Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luitteko jo uutisen siitä miten Jon Bon Jovi puhui itsetuhoisen ihmisen pois sillankaiteelta?

Vierailija
12.09.2024 |

Hienoa toimintaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mminäkin harkitsisin jos Bon Jovi siellä pyytää että älä hyppää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, miksi tämä piti uutisoida. Vaikutti ihan mainokselta. Hyvä juttu, jos asia olisi pidetty omana tietonaan.

Vierailija
4/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois laulanu niin  se ois hypänny samantien.

Ei sillä enää ääntä lähe niinku nuorena

Vierailija
5/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Näyttääpä rauhalliselta kun vaan nojailee kaiteeseen jutellessaan. Mitähän mahtoi sanoa?

Vierailija
6/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aamulla videon hyvän työn teki 🍀 sai ikuisen fanin tästä. 

surullista Miten huonosti ihmiset voivat 🥹

Vierailija
7/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, miksi tämä piti uutisoida. Vaikutti ihan mainokselta. Hyvä juttu, jos asia olisi pidetty omana tietonaan.

Mistään hyvästä teosta ei persun mielestä saa uutisoida. Siellä ollaan äidin sylissä kotona turvassa kovalta maailmalta. Mahtuuko meloni perseeseesi?

Vierailija
8/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin autettu.

Vierailija
9/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikautti tämän?

Tuollahan vois toimia?

Vierailija
10/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin oli ensiluokkainen cctv-laatu. Yleensähän niistä ei saa selvää onko kyseessä ihminen tai joku avaruudesta laskeutunut olio. 

Vierailija
11/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistään hyvästä teosta ei persun mielestä saa uutisoida. Siellä ollaan äidin sylissä kotona turvassa kovalta maailmalta. Mahtuuko meloni perseeseesi?

Jaa. En tiedä, kuka on persu, sinäkö. Itse olen poliittisesti sitoutumaton. Meloni ei mahdu peppuuni. Kummallisia kysymyksiä, jotka eivät liity aiheeseen mitenkään. 

Vierailija
12/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin katsomassa Bon Jovia Ruississa -95. Oli hieno keikka.

Vierailija
13/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin autettu.

Omasta mielestäni juuri näin. Tai siis ei se itse auttaminen ollut väärin, mutta uutisointi siitä nimenomaan. Itsetuhoinen käyttäytyminen on osa yksityisiä terveystietoja (!!!), ja tuollaisia ei todellakaan pitäisi levitellä mediassa vaikka miten ylpeä olisi.

Vierailija
14/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä siinä vähän hätkähtää jos yhtäkkiä joku julkkis on siinä vieressä - tuskinpa se nytk uitenkaan mitään niin maagista sanoi, että paransi henkilön masennuksestaan lopullisesti.

Vierailija
15/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. En tiedä, kuka on persu, sinäkö. Itse olen poliittisesti sitoutumaton. Meloni ei mahdu peppuuni. Kummallisia kysymyksiä, jotka eivät liity aiheeseen mitenkään. 

En tiedä pitääkö tuota persuista jankuttavaa sääliä vai ajatella lopullisesti seonneena? Jos päähän ei mahdu muuta kuin yksi puolue, itse olisin ainakin huolissani mielenterveydestäni. 

Vierailija
16/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä fanien ostamisesta tällaisilla kampanjoilla.

Vierailija
17/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin autettu.

Omasta mielestäni juuri näin. Tai siis ei se itse auttaminen ollut väärin, mutta uutisointi siitä nimenomaan. Itsetuhoinen käyttäytyminen on osa yksityisiä terveystietoja (!!!), ja tuollaisia ei todellakaan pitäisi levitellä mediassa vaikka miten ylpeä olisi.

Eihän se Bon Jovi mitään uutisoinut. Se nyt vaan menee niin, että kun julkisuuden henkilö tekee jotain julkisella paikalla, usein se ylittää medioiden uutiskynnyksen. Omata mielestäni on ihan hyväkin uutisoida, että noinkin äärimmäisestä tilanteesta voi vielä peruuttaa.

Vierailija
18/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olisi vaan kehotettu hyppäämään, mutta kun on kyseessä nainen niin oikein maailman tähdet rientää apuun. Ja miehet on muka etuoikeutettuja?

Vierailija
19/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin autettu.

Olihan sen naama sensuroitu eikä mistään voinut tunnistaa kuka oli kyseessä. Video kuvattu julkisella paikalla ilmeisesti valvonnan kautta.

Vierailija
20/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitääkö tuota persuista jankuttavaa sääliä vai ajatella lopullisesti seonneena? Jos päähän ei mahdu muuta kuin yksi puolue, itse olisin ainakin huolissani mielenterveydestäni. 

Nämä persupersupersu jankkaajat on iiiihan oma kastinsa täällä palstalla 😳