Ero lapsettomana 30 v. vieläkö ehtii löytää miehen ja saada pari lasta?
Pahin painajainen kävi toteen, erosin juuri 30v täytettyäni ja nyt pelkään että joudun luopumaan lapsihaaveista. :((
Kommentit (55)
Jos haluat suoran vastauksen: tilastojen mukaan ei hyvältä näytä.
Toki tänne kiiruhtavat kohta vastaamaan ne poikkeustapaukset, jotka ovat ehtineet ja onnistuneet synnyttämään vielä nelikymppisinä.
Miehen tekemä keskustelu. Totta kai ehtisi löytää.
Tosi rakentavia kommentteja,kiitos.
Ihme pakkomielle. Itsetutkiskele kysymystä: miksi?
No todellakin ehtii! Ihme trollaajia taas liikenteessä, älä välitä noista.
mielummin yksin kuin huonossa seurassa!
Mun täti sai 40 - 45 vuotiaana neljä lasta.
Sitä ei voi mistään tietää. Minä en enää löytänyt ketään sopivaa 32-vuotiaana etsinnän aloittaessani, moni muu löytää. Lopulta nelikymppisenä löysin miehen, joka ei enää halunnut lapsia enkä jaksanut enää jatkaa etsintöjä ikäni takia. Sittemmin olen miettinyt, tarvitsenko tätä suhdetta mihinkään, koska halusin lopulta miehen vain saadakseni perheen. Minulle suhteemme on enemmän kaveruutta ja mies taas kaipaisi romantiikkaa ja läheisyyttä, minulla jo ikää niin ettei lapsia enää tulisikaan joten uutta miestä en tarvitse.
"Jos haluat suoran vastauksen: tilastojen mukaan ei hyvältä näytä."
Mistähän tilastoista mahdat puhua kun nyt oli kyseessä juuri 30 vuotta täyttänyt nainen, ei nelikymppinen.
Tuossa on kuitenkin aika monta vuotta aikaa sille lapsenteolle vielä edessä.
Ei sun kannata lapsihaaveista luopua, ei sulla mikään kauhea kiire vielä ole. Toki on varmasti hyvä pitää silmät auki uuden miehen löytämiseksi, mutta vielä en sinuna panikoisi. Itse sain esikoiseni 39-vuotiaana ja toisen reilusti päälle 4-kymppisenä, vaikka lasten isän kanssa olen ollut yhdessä 27-vuotiaasta asti (eli oli ihan tietoinen päätös hankkia lapsia vasta myöhemmin). Vielä olet suhteellisen nuori.
Helposti ehtii ja löytääkin miehen jos ei ole ylipainoinen mähkyrä.
Rupeet kattelee: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=3b56948a25a82a24f6a4400… JA https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Riippuu kuinka iso narsisti olet.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei voi mistään tietää. Minä en enää löytänyt ketään sopivaa 32-vuotiaana etsinnän aloittaessani, moni muu löytää. Lopulta nelikymppisenä löysin miehen, joka ei enää halunnut lapsia enkä jaksanut enää jatkaa etsintöjä ikäni takia. Sittemmin olen miettinyt, tarvitsenko tätä suhdetta mihinkään, koska halusin lopulta miehen vain saadakseni perheen. Minulle suhteemme on enemmän kaveruutta ja mies taas kaipaisi romantiikkaa ja läheisyyttä, minulla jo ikää niin ettei lapsia enää tulisikaan joten uutta miestä en tarvitse.
Nyt jos ryntäilet ap idioottina pakkomielteesi perässä, olet kohta tuon yllä olevan kommentoijan tilanteessa.
Ja hyi mitä ihmisiä noin ylipäätään. Pariudutaan vain toisen välinearvon takia. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos ryntäilet ap idioottina pakkomielteesi perässä, olet kohta tuon yllä olevan kommentoijan tilanteessa.
Ja hyi mitä ihmisiä noin ylipäätään. Pariudutaan vain toisen välinearvon takia. Yök!
Siis mitä? Nimenomaan en pariutunut kenen tahansa kanssa vaan jäin lapsettomaksi, koska kuka tahansa ei kelvannut. Totta kai meillä oli nykysuhteessanikin ne hyvät parisuhdehetket, mutta näin lähemmäs viisikymppisenä olen todennut, että en minä lopulta tarvitse sitä parisuhdetta mihinkään. Mieheni kanta lapsiin oli alusta asti selvä ja silloin totesin, etten enää jaksa yrittää etsiä lisääntymishaluista miestä. Säntäilemällä olisin varmasti saanut lapsen, mutta päätynyt yh:ksi. Missä sinänsä ei mielestäni ole mitään vikaa.
Eiköhän se juna ole mennyt jo, ota koira niin saat olla miehiltä rauhassa jatkossakin.