Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ei suostu tapaamaan. Mitä teen?

Vierailija
12.09.2024 |

Elikkäs tapailumiehen käytös tosi outoa. Ei onnistu treffit. Ollaan viestitelty, eilen viimeksi laitoin viestejä. Nyt ei edes vastaa vaikka illalla on lukenut ne. Tilanne mennyt siihen, että emme ole vielä kertaakaan tavanneet. :(

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuta hääjuhla, sillä on poikakaveri. Kaunis poikarakkaus on suloista.

Vierailija
22/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia. Muutamia vaihtoehtoja omien kokemuksien pohjalta ja kaikki hyviä viestittelemään. Vaikuttivat tosi kiinnostavilta. Totuus:

1. täysin toivoton livenä naisten kanssa. Järkytys oli suuri nähdessäni hänet lopulta. Oli mahdoton ajatella, että tapaisimme enää uudestaan.

2. päässyt juuri vankilasta ja vauhti kova. Tapaili ihan ketä vaan. Asia selvisi vasta deiteillä. 

3. elää kuntoutuskodissa mielenterveysongelmien ja vaikean alkoholismin vuoksi. Haluaisi suhteen, mutta minä en halunnut "avustajaksi" hänelle.

4. varattu, joka ei tiedä miten pitäisi toimia. Ei uskalla tavata pelosta jäädä kiinni. Yleensä paljon sivusuhteita harrastaneet varatut osaavat sanoa jo suoraan olevansa varattu. Aloittelijat tunaroivat ja välttelevät totuutta.

5. on valehdellut sinulle ikänsä. On 20 vuotta vanhempi kuin sinä ja rapakunnossa. Puuttuu hampaita ja välttelee peseytymistä, minkä vuoksi väkevä hiki leijuu häne ympärillään.

6. narsisti. Eronnut viidennestä muijastaan muutama viikko sitten ja etsii "vakavaa suhdetta". Vaikeasti ylipainoinen ja yrittää olla hauska. Narsistisuus tulee nopeasti esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen ap, ei miellä ole tarkoitustakaan tavata sinua, olit vain hetken mukavaa juttuseuraa.

Vierailija
24/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksessani nro 22 unohdin lopun eli älä tee mitään. Välttely on aina iso varoitus. Hän ei vastaa, koska painostat häntä asiaan johon hän ei jostakin syystä uskalla vastata myöntävästi. Etsi uusia.

Vierailija
25/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö parempaa tekemistä ole kuin tulla siihen vinoilemaan :( Ollaa sovittu tapaamisesta kyllä,, Oon sitä ehdottanut

-ap

Selvitä missä asuu.ja mene kysymään.mistä mättää.

Toivottavasti provoilet. Tuo olisi ihan hiton creepyä.

Vierailija
26/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään tapailumies jos ei tapaile sinua. Tavallinen huijari jännämies joka panee muita naisia.

Voisin tapailla sinua minä kyllä tulen sovittuun tapaamiseen aina.

Vierailija
27/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään tapailumies jos ei tapaile sinua. Tavallinen huijari jännämies joka panee muita naisia.

Voisin tapailla sinua minä kyllä tulen sovittuun tapaamiseen aina.

En kai mä nyt tuntemattomia voi alkaa tapaileen! Sitäpaitsi mulla on jo mies

-ap

Vierailija
28/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin hanakasti kimpussa että mies on säikähtänyt. Miehet eivät pidä liian aktiivisista ja helpoista naisista. Miehet haluavat itse saalistaa.

Vierailija
29/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies akateeminen ja vielä rikaskin;) On löytänyt varmaan nuoremman neitsyen.

Vierailija
30/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies ja ette ole tavanneet?  😳😄

Noh, minä haluaisin että se olis mun tapailumies, ja puhetta on ollut tapaamisesta, koska ehdotin sitä! Että se on niinku sovittu jo. Mut ei tunnu onnistuvan. Että sorry vaan!

Vierailija
31/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valetapailumies

Vierailija
32/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tapailumies, jos et ole kertaakaan tavannut edes?

Kyllä se on tapailumies kukkahattutädin mielen syövereissä, ja se kaikki mikä siellä on, on oikeasti totta (tositotta).

Vierailija
33/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
34/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sai tietää viestittelystä, joten puhelin on takavarikossa. Vitsi vitsi...

mutta varattu.

Vierailija
35/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies ja ette ole tavanneet?  😳😄

Noh, minä haluaisin että se olis mun tapailumies, ja puhetta on ollut tapaamisesta, koska ehdotin sitä! Että se on niinku sovittu jo. Mut ei tunnu onnistuvan. Että sorry vaan!

Unohda hänet. Mä en enää puhuisi hänen kanssa.

Vierailija
36/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies taitaakin olla tapailematon mies. 

Niin, jos tapailumies ei tapaile, hänhän on vain mies. Tai hiiri.

Sarvikuonokin ilman sarvea on pelkkä kuono.

Vierailija
37/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. 

Vierailija
38/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kuulosta tapailumieheltä, jos ette ole tavanneet. 

ei jatkoon äläkä laita enää mitään viestiä.

Äläkä, ap, laita tännekään yhtään viestiä enää tästä aiheesta. Säälittävä ja onneton provoyritys.

Vierailija
39/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut sinusta.

Oletteko tutustuneet Tinderissä?

Miesten taktiikka siellä on tykätä kaikista naisista siellä, ja sitten ne odottaa niitä mätsejä, ja sen jälkeen alkaa naisten rankkaaminen. Suosituin ja halutuin on nuorin ja kaunein- sitä ne yrittää ensin ja eniten. Ja loput naiset laitetaan järjestykseen ja varalle, jos tuon ykkösvaihtoehto kanssa ei onnistu.

Sinä kuulut, ap, noihin varanaisiin. Todennäköisesti sijoituksesi ei ole mikään korkea. Mies on kuitenkin viestitellyt kanssasi, ja antanut ymmärtää, että on kiinnostunut, jotta saisi sinut pidettyä yhtenä varanaisista.

Haluatko, ap, olla miehen 10.vaihtoehto, joka otetaan käyttöön, jos ne ns paremmat ei onnistu? Et varmaankaan. Lopeta siis yhteydenpito, ja siirry seuraavaan. 

Vierailija
40/53 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne. Liekö meillä sama epätapailumies🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän