Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käyttäytyvät minua kohtaan näin?

Vierailija
12.09.2024 |

Asiakastyössä siis, vapaa-ajallani en juuri tapaa ihmisiä, joten siitä ei kokemusta. Käyttävät paljon nimeäni keskusteluissa, tyylillä "no olikos Sanna-Maijalla mukavaa?", pyytävät väistämään vaikka en ole tiellä, kyselevät henkilökohtaisuuksia. 

Mitä voisin tehdä asialle? Silmälasit, kihlasormus, löysät vaatteet, niin tulisi etäisyyttä. Pukeudun ihan tavallisesti ja näytän harmaahiirulaiselta.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa tuli jo ap:lle pari hyvää vastausta. Nyt menee trollien kiusaamiseksi, tavallaan viihdyttävää, mutta täytyner tehdä jotain tuottoisampaa

Vierailija
62/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiukkapiponen läski.ei ole varmaa munaa saanu vuosiin.

Oletko kenties valenäkijä? Netistä ei ole mahdollista tietää tällaista toisista ihmisistä. Rakkautta ja tsemppiä!

no tollane tiukkapipo ja löpisee tollasta paskaa niin ei kukaan mies tollasta pane.kyllä vanhan piijan tunnistaa.

Perustelisitko hieman mielipidettäsi? Minkä koet olevan tiukkapipoista? Vanhat piiat on usein aika viisaita. Ja millä perusteella ajattelet juuri minun olevan nainen? Tylsää kirjoitella sinun kaltaisten tyyppien kanssa, kun ette osaa perustella mielipiteitänne.

jos joku nainen haluaa piiskaa vyöllä niin se on sun mielestä hullu ja länkyti länkyti.joo sellane viisas vanha piika olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Sinä et taida muistaa niellä lääkkeitäsi. Terapia auttaa myös.

Eli sinäkään et niele?

Nielen nielen. Itseasiassa halaisin naida kaikkien miesten kanssa mieluiten yhtäaikaa.

Mun enkka on kolme miestä samaan aikaan peräaukossa.

Heippa trollimies. Saitko tyydytystä kommentista?

Vierailija
64/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, taas yksi asia mitä mies ei saa sanoa: kenenkään naisen etunimeä.

Ahdasta alkaa olla.

Vierailija
65/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa valitusta. Saat kuitenkin huomiota. Olisit tyytyväinen. Me miehet olemme vuosikymmeniä yksin ilman minkäänlaista huomiota.

Vierailija
66/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin paskalla ja pakotin emännän haistelee.

Vierailija
67/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties valenäkijä? Netistä ei ole mahdollista tietää tällaista toisista ihmisistä. Rakkautta ja tsemppiä!

no tollane tiukkapipo ja löpisee tollasta paskaa niin ei kukaan mies tollasta pane.kyllä vanhan piijan tunnistaa.

Perustelisitko hieman mielipidettäsi? Minkä koet olevan tiukkapipoista? Vanhat piiat on usein aika viisaita. Ja millä perusteella ajattelet juuri minun olevan nainen? Tylsää kirjoitella sinun kaltaisten tyyppien kanssa, kun ette osaa perustella mielipiteitänne.

jos joku nainen haluaa piiskaa vyöllä niin se on sun mielestä hullu ja länkyti länkyti.joo sellane viisas vanha piika olet

Kuka täällä on halunnut piiskaa? :D Menee nyt sun jutut hieman ohi aiheen. Mutta tuosta piiskaamisesta ja seksuaalisista fantasioista ja niiden yhteyksistä mielenterveysongelmiin löytyy paljon tutkimuksia. Avaisitko myös mikä vanhapiikuudessa on niin kamalaa? Naiset on tutkitusti onnellisimpia nykyaikana ilman miehiä, kun miesten taso on keskimäärin sellainen kuin on.

Vierailija
68/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Eli sinäkään et niele?

Nielen nielen. Itseasiassa halaisin naida kaikkien miesten kanssa mieluiten yhtäaikaa.

No joo. Tosin panin juuri tyttäresi kanssa.

Vierailija
69/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, taas yksi asia mitä mies ei saa sanoa: kenenkään naisen etunimeä.

Ahdasta alkaa olla.

Tunnetaitojen opiskelusta on paljon hyötyä jos ei meinaa ymmärtää toisia ihmisiä. 

Vierailija
70/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa valitusta. Saat kuitenkin huomiota. Olisit tyytyväinen. Me miehet olemme vuosikymmeniä yksin ilman minkäänlaista huomiota.

Siis että huomio on aika positiivista? Ei ole. Valitettavasti. Että jotkut miehet sitten on yksinkertaisia. Ja siinä syy monesti yksinäisyydelle. Kelkan voi kuitenkin kääntää apua hakemalla.

Vierailija
71/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos joku nainen haluaa piiskaa vyöllä niin se on sun mielestä hullu ja l

piiska leikit on tosi yleisiä yritä nyt jo vanha piika tajuta se.dildokin on varmaa paha.musta vanhat piiat kärsii mielenterveys ongelmista.

Vierailija
72/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Eli sinäkään et niele?

Mulla ei ole lapsia :) Muista ottaa lääkkeet ettei harhat pääse pahentumaan lisää.

Vierailija
73/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos joku nainen haluaa

Piiskaleikit on yhdyssana. Ja jonkun asian yleisyys ei tee siitä välttämättä hyvää tai viisasta. Sinulla saa olla mielipide vanhapiioista, mutta tutkimus on tutkimus. Yhden ihmisen mielipide ei kumoa useita tutkimuksia.

Vierailija
74/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Eli sinäkään et niele?

Mulla ei ole lapsia :) Muista ottaa lääkkeet ettei harhat pääse pahentumaan lisää.

Ai niin, sä oot ruma valas ja apina samassa paketissa.

Vierailija
75/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tää vanhapiika mummeli vois menna jo nukkumaa.

Vierailija
76/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Eli sinäkään et niele?

Muistiongelmiakinko siis jo on. Harmi. Sinä et tiedä minusta mitään. Et ikää, et sukupuolta, et siviilisäätyä. Mitä oikein saat tästä viestittelystä? Mulla on tylsä hetki, joten voin tätä vielä hetken jatkaa.

Vierailija
77/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mummelikaan. Joskus on mukava hiljentää typerät kommentit faktoilla. Haluatko haukkua vielä lisää? Haukkuminen tekee omasta olosta vain pahemman.

Vierailija
78/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiika ei ole haukkumasana :)

Vierailija
79/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos joku nainen haluaa piiskaa vyöllä niin se on sun mielestä hullu ja länkyti länkyti.joo sellane viisas vanha piika olet

Länkyti länkyti ja se on sun mielestä hullu-lausahdus ei ole mielipiteen perustelua.

Vierailija
80/94 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mummelikaan. Joskus on mukava hiljentää typerät kommentit faktoilla. Haluatko haukkua vielä lisää? Haukkuminen tekee omasta olosta vain pahemman.

miehen kosketus on sulle ihan tuntematon käsite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme