Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsestänne huolehtivat ihmiset - paljonko aikaa kuluu?

Vierailija
12.09.2024 |

Te ns. itsestänne huolehtivat naiset, jotka koette tai haluatte olla aina huoliteltuja ja nättejä, esim. hiukset hyvin, asianmukainen meikki, jalat ja kädet hoidettuja jne. Paljonko teillä kuluu aikaa tuohon kuukaudessa?

Mä olen itse ollut aina vähän huithapeli näissä ulkonäköön liittyvissä asioissa, mutta nyt on tullut jokin vaihe, että haluaisin panostaa. Ehkä tuore sinkkuuntuminen & työelämässä tapahtuneet muutokset (nyt paljon puhe- ja koulutuskeikkoja) ovat vaikuttaneet asiaan.

Olen törmännyt siihen, että en millään _ehdi_ käymään esimerkiksi kampaajalla, jalkahoidossa, kynsien laitossa jne niin usein kuin pitäisi! Ja juu, kuluuhan tuohon rahaakin. 

Antakaa neuvoja!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla kahdeksan viikon välein, kynsihuollossa kerran kuukaudessa, jalkahoidossa pari kertaa vuodessa eikä juuri muuta. Vaatteet ovat laadukkaita suomalaisia merkkejä, mutta ostan ne käytettynä. Ehkä joogastudion kuukausikortin voisi laittaa tähän samaan, onhan liikkuminen ja mielen huoltaminenkin osa itsestä huolehtimista.

Ei tähän nyt niin paljon rahaa ja aikaa kulu, varmaan kuluisi sitten johonkin muuhun "turhuuteen", jos ei tähän. Tykkään näyttää huolitellulta, se tuo itsevarmuutta.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan