Paras seksikumppanisi ikinä? Pelkkä etunimi.
Pelkkä etunimi riittää, ei muuta. Ei paljasteta ketään. :D
Kommentit (430)
Vierailija kirjoitti:
Maria
Mulla ollut aika monta seksikumppania, mutta ei yhtään Maria -nimistä. Mari on ollut, mutta hän ei ollut läheskään paras. Sanoisin että top 5:een menee ainakin E:llä alkavat: Elina, Elisa ja Emma.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria
Mulla ollut aika monta seksikumppania, mutta ei yhtään Maria -nimistä. Mari on ollut, mutta hän ei ollut läheskään paras. Sanoisin että top 5:een menee ainakin E:llä alkavat: Elina, Elisa ja Emma.
-AP
Ei ehkä top vitosessa, mutta top kympissä ovat kaikki kolme. Emma mahtuu porukkaan jo ulkonäön perusteella. Elisa oli kaikkein kokemattomin, mutta kiihkein. M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe, lihaksikas musta mies lontoossa 23 vuotta sitten. Järkyttävä 28cm pitkä ja hirmu paksu kalu ja uskomaton stamina. Kyllä siinä 24 vuotias nainen oli ihmeissään. Vieläkin välillä muistelen ja iho menee kananlihalle, vaikka ihan onnellisesti olen naimisissa.
En usko, brittiläisen mittanauhan pituusyksikkö on tuuma.
Totta kai mammalla oli senttimetrimitta reissussa mukana!
Vierailija kirjoitti:
Oma tyttäreni Elsa
No provo oot, niin ällöttävää edes kirjoittaa tuollaista, edes av:lle. Jos taas totta, niin psykedeelisen sairasta ja iljettävää.
Tuomo. Ihan käsittämättömän kokonaisvaltainen ja taitava. Ja kaikinpuolin miellyttävä.
Jani Keravalta