Mistä nimimerkkinne on tullut?
Olen monta kertaa miettinyt noita nimimerkkejä. Niitä on niin monta hienoa ja erillaista. Mistä olette nimimerkkinne kehittäneet?
Itse olen 72oinas joka tulee tietysti horoskooppimerkistä ja syntymävuodesta.
Kommentit (42)
Mieheni tosin saattaisi olettaa nimimerkin viittaavan luonteeseeni...
Tarkoittaahan Amaita latinankielessä kärpässienten heimoa :)
mun nimimerkki on tullut harrastuksesta. Meillä on monta autoa ja aina niiden kanssa tekemisessä. Tulppa oli ensimmäinen mikä tuli mieleen...
:)
on Italiaa ja tarkoittaa haaveilijaa. Päädyin siihen näiden loppumattomien vauvahaaveideni vuoksi. Mielessä oli kyllä aluksi kaikkea tavallisempaa, mutta kaikki oli jo varattuja. Ja mietin myöskin sellaisia kuin epätoivoinen ja ikikuumeilija, mutta jotenkin toivoin jotain hiukkasen kauniimpaa :)
Jotenkin tuo pakkastaivas tuntui niin lohdulliselta viimeaikaisten keskenmenojen jälkeen, joten valitsin sen. Mulla on ollut muitakin nimimerkkejä, mutta kun olen tänne useamman vuoden kirjoitellut ja aina välillä ollut taukoa, niin ovat unohtuneet =)
Pakkastaivas G6P2 Kp13/26-28 ja pojat 2003 ja 2004
Eveliina on yksi tyttömme nimistä.Pidän siitä kovasti.Ja mielikuvituksettomasti -70 on syntymävuoteni.
muuttuen aina ku lapsia on tullu lisää.. Nyt Ipan@ ku tuo meidän junnu on aivan ipana;) Olisin laittanu kakara, tai vekara vaan ne oli jo harmiksi varattu.
Mies aina kyselee et onko tuo nuorin lapsi veikeä vekara vai vaikea kakara..;)
Mulla tuohon nimimerkkiin ei liity mitään erikoista tarinaa.
Meidän paatti sattuu olemaan nimeltään Sirena, eli se tulee siitä.
Eli esikoista odottaessa oli päätetty etukäteen sekä pojan nimi että tytön nimi ja kirjaimet vaan nikkiin. Alaviiva väliin, ettei olisi liikaa näyttänyt Janelta.
Kaikkea minäkin ehdin kokeilemaan, mutta varattuja olivat.
siitä, että vieläkin olen äiti vain kissoille, vaikka ihmisäitiyttä odotellaan. Nimimerkissäni on siis sekä vähän surumielisyyttä (tule jo!) että toiveikkutta (vähän äitiyttä jo elämässä vaikkei sitä kaivatuinta) :-D
Mä kun olen niin pieni ja pippurinen niin kuin pikku-myy mieheni mielestä. Väliviivan kanssa oli jo varattu niin siks toi merkki tossa välissä.
Oisko niin, että omistan ruskeat silmät, joista saa aina kuulla =D
itselläni tulee vain jostain, cry ja try sanasta ehkä. Vaikea sanoa, mut jotenki osui vain toi catry...itke ja yritä :)
/Catry
Jostain vaan sai lempinimen Tsirppana ja siitä tuli nimimerkki. =)
Minä olen aina tykännyt Doris Daystä, hänen herttaisista ja iloisista kasvoistaan, ja Que Sera Sera on tietenkin suosikkilaulujani, niin on paikkaansa pitävät sanat.
tuli mieleen just sillä hetkellä kun olin tänne kirjautumassa, olen reissannut useampaan otteeseen cattolicassa, italiassa niin kai se jotenkin vaan mielessä sit oli =) hassua kun ajattelee... =)
Mikki Hiiri-laulut soivat päässä rekisteröityessäni, joten siitä tuli nimimerkkini MysteeriMikitin.
Itsellä tietty syntymävuosi tuossa. Aikanaan yritin keksiä jotain kivaa nikkiä, mutta tuntui että oli kaikki varattu mitä halusin. Kysyin sitten mieheltä ja samalla radiossa soi laulu, jonka sanat meni jotenkin " korallia, korallia ovat silmäsi sinun" . Ja mies sano, että siinähän se kuulukin, joten siitä se nikki tuli :)
Niinhän se laulu menikin, mutta jotenkin mieheni sen liitti minun silmiini sen laulun sanat, en muista tarkalleen mitä sanoi, muttä tuosta se nikki kuitenkin tuli.
ne jostain syystä sano et mä oon ihan " priscilla" !! enkä tod.com ole priscilla beaulyn näkönen, enkä ees elviksen vaimo;) kun kysyin syytä, ei ne osannu selittää, mä vaan oon " simasuu priscilla" ... ollaan sit. Ite yritin kyllä olla täällä mami, mut se oli yllättäen varattu, enkä haluu olla joku MaMi106än´+703w+7 ja kaikkee merkkejä....
Vantaalla oli aikoinaan sellainen perhekuntouskeskuksen yksikkö kun Vaahteramäki. Se jostain syystä oli mielessäni kun rekisteröidyin sivuille ja kun ne nimimerkit olivat varattuina joitan ensin kokeilin niin yhtäkkiä kokeilin tota vaahtista ja se on sitten siitä jäänyt. Eli ei sentään Vaahteramäen Eemelistä vaikka siitäkin se olis mieleeni voinut tulla.