Lue keskustelun säännöt.
Onko naapurimme homo? ov
11.02.2007 |
Kolmekymppinen äijä epäsiisti pullero äijä, jolla ei naisia näy! Nyt monena päivänä ollut kylässä hintelä äijä... Ei kai toi oo normaalia!!??
Kommentit (2)
mieheni pelkää... hän ei uskalla edes mennä ulos.. ihmekään kun tämä tyyppi on vahtaillut miestäni niin pitkään.
ja ärsyttävää kun kaikkien taloyhtiöstä pitäisi tehdä lumityöt niin tämä tossukka ei osaa, hah
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
" Onko naapurini ihastunut minuun? ov"
" Kyttää jatkuvasti tekemisiäni, ja nyt jotenkin ahdistaa.. Miksei hän jätä minua rauhaan?"