Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo juttu. Olen aina inhonnut syvästi vaaleanpunaista,

Vierailija
17.05.2008 |

siis siinä määrin miten sitä yleensä tyttölapsilla näkee. Ripaus on ihan kiva, itsekin omistan v.pun tennarit.

Nyt ensimmäistä tyttöä odottaessani mietin tuota väriä. Yleensähän vaaleansininen on se poikavauvojen väri ja vaaleanpunainen tyttövauvojen.

Enhän vaan voi tyttöäni sitten veljien vaaleansinisiinkään pukea, enhän?

Ehkä mun täytyy päästä tästä vaaleanpunaiskammostani :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitää ostaa myös uutta kamaa ja tyttö saa itse usein olla valkkaamassa ja kyllä se silloin sinne pinkin puolelle menee.

Vierailija
2/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tänään löytää hillittyä hametta tytölle hautajaisiin.. t: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjen ja poikien värejä.

ap

Vierailija
4/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika on puettu välillä pinkkiin eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Johtuu kai nuoreta iästäni, mutta minulla ei ole ollut koskaan tarvetta luokitella värejä sukupuolen mukaan. Pojan huoneessa on muuten vihreää ja lilaa. Miehellä on punaisia kauluspaitoja myös, ei mitenkään vähennä hänen maskuliinisuuttaan.

Vierailija
5/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten ei ainakaan ihan kaikille miehille sovi (esim vaaleahipiät)

Pinkki poikalapsella on jotain ihan karmeeta, punainen kyllä on jees.

Vierailija
6/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni ja nuoresta iästäni huolimata vaaleanpunainen paita pojalla tai miehellä on jotain ihan yli ällöä.

ap

Vierailija
7/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 8 pojan jälkeen meille yhtäkkiä, kaikkien yllätyksesi, syntyi tyttö niin jopa vaaleanpunainen kelpaa;D Alan olla nimittäin aika kyllästetty siihen vaaleansiniseen!:)

Ja se, joka väitti, että värejä löytyy, ei ole varmaan koskaan vieraillut yhdelläkään lastenvaateosastolla, ainakaan vauvapuolella!! Siellä kun ei todellakaan ole juuri muuta kuin joko vaaleanpunaista tai -sinistä!!

Vierailija
8/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalle sopii pinkki, ihan kuten isälleen. Sattuu olemaan sellaisen värinen tukka+iho että hyvin sopiikin! :)

Otan osaa, jos mielestänne siittöiden määrä vähenee kun pitää päällään väriä, jonka joskus joku on todennut naisille sopivaksi.

Iästä puhuin, koska iso osa vanhemmista äideistä täällä on todella kapeakatseisia.

Minulle paidan väri, seksuaalinen suuntautuminen tms. ei ole koskaan ollut mikään kynnyskysymys, mutta kuten tässäkin keskustelussa näkee, monille on.

Ps. Jos vauva on mielestänne söpö ja hänellä on pinkkiä, muuttuuko hän vastenmieliseksi kun saatte tietää että kyseessä on poika? ;)

Vierailija
9/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Jos vauva on mielestänne söpö ja hänellä on pinkkiä, muuttuuko hän vastenmieliseksi kun saatte tietää että kyseessä on poika? ;)

Vierailija
10/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä olikin paljon kirkasvärisiä vaatteita, ja sinistä. Tietenkin myös niitä sukulaisten tuomia vaaleanpunaisia ja pinkkejä. Mutta kun lapsi kasvoi ja alkoi itse kertoa, mistä väreistä pitää, niin värivalikoima yksinkertaistui. Jossain vaiheessa ei päälle kelvannut mikään muu kuin pinkki tai vaaleanpunainen vaate.

Nyt kuusivuotias jo kelpuuttaa muitakin värejä. Mutta edelleen on vaaleanpunaisen eri sävyt suosikkeja. Yllätyksekseni ostin itsellekin pinkin talvitakin :-D Olen kasvanut pitämään siitä väristä.

Kuopus on poika. Ja ai kuinka nautinkaan, kun löydän nyt hänelle iänikuisen sinisen (entinen ehdoton lempivärini!) sijasta oranssia, kirkkaanvihreää ja jopa ruskeaa (entinen yökötysvärini) vaatetta. Onneksi on kirkkaita värejä edes jonkin verran. Vaikkakin oranssia talvitakkeja sai täällä Lapin läänin korkeudella hiukka metsästää, varsinkinkaan kun ei ollut ihan mahdottomia rahamääriä siihen käyttää.

Vierailija
11/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin värejä kuin pinkkiä tytöille. Ruskea vaaleanpunaisella tehostettuna on mielestäni tosi söpöä, eli esim. ruskea mekko ja vaaleanpunainen paita alla/vaaleanpuniaset sukkikset. Meillä tyttö ja kaksi poikaa, ja kyllä tyttö itse haluaa sitä pinkkiä ja vaaleanpunaista käyttää (on 6v), mutta myös lila ja keltainen on mieluisia. Vaaleansinisiä, sinisiä tai vihreitä ei suostu käyttämään. Pojilla suosin, kun eivät vielä itse pistä hanttiin, ruskeaa, keltaista, oranssia, vihreää ja punaista sen sinisen ja vaaleansinisen lisäksi. Aika vähän meillä on tuota vaaleansinistä pojilla itse asiassa. Ei kyllä ole vaaleanpunaistakaan, mutta miehellä kyllä on yksi kauluspaita jossa on vaaleanpunaista (raidallinen paita).

Vierailija
12/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuotako tarkoitin? Etpä paljoa ymmärtänyt. MINUN MIELESTÄNI vaaleanpunainen on oksettava pojilla ja miehillä. MINUN MIELESTÄNI, sen ei tarvitse tarkoittaa etteikö sinun perheesi miespuoliset voisi sitä väriä yllään pitää, mutta minä en halua, eikä mies, eikä lapset. PISTE

Vierailija
13/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun niitä jopa pojillekin on:)

Meillä pojan lemppariväri on vaalenapunainen...haluaako hän siis ollakin tyttö?:) Enpäs usko!

Vierailija
14/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä väriä kaikki tarvitsevat.

Vierailija
15/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun niitä jopa pojillekin on:)

Meillä pojan lemppariväri on vaalenapunainen...haluaako hän siis ollakin tyttö?:) Enpäs usko!

Vierailija
16/16 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä olikin paljon kirkasvärisiä vaatteita, ja sinistä. Tietenkin myös niitä sukulaisten tuomia vaaleanpunaisia ja pinkkejä. Mutta kun lapsi kasvoi ja alkoi itse kertoa, mistä väreistä pitää, niin värivalikoima yksinkertaistui. Jossain vaiheessa ei päälle kelvannut mikään muu kuin pinkki tai vaaleanpunainen vaate.

Nyt kuusivuotias jo kelpuuttaa muitakin värejä. Mutta edelleen on vaaleanpunaisen eri sävyt suosikkeja. Yllätyksekseni ostin itsellekin pinkin talvitakin :-D Olen kasvanut pitämään siitä väristä.

Kuopus on poika. Ja ai kuinka nautinkaan, kun löydän nyt hänelle iänikuisen sinisen (entinen ehdoton lempivärini!) sijasta oranssia, kirkkaanvihreää ja jopa ruskeaa (entinen yökötysvärini) vaatetta. Onneksi on kirkkaita värejä edes jonkin verran. Vaikkakin oranssia talvitakkeja sai täällä Lapin läänin korkeudella hiukka metsästää, varsinkinkaan kun ei ollut ihan mahdottomia rahamääriä siihen käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän