuorena oikonut ne alahampaatkin kun olis saanut 6 kertaa halvemmalla. Ei kyllä palkat ole samassa suhteessa noussut kun oikomishoidon hinta!!