Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kumppani kuittailee jatkuvasti kaverittomuudesta

Vierailija
12.09.2024 |

Minulla ei ole kavereita. Kumppanillani on useita kavereita ja hän on todella sosiaalinen. Hän on alkanut kuittailemaan siitä ettei minulla ole kavereita jatkuvasti ja sanoo ilkeästi riitatilanteissa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi olette edelleen yhdessä?

Vierailija
2/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen tilanne. Ei tuntunut mukavalta. Hotkut vain ovat ilkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulle sanottiin?

Vierailija
4/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole kavereita omia siskojani lukuun ottamatta. En ole koskaan edes kaivannut kavereita. Joskus yläasteella oli sellainen hengailuporukka johon kuuluin mutta ei minulle syntynyt tunnesidettä keneenkään. Ei olla enää missään tekemisissä eikä ole ikävä. Minulle riittää oma perhe, lemmikit, puoliso ja työkaverit aivan hyvin. 

Vierailija
5/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisosi kiusaa sinua kaverittomuudesta niin silloin sinulla on väärä puoliso.

Vierailija
6/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Miksi onkin ekstrovertille niin suuri ongelma?

Vierailija
7/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

osku?

Vierailija
8/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin, kun mies sanoi riidan aikana kaverittomuudestani ja traumoistani näin:

"Alan ymmärtää miksei sulla oo ketään kavereita, sähän vetäisit vaan kaikki mukanasi tuohon suohon missä itse oot"

Vierailija
9/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin, kun mies sanoi riidan aikana kaverittomuudestani ja traumoistani näin:

"Alan ymmärtää miksei sulla oo ketään kavereita, sähän vetäisit vaan kaikki mukanasi tuohon suohon missä itse oot"

Voi kuulostaapa tutulta! Mt-ongelmat ja kaverittomuus syytös.

Vierailija
10/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä vähän samanlainen tilanne. 

Itsellä on paljon kavereita ja jokunen ystäväkin. Puolisolla on 1 kaveri jota näkee harvoin.

Välillä tunnen oloni jonkinlaiseksi tirehtööriksi, jonka tehtävä on viihdyttää ja keksiä tekemistä puolisolle ja kun itsellä olisi tekemistä kavereiden kanssa niin puoliso syyllistää, että jätän hänet yksin, eikä hänellä ole mitään tekemistä. Hassuksi jutun tekee vielä se, että omilla kavereilla on myös puolisoita, jotka haluaisivat tavata omaani ja viettää aikaa isommalla porukalla. Oma puoliso ei halua lähteä mukaan ja keksii mitä erikoisempia tekosyitä ja ennakkoasenteita kavereitani ja heidän puolisoitaan kohtaan. 

Saa siitä joskus riitaakin aikaiseksi.

Vierailija
11/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tirehtööri. En haluaisi kuulla oman puolisoni ajattelevan noin.

Vierailija
12/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sinun kaverittomuus häntä ahdistaa. 😲 Eikö hän halua sinua mukaansa, vai mikä syy.

Vierailija
13/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on paljon kavereita ja jokunen ystäväkin. Puolisolla on 1 kaveri jota näkee harvoin.

Välillä tunnen oloni jonkinlaiseksi tirehtööriksi, jonka tehtävä on viihdyttää ja keksiä tekemistä puolisolle ja kun itsellä olisi tekemistä kavereiden kanssa niin puoliso syyllistää, että jätän hänet yksin, eikä hänellä ole mitään tekemistä. Hassuksi jutun tekee vielä se, että omilla kavereilla on myös puolisoita, jotka haluaisivat tavata omaani ja viettää aikaa isommalla porukalla. Oma puoliso ei halua lähteä mukaan ja keksii mitä erikoisempia tekosyitä ja ennakkoasenteita kavereitani ja heidän puolisoitaan kohtaan. 

no tää ei oo verrattavissa koska en syyllistä ja viihdyn yksin

ap

Vierailija
14/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä puolisosi näkee kavereidesi maskien taakse. Ovat niin teennäisiä?

Vierailija
15/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen on ilkeä ja sopisi hyvin yhteen samanlaisen ekstrovertin muiden lyttääjän kanssa.

Vierailija
16/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Tuollainen tuhoaa itsetunnon.

Vierailija
17/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut ovat lapsen tasolle typistettyjä uhreja?

Vierailija
19/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Vierailija
20/33 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan ole kavereita omia siskojani lukuun ottamatta. En ole koskaan edes kaivannut kavereita. Joskus yläasteella oli sellainen hengailuporukka johon kuuluin mutta ei minulle syntynyt tunnesidettä keneenkään. Ei olla enää missään tekemisissä eikä ole ikävä. Minulle riittää oma perhe, lemmikit, puoliso ja työkaverit aivan hyvin. 

Joo, niin minullekin riittää, mutta en anna siltikään puolisoni kohdella minua huonosti. En ole riippuvainen hänestäkään.