Paras seksikumppanisi ikinä? Pelkkä etunimi.
Pelkkä etunimi riittää, ei muuta. Ei paljasteta ketään. :D
Kommentit (430)
Vierailija kirjoitti:
Pete
Petehän se! Mistä tämä Pete?
En tiedä nimeä, mutta markalla sain. Opiskelia tyttö joka pyyti markkaa että saa oluen. Sen annoin ja seuraavassa kapakassa sitten törmättiin. jotenkin sotkeiduttiin samaan taksiin ja voin sanoa että oli kipein kokemus. Ohuella patjalla parkettilattian päällä. Polvet paloi karrelle lattiaa vasten ja kun olin niin kipeä. Tämä tyttö sanoi ettei tää tähän lopu. Hyppi päällä ja otti monta orgasmia. Loppujen lopuks olin ihan kuitti, niin tää veti viellä duihin kovalla innolla. Aamula taksiin ja kotia. Pääsin tästä hirmusta eroon, mutta jotenkin jäin sitä kaipaamaan kuka lie. Vielläkin 35v takaan muistan kun eilisen päivän vai yön.
Jaakko. Voi sitä uskomatonta kalua (selvästi pisin,paksuin ja kovin ja vaan niin kaunis) ja mieskuoroa jolla hän kiihkeästi minua hoiteli! Elämäni parasta seksiä ja niin kiimaisena ja kaiholla muistelen nyt yli kolme vuotta myöhemmin 🥵
Jaa. Ei vielä vastattavaa. Jos joskus on niin on sitten paras ja p*skin samaan aikaan ku ei oo muita ollut 😅 N
Vierailija kirjoitti:
Jarmo
Jarmo kuittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarmo
Jarmo kuittaa!
Jamo kuittaa myös.
Anne-Mari. Ihanat isot tissit ja niin upea pylly. Niin himokas ja kyltymätön. Pillu niin tiukka ja märkä aina. Sain työntää pitkän kullini joka asennosta aivan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Petri pohjoisesta 💘
Onko petri muuttanut pohjoisiin mistä päin vai kotoisin lapista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri pohjoisesta 💘
Onko petri muuttanut pohjoisiin mistä päin vai kotoisin lapista?
Kotoisin Lapista.
Vierailija kirjoitti:
Petri pohjoisesta 💘
Miksi alapeukku?
Sinikka. Halukas ja mehukas.