Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghostaaminen SATTUU

Vierailija
12.09.2024 |

Tutustuin keväällä mieheen, joka oli hyvin innoissaan alusta lähtien minusta ja tapailustamme. Itse lämpenin hitaammin, kunnes sitten ihastuin ja tykästyin todella mieheen. Tapailimme intensiivisesti ja varovaisesti vähän pohdimme tulevaisuuttakin yhdessä, joitain suunnitelmiakin meillä oli.

Kunnes sitten miehestä ei oikein enää kuulunut, vaikka laittoi viestiä. Muuttui etäiseksi, sanoi syyksi työasiat yms. Nostin kissan pöydälle ja sanoin, että kuulostavat tekosyiltä; että jos ei halua jatkaa kanssani, sen kuin sanoo. Minä kun arvosta enemmän rehellisyyttä. Mies ei oikein osannut sanoa tuohon juuta eikä jaata.

Jotain viestiä laittelin vielä, mutta näitä viestejä mies ei enää edes vaivautunut avaamaan whatsappissa. 

Milloin ihmiset käsittävät, että tuollainen katoamistemppu vailla ilman mitään ilmoitusta SATTUU toiseen ihmiseen? Yhdessä hetkessä toinen haluaa nähdä sinua ja viettää aikaa kanssasi yms, seuraavassa olet hänelle kuin ilmaa.

Olo on TODELLA pöllämystynyt tuollaisen jälkeen, kuin olisin kuvitellut koko miehen ja tapailusuhteen? Mikä ihmistä ajaa tuollaiseen käytökseen?

Viimeisessä viestissä vielä miehelle sanoin, että eroaminen on ihan ok ja se on normaali asia, mutta kaikista loukkaavinta on se, kun toinen ei edes vaivaudu sanomaan että ei halua enää tavata.

Nykyään ihan normaali, asiallinen käytös on harvinaista, kuten se, että ilmaisee toiselle kun ei halua enää tapailla. Sen kun pitäisi mielestäni olla ihan minimi normaali hyvää käytöstä, vaan ei ole.

Olo on edelleen - melkein puoli vuotta tapahtuneesta, - edelleen hyvin loukkaantunut. Tiedän, että mitään vastauksia en mieheltä tule enää saamaan enkä tietenkään ole häneen enää missään yhteydessä. Tiedän, että kehotetaan että "mene vain eteenpäin", mutta ymmärtääkö ihminen, joka ei ole tullut koskaan elämänsä aikana ghostatuksi, että se sattuu aivan erityisellä tavalla, kun ei tiedä merkitsikö suhde toiselle mitään ja miksi hän ei edes vaivautunut päättämään suhdetta, vaan katosi kuin pieru saharaan? Kyseessä on jonkinlainen häiriö ja psykopaattimainen käytös. Ei tuolla tavalla yksinkertaisesti kohdella toisia ihmisiä.

Kaipaisin hirveästi jotain vertaistukea, etenkin kun alkanut taas nousta vihan tunteita tätä asiaa kohtaan; enkö sen vertaa toiselle merkinnyt, että olisi sanottu - laitettu vaikka tekstiviesti - että en halua enää tavata? Olo on hyväksikäytetty, tyhmä, loukattu ja vihainen. Hämmentynytkin.

Kommentit (23)

1/23 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että hän olisi voinut haluta ehkä joskus nähdä vähän, mutta ei vakavasti. Ei se ole välttämättä niin jyrkkää aina, että ei halua enää nähdä ollenkaan. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/23 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ensimmäisillä treffeillä puhui, miten haluaa lähitulevaisuudessa isäksi ja se on hänelle todella tärkeää. Sanoi myös minusta, että olen vaimo- ja äiti- materiaalia. Tulkitsinko sitten näitä merkkejä aivan väärin, kun tällaista viestiä mies ihan konkreettisesti minulle lähetteli? Ei missään vaiheessa ilmaissut, että kyseessä olisi ollut jonkinlainen "kevytsuhde" - nyt jälkikäteen tosin vaikuttaa vahvasti siltä ( ja siitäkin tullut loukattu ja hyväksikäytetty olo - itse kun tein selväksi, etten etsi mitään kevytsuhdetta vaan ihan jotain vakavaa, kuten hänkin). Pluah. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä mies otti sen mitä halusi ja lähti. Tottakai tuo sattuu ja sattuu vielä enemmän olla alffaleski.

Vierailija
4/23 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ensimmäisillä treffeillä puhui, miten haluaa lähitulevaisuudessa isäksi ja se on hänelle todella tärkeää. Sanoi myös minusta, että olen vaimo- ja äiti- materiaalia. Tulkitsinko sitten näitä merkkejä aivan väärin, kun tällaista viestiä mies ihan konkreettisesti minulle lähetteli? Ei missään vaiheessa ilmaissut, että kyseessä olisi ollut jonkinlainen "kevytsuhde" - nyt jälkikäteen tosin vaikuttaa vahvasti siltä ( ja siitäkin tullut loukattu ja hyväksikäytetty olo - itse kun tein selväksi, etten etsi mitään kevytsuhdetta vaan ihan jotain vakavaa, kuten hänkin). Pluah. -AP

Osasi esittää kuten jännä miehet osaa. Jauhavat paskaa sen minkä kerkeävät ja naiset uskoo. Osaavat pelata, heillä on ''geimiä''. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen tuolle miehelle.

Vierailija
5/23 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varareikä sai ansionsa mukaan ja dumpattiin heti paremman löytyessä.

Vierailija
6/23 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensimmäisillä treffeillä sanoo haluavansa lapsia, ei se vielä tarkoita tulevaisuudensuunnittelua sinun kanssasi. Miten monta kertaa tapasitte? Tapailu on vasta toiseen tutustumista. Ymmärrän kyllä että ns katoaminen tuntuu pahalta

Vierailija
7/23 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on vaan kiire oman eukon kanssa. Kyllä se taas jossain välissä ehtii sinunkin kanssa olla.

Vierailija
8/23 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rupeaa miettimään suhteen tilaa ja omia tunteita  vasta, kun olet nalkissa. Näin häneen ei satu. Jotain on kehityksestä jäänyt jälkeen.

Vierailija
9/23 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus kuulosti niin tutulta! Itselle kävi samoin, tapailtiin ja viestiteltiin jonkin aikaa, puhuttiin varovaisesti jopa tulevaisuudesta. Meillä poikkeus oli vain se, että molemmat ollaan naimisissa. Tuntui, että oli hyvä yhteisymmärrys ja saatiin tapaamiset sovittua yhteispelillä. Kuitenkin yhtäkkiä viestit harveni, ja kas kumma, hetken päästä mies ei enää lukenutkaan niitä. Kysyin vaan selitystä ja toivoin, että sanoisi suoraan ellei halua enää jatkaa. Itse ihastuin ihan todella, mutta nyt olen ihan hajalla kun en tainnutkaan olla kuin hetkellinen hupi tylsään elämään. Itse olin jo valmis antamaan kaikkeni tähän suhteeseen. Olo on loukattu, pettynyt, ja syytän itseäni koko ajan, että olin vääränlainen. Ihan hirveää kun ei saa yhden yhtä viestiä selitykseksi. Mulle olisi riittänyt edes se, että tää oli tässä, en halua enää jatkaa. Olisi helpompi mennä eteenpäin.

Vierailija
10/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään APtä on edes joku halunnut tai ollut kiinnostunut.

Vierailija
11/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP löysi pelimiehen joka päätti jättää sikseen, kun ei ollut kosteata koloa saatavilla.

Vierailija
12/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyypin pitäisi vastailla viesteihisi, jos ei halua. Ihme roikkuja aloittaja.

Vierailija
13/23 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän pitkään tässä toipuessa menee kun olin tosi ihastunut. Perinteinen, mies on aktiivinen ja osoittaa kiinnostusta, tekee aikaa, haluaa nähdä ja tehdä kaikenlaista, pitää yhteyksiä monta kertaa päivään . Yhdessä olokin oli lämmintä ja mieskin kertoi nauttivansa.

Sit pikkuhiljaa feidaus viestit hidastuu ja vähenee ja lopullinen katoaminen.

Mieluiten olisin kuullut suoraan että ei kiinnosta, mutta mies vedätti siinäkin loppuun asti ja suunnitteli näkemisiä.

Menee usko. Ja aina kun mies on tehnyt näin niin siellä taustalla on ollut joku toinen nainen. Tätähän ei voi kertoa jos se kosahtaakin ja mulle tulee taas tarvetta. Yksi ainoa mies on suoraan tullut ihan kasvotusten kertomaan, että haluaa exänsä takaisin. Ei se kivalta tuntunut, mutta kunnioitin todella paljon ja kiitin rehellisyydestä, ei jäänyt kaivelemaan. Ihan mahtavaa.

Hyväksyisin helpolla senkin, eipähän tarvitsis pähkäillä ja pääsis itsekin käsittelemään asian ja eteenpäin. Ghost samalla ja valehtelemallahan tämä estetään. 

Vierailija
14/23 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ole mitään. Ensimmäisen maailman ongelmat jne.

Vierailija
15/23 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies rupeaa miettimään suhteen tilaa ja omia tunteita  vasta, kun olet nalkissa. Näin häneen ei satu. Jotain on kehityksestä jäänyt jälkeen.

Mutta se mies on ollut yleensä tosi innostunut aiemmin. Miksi se sit yhtäkkiä feidaa kun nainen alkaa lämpenemään tunteella.

Vierailija
16/23 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän imi nuo lauseet ja sanat sinusta, ts. aisti, että sinä haluat vaimoksi ja äidiksi ja heijasti sinulle takaisin sen, mitä itse olet. Valitettavasti nämä eivät jaksa leikkiä samaa leikkiä kovin pitkään ja rinnakkain on usein menossa useita leikkejä, joissa ovat omaksuneet eri roolin.

Vierailija
17/23 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehille tuo ghostatuksi tuleminen on ihan arkipäivää. Naiset dumppaa sanaakaan sanomatta. Niin että kasva aikuiseksi.

Vierailija
18/23 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaamista tehdään juuri sen takia, että se sattuu. Jotkut ihmiset haluavat jättää mahdollisimman suuren jäljen. He nauttivat siitä.

Vierailija
19/23 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei ota enää vastuuta käyttäytymisestään. Kun suoraselkäisyys menee vähänkään mukavuusalueen ulkopuolelle, otetaan ritolat ja jätetään toinen ihmettelemään mitä tapahtui. Raukkamaista.

Vierailija
20/23 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se mies on ollut yleensä tosi innostunut aiemmin. Miksi se sit yhtäkkiä feidaa kun nainen alkaa lämpenemään tunteella.

Jostain syystä ihastus saattaa yhtäkkiä hävitä, kun näkee, että kohdekin on lopulta korviaan myöten hullaantunut. Aikuinen ottaisi asian puheeksi, että nyt kävi niin hullusti.

Joku psykologiaa tietävä osaisi kertoa, mistä siinä tunneoikussa on kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän