Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita tekisit tilanteessani? Meilla on kolmen viikon kuluttua haat ja tulossa paljon lapsiperheita. Laitoin jo kutsuun, etta jos lapset hairitsevat

Vierailija
11.02.2007 |

vihkimistä, heidät tulee poistaa. Mutta nyt kaduttaa, etten kieltänyt kokonaan tuomasta lapsia. Voisko vielä laittaa uudet viestit? Hääseremonia on meille tärkeä asia, enkä halua sen menevän pilalle. toisaalta meillä on itselläkin lapsia, joille olisi hyvä oll seuraa juhlissa. jospa laittaisin joillekin kiellon tuoda lapsia paikalle ja joillekin en? Mutta miten selitän tilanteen?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulenkin ihan piruuttani vauvan kanssa kirkkoon ja vaihdan kakkavaippaa joka käänteessä. Haluaisiko morsio tulla auttamaan? Vauvelilla onkin ollu pientä vatsataudin poikasta, itkee usein ja lujaa. Kaksivuotias on tosi villi, juoksee varmasti käytävää koko seremonian ajan. Voisin ottaa pojan pari päiväkotikaveria myös mukaan ilmasille sapuskoille.

Vierailija
42/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. morsian, joka leikki kymmenien lapsivieraitten kanssa juhlapaikan pihalla hippaa helmat hulmuten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo asenne, by the way...

Vierailija
44/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on kaikki tyytyväisiä. Itse asiassa mä en tunne puoliakaan noista kutsutuista, joten sitten on ihan sama meneekö välit poikki vai ei.

Vierailija
45/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlapaikalle lapset tervetulleita

Vierailija
46/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne viimeistään kirkon ovella huomaa ettei täällä mitään kemuja ole.

Vierailija
47/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä kukaan ole enää ruuan ja kahvin jälkeen paikalla kuitenkaan... lapsettomatkaan. en minä ainakaan jäisi, tuoin perusteella mitä olet " arvokkaista ja kauniista " häistänne kertonut:D

Vierailija
48/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi tosiaan kannattanut ajatella asiaa jo ennen kutsumista. Jos ei tahdo lapsia häihin ei heitä olisi alun perin edes pitänyt kutsua ja kun ei kenenkään lapsi kutsuta niin reilua kaikille. Ja tietysti omat lapsenne olisi teidän häissä olleet. Itsekin olen ollut häissä jotka vain aikuisille. Silti parin omat lapset oli paikalla. Tosin omat lapset ne häät sitten pilasivat kun normaalisti hyvin käyttäytyvät lapset jännittyivät tilanteesta niin että eivät pysyneet kaitsijansa huomassa kirkossa vaan morsiamen piti pitää nuorempaa sylissä seremonian ajan ja vanhempi roikkui äitinsä helmassa ja huusi niin että kukaan ei kuullut mitään mutta muuten oli ihan kivat häät aikuis porukassa. Oli muuten kanssa talvi häät. Vaan pahapa tuota nyt enää muutama viikko ennen on ruveta suunnitelmaa muuttamaan.

Vaikka taitaa tää olla kyllä provoa koko juttu.

Vierailija
49/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei ole, niin kyllä sulla taitaa olla jotain ongelmia pääkopassasi. Ehkä kannattaisi ajatella jonkinlaista hoitoa... Laita ihmeessä kaikille kutsutuille viesti, että lapset eivät ole tervetulleita. Varmasti viestin saatuaan kaikki vieraat ymmärtävät olla tulematta. Voi olla yksinäinen elämä sulla edessä, ei ystäviä, enkä usko että kukaan miestään kestää tuommoista naista.

Vierailija
50/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sukulaiset on niin pepusta, ettei niitä voinut kutsua). Nyt ymmärrän, etten tee niillä tuntemattomilla, huonosti käyttäytyvillä ihmisillä yhtään mitään! Vain mä ja mies..ja lapset sitten todistamaan. ap

Vierailija
51/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka taitaa tää olla kyllä provoa koko juttu.

Minäkin tekisin ap niin, että peruisin häät, mutta en ilmoittaisi siitä mitään. Kyllä ne vieraat sitten huomaavat.

Vierailija
52/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää naimisiin maistraatissa tai pitäkää tosi pienet häät, joihin ei lapsia kutsuta. Kutsukaa vain ihmisiä, joiden tiedätte osaavan käyttäytyä ja ei sitten alkoholia. Jos morsian on noin ahdasmielinen, niin juhlista tulee tosi ankeat. Häiden pitäisi olla iloinen asia, ei sama kuin hautajaiset.

Vierailija
53/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei musta ne lapset sitä rentoutta tee, minulle ja miehelleni henk. koht. kuitenkin paikalla olleet lapset oli yhtä tärkeitä kuin aikuisetkin. mutta siis rennot juhlat olisi olleet ilman lapsiakin, mutta me ei nähty syytä miksi eivät olisi voineet tulla. mutta, jos on jo kerran kutsunut lapsineen niin minä ainakin jättäisin menemättä (jos mulla olis lapsia) jos tuliskin ilmotus että ei sittenkään, älkää tuoko lapsianne. eri juttu jos jo alunperinkin oltais kutsuttu ilman lapsia. ei kaikkien tarvi lapsista tykätä, siis " kaikkien lapsista" . mä oon aina haalinu tyköni kaikki sukulaisten lapset, joten meidän häät olis mun mielestä ollu tylsät ilman lasten järjestämiä pikkuyllätyksiä, kuten kesäteatteria jonka esittivät pihalla mulle ja miehelleni:) meillä oli vieraita n.125, joista n. 20 oli lapsia, siis 0-12v.

Vierailija
54/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista!

Vierailija
55/55 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis sattunut olemaan kosteat polttarit edellisiltana. Voi haista. Ota stuntman-husband-to-be.

Ohhoijaa, rupeaakin jo väsyttämään. Leikitäänkö me vielä kauan tätä vai vaihdetaanko jo vaiks sellaseen, missä annetaan lapsille nimeksi Osama ja Entten-Tentten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän