Tapailumies ei suostu tapaamaan. Mitä teen?
Elikkäs tapailumiehen käytös tosi outoa. Ei onnistu treffit. Ollaan viestitelty, eilen viimeksi laitoin viestejä. Nyt ei edes vastaa vaikka illalla on lukenut ne. Tilanne mennyt siihen, että emme ole vielä kertaakaan tavanneet. :(
Kommentit (53)
Tapailumies, jonka kanssa ette ole vielä koskaan tavanneet?
Ei tuo nole tapailumies. Tuo on player.
seuraavaa vaan verkkoon, eihän tuossa ole järkeä.
Jos joku haluaa tapailusuhteen (eli FWB/FB-kuvion), hän haluaa tavata, jotta voi harrastaa sitä seksiä. Henkilö, joka ei halua tavata, on vaan ikkunaostoksilla. NEXT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään tapailumies jos ei tapaile sinua. Tavallinen huijari jännämies joka panee muita naisia.
Voisin tapailla sinua minä kyllä tulen sovittuun tapaamiseen aina.
En kai mä nyt tuntemattomia voi alkaa tapaileen! Sitäpaitsi mulla on jo mies
-ap
Jos sulla on mies, miksi haussa tapailumies? Siis jos teillä on avoin suhde, yleensä silloin kannattaa hakea toista polya, ne ymmärtää kuviot. Tyyppi, jonka kanssa olet vain iesteillyt ei ole tapailumies, vaan tyyppi, jonka kanssa olet viesteillyt. tapailu on verbi, ja sisältää tapaamisen. teillä sitä ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään tapailumies jos ei tapaile sinua. Tavallinen huijari jännämies joka panee muita naisia.
-ap
Onko miehesi Porvoosta ja tapailumiehesi katuvainen italialainen?
0/5 provo, Ap
Tässä on aika lailla epäselvää se, onko kyse ollenkaan edes tapailusuhteesta, koska ap ja tämä hänen tapailumiehensä eivät ole vielä kertaakaan tavanneet. Tämmöiseen asiaanhan se alkava suhde usein lopahtaa: toinen haluaisi tavata heti ja toinen haluaa viestitellä ensin.
Ap:n tilanteesta tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Hänen lapsuudenkotinsa lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli luultavasti alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä sanutkaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jos sulla on mies, miksi haussa tapailumies? Siis jos teillä on avoin suhde, yleensä silloin kannattaa hakea toista polya, ne ymmärtää kuviot. Tyyppi, jonka kanssa olet vain iesteillyt ei ole tapailumies, vaan tyyppi, jonka kanssa olet viesteillyt. tapailu on verbi, ja sisältää tapaamisen. teillä sitä ei ole ollut.
No anteeksi vaan, mut mä kyllä luulin, et tapailumies on sellainen, kun seurustelu ihan alussa ja ollaan vielä juttelu vaiheessa. Mut meil olis tarkoitus alkaa seurustelemaan.
No anteeksi vaan, mut mä kyllä luulin, et tapailumies on sellainen, kun seurustelu ihan alussa ja ollaan vielä juttelu vaiheessa. Mut meil olis tarkoitus alkaa seurustelemaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan sama tilanne. Liekö meillä sama epätapailumies🤔
Ja tää kyllä syö naista kun ei onnistu näköjään tavata koskaan. Vai onko tämä epäpanomies, kun ei siitä muutenkaan tulisi panoja kummempaa. Kovat on puheet ja lupaukset kyllä.
Olet sille pöytälaatikko nainen kun oma tai alkaa tylsyys vaivata kirjoittelee varmaan olishan se mukava tavata mut sille asteelle jää. Voi myös olla mamman poika joka ei saa kun salaa naisia tavata kun mami ei tykkää.
Mulla käy usein niin että löydän netistä muuta kautta, että hän onkin 20v wanhempi ja lihava möykky. Lopetan yhteydenpidon siihen, en kerro syytä.