Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opinnäytetyön plagioinnin tarkastus yli 10% koko ajan

Vierailija
12.09.2024 |

Siis mitä ihmettä? Meillä on tällainen mahdollisuus itse tarkastaa plagioinnin varalle ja millä pääsen alle 10%? Täällä on mulla sellaista tekstiä, mitä löytyy monestakin opparista yleisellä tasolla, lakitekstiä, jota ei voi muuksi muuttaa. 

Ja sitten vielä tarkastus nappaa kiinni tiivistelmän tutkintonimikkeet, lähdeluettelot jne. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me katsota prosenttia vaan tekstiä sivu sivulta, lähdeluettelo nostaa prosenttia, mutta siitä ei tarvitse huolehtia

lakitekstit pitää laittaa lainausmerkkeihin

Vierailija
2/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä prossa! Saa olla samaa, kunhan lähteet on oikein. Ja helposti saa variaatiota kun vähän vaihtaa sanajärkkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuijottaa sitä prosenttia. Se on selvää, että ne merkkaa turhiakin kohtia. 

Vierailija
4/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tää turnitin väittää, että oon ottanut wikipediasta jotain tietoa. En missään nimessä ole ottanut. Hyvänen aika tätä vehettä. 

Vierailija
5/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakouluopiskelija, mutta en ole koskaan ymmärtänyt miten voi kirjoittaa tieto-osuuden niin, ettei siitä tule plagiointia. Jostainhan se TIETO täytyy olla peräisin. Ärsyttää kun pitää hyvin jäsenneltyä tietoa muokkailla omin sanoin, vaikka sisältö on loppuviimeksi ihan samaa. Ymmärrän tuskasi. Mutta kohta varmaan saadaan keskusteluun yli-ihmisiä, joiden mielestä tässä ei ole mitään ongelmaa ja vika on vain meissä. 

Vierailija
6/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on yli 20% ja sekin on ihan ok. Niitä tulee monenlaisesta, me lehtorit vain silmäillään se läpi että mihin Turnitin on punaista heittänyt. Jos mitään vakavaa varastamista ei löydy niin menee läpi vaikka olisi 30%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi